Held op sokkenquote:
Oh daar komt de eerste mod alquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef JeRa het volgende:
[..]
Zo'n bericht krijg je écht niet als je niet gruwelijk zit te klooien op het forum, dus ik heb het idee dat het hier van twee kanten kwam...
Dus die hele eerste zin gaat nergens over?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:58 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Het ging over een shopsurvey die gruwelijk negatief, maar wel constructief, was ingevuld. Ik had er ook bij besteld en had er ook een survey overgeschreven. Het ging niet zozeer over de inhoud maar eerder dat er 2 users waren met hetzelfde IP en dat er dus 1 gebannt zou worden (niet vragen hoe het kan natuurlijk)! Want 2 accounts op IP daar hebben we nog nooit van gehoord!![]()
![]()
![]()
En jij was een van die personen die "heel toevallig" stuiterde op de inlog gegevens van die admin, en je dacht.... Kom, laat ik ook eens inloggen op het EO forum en wat "onschuldige" dingen doen.?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:47 schreef Sebasser het volgende:
EO forum is gehackt door een onbekend persoon
best mogelijk dat hij van Fok! kwam of van tweakers maar ik heb geen enkel idee.
kort erna heeft die persoon de moderators van EO uitgeschakeld en zijn login gegevens op het forum gezet (zijn account was een admin account)
met een of andere tekst 'have fun' of zo
en toen zijn er natuurlijk mensen aan het kloten geweest..
(het is trouwens wel tussen 3 en 8 uur smorgens gebeurd)
Ah voor de gezelligheid nog eentje!quote:
Er zit wel een verschil tussen meerdere users vanaf 1 ip (dat beeurt heel vaak) en twee op elkaar lijkende negatieve shopsurveys geschreven in dezelfde stijl vanaf hetzelfde ip adres. In het eerste geval gebeurt er niets, in het tweede geval, is dat vaak een persoon die zwaar gefrustreerd vanaf meerdere accounts hetzelfde wil doen om de shopsurvey omlaag te halen. En aangezien die Survey heel belangrijk is, houden we dat scherp in de gaten en wordt er inderdaad een mail gestuurd.quote:Het ging over een shopsurvey die gruwelijk negatief, maar wel constructief, was ingevuld. Ik had er ook bij besteld en had er ook een survey overgeschreven. Het ging niet zozeer over de inhoud maar eerder dat er 2 users waren met hetzelfde IP en dat er dus 1 gebannt zou worden (niet vragen hoe het kan natuurlijk)! Want 2 accounts op IP daar hebben we nog nooit van gehoord!![]()
![]()
![]()
Nou naar mijn gegevens heb je een duidelijk mailtje gehad waar onder andere dit in stond:quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik ben ook geband
heb ze vertelt dat ze hun complete forum in hun donkerste hol kunnen steken .
reden van ban onbekent
En als ik tekst en uitleg vraag word er niet meer gereageert.
Verder kan ik geen enkele correspondentie vinden en / of herinneren, behalve dat je daarna een ander account geopend hebt, wat inderdaad niet toegestaan is.quote:at de de topics die je opent gaan over erg basic vragen. De reacties die je post zijn erg agressief geformuleerd en je flamed users die vragen stellen die eenzelfde niveau hebben als je eigen. Je bent in het verleden meerdere malen gewaarschuwd hiervoor. Je gedrag is niet verbeterd, vandaar dat we besloten hebben je een week te bannen.
nee dus,quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Je mist t.net?
Whhaaaaahahahahahahah!!!!!
Woei fanpostquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:37 schreef hardstylesage het volgende:
[...]
T.net is een goeie site, de mods moeten alleen een leven krijgen, of een keer ontmaagd worden. Vooral die Dion_B knakker
Dat lucht weer op![]()
de 'hacker' heeft zelf een admin account aangemaakt en zelf die inlog gegevens openbaar gemaaktquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:02 schreef maartena het volgende:
[..]
En jij was een van die personen die "heel toevallig" stuiterde op de inlog gegevens van die admin, en je dacht.... Kom, laat ik ook eens inloggen op het EO forum en wat "onschuldige" dingen doen.?
Ik weet niet hoe de anderen over zoiets denken, maar is het niet gewoon gigantisch duidelijk dat zoiets strafbaar is? En als het inderdaad zo is dat op het EO forum allerlei verwijzingen naar GoT zijn geplaatst, is het dan ook niet logisch dat de EO beheerder de IP adressen van de gebruikers die hebben zitten "kloten" even doorgeeft aan het beheer van GoT? Vervolgens is het ook wel heel makkelijk om die IP adressen te matchen met GoT gebruikersnamen, en de gebruikers van die IP adressen te bannen.
Sorry, maar als je zelf niet kon inzien dat het misbruiken van andermans gebruikersgegevens strafbaar is, en zeker niet op prijs word gesteld door een organisatie als Tweakers.net, dan heb je die ban ook gewoon verdiend.
Het valt me nog mee dat je ook op Fok! geen ban hebt gekregen daarvoor....
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:42 schreef Sebasser het volgende:
de 'hacker' heeft zelf een admin account aangemaakt en zelf die inlog gegevens openbaar gemaakt
dus niks andermans gegevens misbruiken
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:23 schreef boebiedoe het volgende:
Je bent echt een schande voor FOK! Sebasser, met dat infantiele aandachtsgeile gedrag van je. Zo'n zeldzame mongool als jij zou ik ook niet op mijn server willen hebben. Volledig terecht dus.
En stom bovendien om met eigen IP op een gehacked forum te kloten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:23 schreef boebiedoe het volgende:
Je bent echt een schande voor FOK! Sebasser, met dat infantiele aandachtsgeile gedrag van je. Overal loop je maar te kankeren en te zuigen en zet je FOK! in een kwaad daglicht.
Verder zou ik zo'n zeldzame mongool als jij ook niet op mijn server willen hebben. Volledig terecht dus.
Het is nog steeds strafbaar. Je maakt gebruik van een toegangscode die via een strafbaar feit is aangemaakt, en dat maakt jou medeplichtig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:42 schreef Sebasser het volgende:
de 'hacker' heeft zelf een admin account aangemaakt en zelf die inlog gegevens openbaar gemaakt
dus niks andermans gegevens misbruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |