Is het niet UBER suf dat iedereen hier, zelfs zonder het toch al suffe woord "vroegie", weet wat ik bedoel?quote:
Dat dacht je dan fout! Bupatih heeft geen copyright staan op Sapristi en Andijvie! MUWAHAHAHAquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:44 schreef Blaxje het volgende:
Ik dacht dat dit topique geopend was door Bupatih.
Ze zijn tv-tikkertje aan het spelen al een paar dagen..quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:34 schreef Zhenar het volgende:
Ik snap alleen die eerste drie plaatjes niet. Maar die tissue is tof![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze zijn tv-tikkertje aan het spelen al een paar dagen..
Voor altijd?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:16 schreef Zhenar het volgende:
Vandaag laatste werkdag voordat ik naar Marokko vertrek!![]()
Voor 1,5 week.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:25 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Voor altijd?![]()
Goede morgen trouwens
Dat klinkt als een leuke vakantie! Ben nog nooit in marokko geweest(weet niet of ik dat zo erg vind)quote:
Waarom klinkt het dan als een leuke vakantie?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:28 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat klinkt als een leuke vakantie! Ben nog nooit in marokko geweest(weet niet of ik dat zo erg vind)
Omdat het in ieder geval een vakantie isquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom klinkt het dan als een leuke vakantie?![]()
Wél!quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat dacht je dan fout! Bupatih heeft geen copyright staan op Sapristi en Andijvie! MUWAHAHAHA![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:16 schreef Zhenar het volgende:
Vandaag laatste werkdag voordat ik naar Marokko vertrek!![]()
Yeah!quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Yeah!![]()
En ik ben al helemaal down met die leipe Mocro flavour!
[afbeelding]![]()
![]()
ZES weken????? bén je Turk ofzo?!??!?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:50 schreef muhammad_ali het volgende:
Maar ik ga lekker 6 weken naar turkije in juli
ik ben inderdaad turksquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
ZES weken????? bén je Turk ofzo?!??!?
[alarm]concurrentie* voor nep-Turk Dizer [/alarm]
* maar niet bij mij hoor Dizje![]()
Ik bene geen Turk en ik ben ook geen Marrokaan. Ik ben gewoon een Nederlander!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:06 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
ik ben inderdaad turks![]()
Dizer ook turks? hij lijkt niet turks namelijk....
Gelukkigquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bene geen Turk en ik ben ook geen Marrokaan. Ik ben gewoon een Nederlander!
je bent stiekem wel turks of je bent er stiekem om dat je nederlands bent?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |