Wat verdien je eigenlijk dan? Want je wordt toch wel extra betaald omdat je in het buitenland zit enzovoortsquote:Op maandag 5 juni 2006 15:08 schreef static het volgende:
Herkenbaar.
Zelfs in de supermarkt is een flesje nog hardstikke duur.
Mijn salaris bestaat uit twee delen; een 'per diem' voor het verblijf zoals hotelkosten e.d. en een salaris. Dat wordt per dag berekend en aan het eind van de maand uitbetaald. En ja, het is een hoog bedrag.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:23 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Wat verdien je eigenlijk dan? Want je wordt toch wel extra betaald omdat je in het buitenland zit enzovoorts
Nou, kwaliteit...... Je moet ontzettend goed op bijvoorbeeld de houdbaarheidsdatum letten, het spul over datum blijft gewoon in de schappen liggen. Vlees moet je al helemaal niet aan beginnen en melk is bijna alleen als poeder te krijgen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef Maisnon het volgende:
Wat is de reden dat het allemaal zo veel duurder is? Omdat het "kwaliteit" is?
misschien vreemde vraag maar zijn daar dan ook geen rijke negers?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:37 schreef static het volgende:
[..]
Het is ook zo dat er voornamelijk blanken komen, die hebben over het algemeen meer geld.
Ohw jawel, je ziet soms de duurste auto's rijden, maar het zijn er maar erg weinig.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:53 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
misschien vreemde vraag maar zijn daar dan ook geen rijke negers?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:53 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
misschien vreemde vraag maar zijn daar dan ook geen rijke negers?
Veel bedelaars dan die je tegen komt, 200$ is voor hen natuurlijk veel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:59 schreef static het volgende:
[..]
Ohw jawel, je ziet soms de duurste auto's rijden, maar het zijn er maar erg weinig.
Het merendeel moet met ca. N300 per dag rondkomen, uitkeringen bestaan niet, etc.
Bijvoorbeeld de jongens van de dispatch (die regelen onze chauffeurs 24/24) verdienen ca $200 per maand.
Ohw, je wilt niet weten wat je allemaal ziet qua misvormingen, handicaps, smeerlapperij, menselijke uitwerpselen op de weg (men trekt in het openbaar ongegeneerd de broek uit, gaat op de hurken zitten en doet zijn behoeft, zelfs in de middenberm van wegen), etc.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:38 schreef neo2000 het volgende:
Hmm. Vandaar dat je in de clubs zo lastig gevallen wordt door van die vrouwelijke geldwolven.. Hoe is het verder daar..? Nog geen schrijnende dingen tegen gekomen omdat het zo'n arm land is..?
Klinkt jummie. Nog niet benaderd op straat door kinderen die zichzelf aanbieden..? Is maar goed dat jij daar naartoe gaat en niet FuifDuif of zo, dan was dit een heel ander topic geweest..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:08 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, je wilt niet weten wat je allemaal ziet qua misvormingen, handicaps, smeerlapperij, menselijke uitwerpselen op de weg (men trekt in het openbaar ongegeneerd de broek uit, gaat op de hurken zitten en doet zijn behoeft, zelfs in de middenberm van wegen), etc.
Je wordt er wel gehard door in ieder geval.
En af en toe komt er ook een lijk langsdrijven (zelf nog niet gezien gelukkig)
Weer terug naar je 14-urige werkdagen. Voordeel is dan wel dat je het te druk hebt om je te vervelen. Neem ik aanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:49 schreef static het volgende:
Het zit er al weer bijna op, nog nooit zo'n kutvakantie gehad. Maandag weer terug naar Lagos.
Dat doe je dan niet handig.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:02 schreef static het volgende:
Nah, ben ziek geweest sinds dag twee dat ik hier in Nederland ben, heb dus lang niet alles kunnen doen, vrienden kunnen opzoeken, etc. als ik zou willen.
Maar gelukkig begint de temperatuur op die in Nigeria te lijken, hoef je je straks niet weer zo aan te passenquote:Op zondag 11 juni 2006 00:02 schreef static het volgende:
Nah, ben ziek geweest sinds dag twee dat ik hier in Nederland ben, heb dus lang niet alles kunnen doen, vrienden kunnen opzoeken, etc. als ik zou willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |