Och, gaan we weer verder met flamen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:45 schreef Markster het volgende:
[..]
Jij wilt vast wel keihard van achteren genomen worden door een grote dikke neger he ?
Zal ik jouw ouders dan ook ff bellen? Vanwege zielig kleutergedragquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Och, gaan we weer verder met flamen?
Ik zal je moeder eens opbellen inzake je puberale gedrag op internet!
Daar ben jij al te oud voor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:04 schreef SunChaser het volgende:
Plaats liever foto's van de betreffende studentes
Wacht maar tot ik groot benquote:
Ze zullen wel denken die nerd kan ons niet beschermen Als der wat gebeurdquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:33 schreef sleepflower het volgende:
Stel ik voor naar de film te gaan, hij draait om 8 uur 's avonds.
"Oeh, dan zijn we om 11 uur dus nog op Amsterdam Centraal! Nee hoor, dat is te eng, ik ga niet mee."
Geeft een vriendin een feestje.
"Nee ik ga niet, dan ben ik om 11 uur nog onderweg in de trein/bus, dat vind ik wel een beetje eng!"![]()
. Stelletje schijterds.
Ze zijn juist bang dat hij hun iets aandoet...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ze zullen wel denken die nerd kan ons niet beschermen Als der wat gebeurd
Die deeltaxi's zijn echt ideale middelen om je volgende doelwit uit te zoeken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Inderdaad, wat een aanstellerige wijven. Ik heb 's nachts zo vaak in mijn eentje door Amsterdam gelopen. Niets aan de hand.
En als ze zo bang zijn nemen ze toch een trein- of deeltaxi of ga op de fiets.
Ik denk dat hij uit ervaring spreektquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Die deeltaxi's zijn echt ideale middelen om je volgende doelwit uit te zoeken.
k heb 's nachts zo vaak in mijn eentje door Amsterdam gelopen. Niets aan de hand. 's nachts door de bijlmer lopen lijkt me niet zo heel verstandigquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Inderdaad, wat een aanstellerige wijven. Ik heb 's nachts zo vaak in mijn eentje door Amsterdam gelopen. Niets aan de hand.
En als ze zo bang zijn nemen ze toch een trein- of deeltaxi of ga op de fiets.
Juist. Ik woon nu in een klein dorpje in de middle-of-nowhere en ik vind het hier enger 's nachts dan in Amsterdam. Als je hier iets overkomt ben je echt helemaal alleen. Dat gevoel had ik in A'dam eigenljk nooit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Geez, sommigen denken dat Amsterdam by night zoiets is als Hell's Kitchen.
Je moet het inderdaad niet opzoeken, maar rond middernacht door de stad fietsen is ook daar heus geen probleem hoor. Gewoon geen oogcontact maken en doorfietsen en alles is okee.
Ik heb zelf wel een paar hachelijke situaties meegemaakt (2 x gevolgd en half aangerand) maar dat kan ook in Schubbekutjeveen gebeuren.
Een 24-uurs-klok zou nog beter werken! Hell, doe dan meteen de Nederlanders ook op die 24-uurs-straatban! Ook meteen goed tegen verkeersongelukken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:50 schreef BigBadPete het volgende:
Een avondklok voor negers, turken en marokkanen, zou dat de veiligheid op straat ten goede komen?
En je staat er niet even bij stil hoe gruwelijk triest het is dat je niemand mag aankijken in die criminele hoofdstad?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Geez, sommigen denken dat Amsterdam by night zoiets is als Hell's Kitchen.
Je moet het inderdaad niet opzoeken, maar rond middernacht door de stad fietsen is ook daar heus geen probleem hoor. Gewoon geen oogcontact maken en doorfietsen en alles is okee.
Ik heb zelf wel een paar hachelijke situaties meegemaakt (2 x gevolgd en half aangerand) maar dat kan ook in Schubbekutjeveen gebeuren.
dat had ik dus ook... niemand aankijken... en o wee als je het toch doet... dan heb je een groot probleem. zo ben ik es flink in de problemen geraakt.... ook overdag trouwens. gewoon niemand aankijken....quote:heus geen probleem hoor. Gewoon geen oogcontact maken en doorfietsen en alles is okee.
En als je iemand ff aankijkt gaat het dan meteen misquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef kyraaa het volgende:
[..]
dat had ik dus ook... niemand aankijken... en o wee als je het toch doet... dan heb je een groot probleem. zo ben ik es flink in de problemen geraakt.... ook overdag trouwens. gewoon niemand aankijken....
Die lonsdale vlerkjes zijn net zo erg hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef kyraaa het volgende:
ik een bang wezeltje?
neej, zo erg ook weer niet.
ben dikke wezel :-p
maar goed, als je iemand aankijkt heeft die ander meteen al zoiets van: wat moet je?
en daar zijn bepaalde mensen ((totaal nie discriminerend maar jullie weten wie ik bedoel)) niet al te blij meej....
die avondklok is wel grappig idee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |