bron: [V&A] FAQquote:Concertkaarten en andere toegangskaarten voor evenementen, party's, pretparken, etc. mogen slechts tegen kostprijs of lager verhandeld worden.
KLONK hij betaalde 33 euro per kaart, hij vraagt er 66 voor voor 2 dus dat is @ prijs...quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:59 schreef Klonk het volgende:
concertkaartjes mogen hier alleen worden aangeboden voor de prijs die jij er ook voor betaald hebt
ff de faq erbij pakken
ik heb de prijs net veranderd (zie edit in OP) dus KLONK treft geen blaamquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:12 schreef l3laster het volgende:
[..]
KLONK hij betaalde 33 euro per kaart, hij vraagt er 66 voor voor 2 dus dat is @ prijs...
maareh van week had ik nog topic voor kaartje gezocht gezien..
Ja ik ben erg benieuwd inderdaad of dat een succesformule is. Beloof je dan dat je zondag alles hier verteld over zaterdag?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:54 schreef CrazyTaxi het volgende:
Misschien een uitstekende manier om nieuwe vrienden te zoeken/krijgen.
Sure, maar ik zie dat je ze al verkocht hebt. Helaasquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:55 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja ik ben erg benieuwd inderdaad of dat een succesformule is. Beloof je dan dat je zondag alles hier verteld over zaterdag?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |