Een rasechte Noord-Hollander om precies te zijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bene geen Turk en ik ben ook geen Marrokaan. Ik ben gewoon een Nederlander!
Lang verhaal kort te maken. Ik ben een Hollanderquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:20 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
je bent stiekem wel turks of je bent er stiekem om dat je nederlands bent?
Paltos en Bupatih zijn dat ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:25 schreef muhammad_ali het volgende:
Ben ik de enige allochtoon in showchat?
Paltos is een belg, dat telt niet. Bupa is waarschijnlijk indo ofzo nietwaar?quote:
Én een stukje Belg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:28 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Paltos is een belg, dat telt niet. Bupa is waarschijnlijk indo ofzo nietwaar?
Het is alleen maar een voordeel, hoor.quote:
Dan kan Paltos dus nog steeds een kloon van jou zijn!quote:
Luister je serieus naar die mislukte jostikabouter?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Don't feel just like me
I hope you don't feel just like me
Fuck I hope you feel much worse than me
Maybe not so happy
Not so happy, yeah, not so happy, yeah
Not so happy, welcome to my world
Not so happy, yeah, not so happy, yeah
Not so happy, welcome to my world
![]()
Jepquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Luister je serieus naar die mislukte jostikabouter?
Ik ken hem nog van vlak vóór Idols, uit Groningen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Luister je serieus naar die mislukte jostikabouter?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:02 schreef Zhenar het volgende:
"Hey Roger, the Efteling called. They wan't their Laaf back."
Ohquote:
Maar je kan toch wel 2 andijvies kopen... en niet 2 andijvie lijkt mequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:49 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij klopt de TT trouwens niet. Het is net zomin een andijvie, als dat het een hersenen is.
Hallo MBquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar je kan toch wel 2 andijvies kopen... en niet 2 andijvie lijkt me
Nee. Andijvie is ontelbaar. Je kunt wel twee andijviestronken kopen. Ofzo. Maar niet twee andijvie(s).quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar je kan toch wel 2 andijvies kopen... en niet 2 andijvie lijkt me
O.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee. Andijvie is ontelbaar. Je kunt wel twee andijviestronken kopen. Ofzo. Maar niet twee andijvie(s).
Je hebt het ook niet over "twee hersenen".
Dus.quote:
Tja.quote:
Neuken.quote:
Oke.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee. Andijvie is ontelbaar. Je kunt wel twee andijviestronken kopen. Ofzo. Maar niet twee andijvie(s).
Je hebt het ook niet over "twee hersenen".
Ben jij er zo een die niet naar een film gaat omdat anderen zeggen dat het een stomme film is?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:17 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik ga vanavond naar The Da Vinci code en iedereen en alles zeikt de film af![]()
Uuuuuuhm... Moeilijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:29 schreef muhammad_ali het volgende:Welk album van Muse is het best MB?? Ik wil ff een album binnen halen
Het was geen meesterwerk maar voor mij zaten er toch wel een aantal elementen in waardoor ik het boek vrij interresant vond. Eerlijk gezegd hou ik ook wel van een complot theorietje op zijn tijd. Vandaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het boek ook niet denderend goed. Het is aardig geschreven, en leest erg makkelijk weg. ik geniet er wel van, maar het is zeker geen geschreven meesterwerk. Zoiets zal de film ook wel zijn. Geen meesterwerk, maar toch wel vermakelijk om te kijken.
En Audrey speelt erin.
Neem jij de slagroom mee?quote:
Je houdt van ijsblokjes in een nachtelijk liefdesspel?quote:
Of gewoon allemaal!quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:36 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik ga ff origin of summetry kopen via emule
Ik mag dat wel graag gebruiken ja. En slagroom vind ik viesquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je houdt van ijsblokjes in een nachtelijk liefdesspel?
Als jij zorgt voor Dizzlequote:
Hup, babette erbij en je hebt een Efteling reunie.quote:
Maar dan met nóg meer orgasmesquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hup, babette erbij en je hebt een Efteling reunie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |