Door mijn sarcasme was je wel gedwongen om te reageren. Als je niet had gereageerd, dan had je waarschijnlijk het boek niet gelezen en zei je maar wat.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:23 schreef PDOA het volgende:
[..]
Je poging tot sarcasme komt niet echt goed uit de verf. Het is trouwens Stephen King.
Het boek was matig. Ik heb 'm op aanraden van een vriend gelezen maar ik vond er niet veel aan en de hele hype niet waard.
De film heb ik gratis kunnen zien. Hee, ben je nou Nederlander of niet? Slecht acteerwerk, flutbewerking van een flutverhaal, echt een rush-job. Alleen Ian McKellen vond ik te pruimen, en de muziek van Hans Zimmer was weer doeltreffend, zoals altijd met zijn muziek het geval is.
Maar ik zou 'm niet eens uit de uitverkoopbak trekken.
quote:Jeff Blake, vice-voorzitter van Sony Pictures: "We are very interested in filming Angels and Demons. We hope that the relationship with Dan Brown will be a long one. That could be the next project."
Veel beter boek imo, dus misschien ook wel een beter filmquote:Op maandag 22 mei 2006 21:23 schreef Chielus het volgende:
Sony heeft nu dus ook oren naar het verfilmen van Angels & Demons (Bernini Mysterie). Ben heel benieuwd of Tom Hanks hier ook in gaat spelen.
[..]
Argumenten?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:29 schreef search64 het volgende:
Dat boek is zo mogelijk nog slechter.
De argumenten zijn zo mogelijk nóg slechter.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
Argumenten?
In 1 keer helemaal uitgelezen en dat kon ik van Da Vinci Code niet zeggen
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:23 schreef Chielus het volgende:
Sony heeft nu dus ook oren naar het verfilmen van Angels & Demons (Bernini Mysterie). Ben heel benieuwd of Tom Hanks hier ook in gaat spelen.
[..]
dat is wel te verwachten. Ik ging er eigenlijk vanuit. Het verhaal is ook veel spannender, maar wel nog ongeloofwaardiger.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:23 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ow sorry, dat is natuurlijk een uitstekend argument voor de kwaliteit van een boek.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
In 1 keer helemaal uitgelezen en dat kon ik van Da Vinci Code niet zeggen
Ja. Als ik het een kutboek vind had ik het dus niet uitgelezenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:18 schreef search64 het volgende:
[..]
Ow sorry, dat is natuurlijk een uitstekend argument voor de kwaliteit van een boek.
Kortom je hebt gewoon geen idee waar je het over hebt en doet maar "apart" om lekker tegen de hype te zijn...quote:Op maandag 22 mei 2006 22:55 schreef search64 het volgende:
Ik geef me bij deze gewonnen. Dan Brown gaat ooit nog eens de nobelprijs voor de literatuur winnen.
Ik heb het boek wel in 1 keer uitgelezen.....quote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kortom je hebt gewoon geen idee waar je het over hebt en doet maar "apart" om lekker tegen de hype te zijn...
Ja, je hebt helemaal gelijk. Ik heb geen vrienden en probeer, door een andere mening te hebben, mensen op internet te irriteren.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kortom je hebt gewoon geen idee waar je het over hebt en doet maar "apart" om lekker tegen de hype te zijn...
Geef dan op z'n minst argumenten want zo kom je wel over ja.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:03 schreef search64 het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk. Ik heb geen vrienden en probeer, door een andere mening te hebben, mensen op internet te irriteren.
Ik heb de film nog niet eens gezien, ben nog steeds het boek aan het afkraken.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:12 schreef ChRoNiC het volgende:
Duidelijk dat het weer een hype is om deze film af te kraken, beetje het Talpa effect
Nerdquote:Op maandag 22 mei 2006 23:11 schreef search64 het volgende:
Ik wil je niet verwarren met grote woorden.
Je bent echt zielig, echt zo'n vriendloos mannetje.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:13 schreef search64 het volgende:
Is dat een retorische vraag?
Ik ben overigens ook geen groot fan van het boek.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:13 schreef search64 het volgende:
[..]
Ik heb de film nog niet eens gezien, ben nog steeds het boek aan het afkraken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |