Lijkt mij inderdaad vreemd. Nog vreemder waarschijnlijk, als dat bij mij op het werk zou gebeuren (laatst iets soortgelijks gebeurd) dan kom je s'avonds thuis en dan wil je het toch even bepraten. Kan me voorstellen dat dat daar niet het meevalt zo'n rot eind van huis vandaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:51 schreef static het volgende:
Geen leuke dag vandaag, echte rouwsfeer in een cultuur die ik niet ken op dit gebied qua lokale gebruiken.
Daar word je idd niet vrolijker vanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:17 schreef static het volgende:
Great, drie collega's dood door een verkeersongeluk.
Je kunt het altijd bij ons kwijt hoor, en wij willen in augustus als je weer even in NL bent je wel weer even besnuffelen.quote:[b]Op dinsdag 11 juli 2006 23:06
Soms mis ik het wel eens, gewoon even kletsen over de narigheid die je hier ziet, maar dat kan nou eenmaal niet, mijn moeder heeft al genoeg nachtmerries. Maar goed, ik kan ook e.e.a. ventileren op het forum, al bestaat het overgrote deel uit totaal onbekenden.
Kerel, al sta je ergens in een regiment van Nood Koreanen herken ik je nog.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:21 schreef Harrie het volgende:
Ja of kom een keer gezellig in Gemert Bieren
Sterkte daaro Static dude, niet dat je me kent maar iig van gezicht
Ik hoop eind augustus.quote:
Als dat maar goed gaat.quote:dan moeten we maar weer eens bieren![]()
een keer goed duiken is niks mis meequote:Op woensdag 12 juli 2006 03:07 schreef static het volgende:
[..]
Kerel, al sta je ergens in een regiment van Nood Koreanen herken ik je nog.
Weet je nog die snoekduik die laffer en ik hebben genomen tijdens de eerste L&S meet?
25 graden, da's het hier nu ook zo ongeveer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:53 schreef static het volgende:
Alleen maar bewolkt, regen etc.
25 graden, feels like 27, humidity 89%, clouded
het is hier buiten behoorlijk benauwdquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:53 schreef static het volgende:
25 graden, feels like 27, humidity 89%, clouded
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |