abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 mei 2006 @ 11:20:48 #176
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_38077826
quote:
Op maandag 22 mei 2006 11:02 schreef Gi1337 het volgende:
Paar dingen die me niet duidelijk waren... (niet goed opgelet ga de laatste episode nog een keer kijken..)

• Hoezo gaat de vice president niet dood door het gif tewijl op tv wordt gezegt dat ze hardaanvallen heeft, en wordt ze opeens tot president gemaakt ergens in een keuken...

Trouwens Bellick: "Do I stutter?, Gimme my SHOTGUN" Heerlijk
  • je ziet het verkeerd..
    de Vice President heeft geen hartaanval gehad maar de president.
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
      maandag 22 mei 2006 @ 11:22:31 #177
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_38077866
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 10:51 schreef Gi1337 het volgende:

[..]

Check de OP
    ja gedaan.... ty
    stay frosty
      maandag 22 mei 2006 @ 11:23:05 #178
    66110 Ambrosius
    SportFreak
    pi_38077880
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ja gedaan.... en? wanneer begint het.. want het staat niet in de op
    Goed lezen .

Bijna onderaan..
    sig verwijderd door FA
      maandag 22 mei 2006 @ 11:23:37 #179
    144896 Gi1337
    "Victory is mine!"
    pi_38077905
    oké dat veranderd de zaak. En dus is ze automatisch tot president 'gekroont'. Dus het was gewoon misleiding. Iedereen dacht dat zij vergiftigd wordt. Maar zij heeft geregeld dat de president gekilled wordt. Toch?
    "Damn you, vile woman!"
      maandag 22 mei 2006 @ 11:28:28 #180
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_38078014
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 11:23 schreef Gi1337 het volgende:
    oké dat veranderd de zaak. En dus is ze automatisch tot president 'gekroont'. Dus het was gewoon misleiding. Iedereen dacht dat zij vergiftigd wordt. Maar zij heeft geregeld dat de president gekilled wordt. Toch?
    ik denk het wel ja. daardoor kan de company niet meer zonder haar.
    stay frosty
      maandag 22 mei 2006 @ 11:28:50 #181
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_38078026
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 11:23 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Goed lezen .

Bijna onderaan..
    sssssst
    stay frosty
      maandag 22 mei 2006 @ 11:58:01 #182
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_38078899
    Let maar op, in S2E01 gaan ze haar pols checken en dan blijkt ze nog te leven. En als ze ambulance er is gaat ze pas dood. Maar na de reclame reanimeren ze haar weer.

Vervolgens krijgt haar vader te horen wat ze heeft gedaan en wil haar om die reden vervolgens. Om niet hypocriet over te komen dus moet zij ook op de vlucht.
    Michael krijgt vervolgens dat weer te horen via die dikke neef van sucre en gaat zijn eigen ontsnapping wagen om haar te helpen. Hij zat namelijk verlopig ergens veilig onder gedoken.

En als ze eindelijk allemaal het land uit zijn heeft Veronica de waarheid achterhaald waardoor er gratie verleend wordt en ze weer terug kunnen komen.

Disclamer: Het bovenstaande is terplekke verzonnen en geeft alleen maar aan hoe ik denk dat het wel eens verder zou gaan.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
      maandag 22 mei 2006 @ 12:19:31 #183
    144896 Gi1337
    "Victory is mine!"
    pi_38079520
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 11:58 schreef Heintje het volgende:
    Let maar op, in S2E01 gaan ze haar pols checken en dan blijkt ze nog te leven. En als ze ambulance er is gaat ze pas dood. Maar na de reclame reanimeren ze haar weer.

Vervolgens krijgt haar vader te horen wat ze heeft gedaan en wil haar om die reden vervolgens. Om niet hypocriet over te komen dus moet zij ook op de vlucht.
    Michael krijgt vervolgens dat weer te horen via die dikke neef van sucre en gaat zijn eigen ontsnapping wagen om haar te helpen. Hij zat namelijk verlopig ergens veilig onder gedoken.

En als ze eindelijk allemaal het land uit zijn heeft Veronica de waarheid achterhaald waardoor er gratie verleend wordt en ze weer terug kunnen komen.

Disclamer: Het bovenstaande is terplekke verzonnen en geeft alleen maar aan hoe ik denk dat het wel eens verder zou gaan.
    Ey geen spoilers
    "Damn you, vile woman!"
      maandag 22 mei 2006 @ 13:18:04 #184
    43784 Dr_Strangelove
    We'll meet again
    pi_38081387
    't Zou pas echt grappig zijn als Sara in Seizoen 2 in de bak moet vanwege medeplichtigheid aan de ontsnapping, en Michael dan op een of andere manier in die gevangenis infiltreert om haar te bevrijden.

Zou ook meteen een stuk interessanter zijn: 22 afleveringen in een vrouwengevangenis....
    "Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
      maandag 22 mei 2006 @ 13:18:39 #185
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_38081408
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 11:58 schreef Heintje het volgende:

Micheal is niet ontschuldig , de rest is niet ontschuldig, alleen lincoln burrows is ontschuldig
    Dus alleen lincoln kan terug maar kan dan de bak weer in gegooit worden wegens het achterhouden van info van waar zijn broer zit
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      maandag 22 mei 2006 @ 13:36:17 #186
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_38082001
    Maar als Veronica die vice president (nou dus president) ontmaskert dan zal zij af moeten treden en zal de company met een andere president kunnen komen. Die zullen dan Veronica dankbaar zijn en zij zal dan vragen of dat hun weer het land in mogen. (Lincoln, Micheal en LJ).
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
      maandag 22 mei 2006 @ 13:51:19 #187
    144896 Gi1337
    "Victory is mine!"
    pi_38082560
    quote:
    Paar dingen die me niet duidelijk waren... (niet goed opgelet ga de laatste episode nog een keer kijken..)

• Hoezo moest die Fatboy eigenlijk mee?

• Hoezo doet Scofield zo dom met die Tweener? Wat 'owed' Scofield hem dat hij mee mag.. terwijl hij hun erbij naait door Bellick te helpen... Wat boeit het dat Hij dat horloge heeft teruggejat. Laat die gast lekker gen**id worden door die ranzige gast. Hij verdient het. Vanilla Ice

• Hoe zit het met Bellick die ook op de verslaafde avond was waar hij Dr. Tancredi een baan aanbiedt?

Trouwens Bellick: "Do I stutter?, Gimme my SHOTGUN" Heerlijk
  • Niemand antwoorden??
    "Damn you, vile woman!"
      maandag 22 mei 2006 @ 14:07:32 #188
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_38083114
    1. Die fatboy had dat kostuum geript voor scofield en wilde nu weleens weten wat er aan de hand was en als iemand weet wat er aan de hand is dan wil ie natuurlijk mee.
    2. Scofield heeft toch een of ander overdreven schuldgevoel waardoor ie met alles en iedereen meevoelt en die arme tweener dus ook (wat ik trouwens echt een overbodig en onbenullig karakter vind)
    3. Dat van Bellick is nog niet duidelijk geloof ik.
    pi_38083264
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 14:07 schreef planethugo het volgende:
    1. Die fatboy had dat kostuum geript voor scofield en wilde nu weleens weten wat er aan de hand was en als iemand weet wat er aan de hand is dan wil ie natuurlijk mee.
    2. Scofield heeft toch een of ander overdreven schuldgevoel waardoor ie met alles en iedereen meevoelt en die arme tweener dus ook (wat ik trouwens echt een overbodig en onbenullig karakter vind)
    3. Dat van Bellick is nog niet duidelijk geloof ik.
    Dat van Bellick is inderdaad nog niet duidelijk. Volgens mij is hij mishandeld als kind, dat ie daarom the big bad ass bewaker werd.
      maandag 22 mei 2006 @ 14:16:08 #190
    124676 RobertoCarlos
    Zit je nou naar me te loeruh?
    pi_38083408
    quote:
    quote:
  • Hoezo moest die Fatboy eigenlijk mee?
  • Omdat ie van het plan wist nadat ie een bewakerspak voor MS had geregeld. Je weet wel die scene in de kantine waarin ie het hele stel chanteerde.
    quote:
  • Hoezo gaat de vice president niet dood door het gif tewijl op tv wordt gezegt dat ze hardaanvallen heeft, en wordt ze opeens tot president gemaakt ergens in een keuken...
  • Ik vond die overgang ook een beetje raar, met name dat ze ineens die fles water uit haar handen liet vallen. Ligt meer aan de serie dan aan jou.
    quote:
  • Hoezo doet Scofield zo dom met die Tweener? Wat 'owed' Scofield hem dat hij mee mag.. terwijl hij hun erbij naait door Bellick te helpen... Wat boeit het dat Hij dat horloge heeft teruggejat. Laat die gast lekker gen**id worden door die ranzige gast. Hij verdient het. Vanilla Ice
  • Mee eens, maar ik denk ook dat MS hem meeneemt zodat ie niet tijdens de ontsnapping aan de bel trekt en de groep verrraad. Vind ik logisch, maar in het verhaal komt dat er niet zo uit. Dat IOU is idd wat overdreven.
    quote:
  • Hoe zit het met Bellick die ook op de verslaafde avond was waar hij Dr. Tancredi een baan aanbiedt?
  • Geen idee, komt mss nog, lijkt wel een beetje op een scene uit Lost.
    Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
      maandag 22 mei 2006 @ 15:14:53 #191
    148608 Waltero
    O dubbel S
    pi_38085533
    quote:
    Ik vond die overgang ook een beetje raar, met name dat ze ineens die fles water uit haar handen liet vallen. Ligt meer aan de serie dan aan jou.
    Zo raar is het niet, iemand fluisterd in haar oor dat de president is overleden, ze faked dan dat ze schrikt en laat haar (zonder gif) water vallen, het is dus niet the company maar te vice-president die achter het gif in het water zit, vandaar ook de quote "and you thought I couldn''t get things done.." tegen die vrouw van the company.. De v-p wist dat ze gecanceled zou worden door the company, en het enige waar ze om gaf was het presidentschap, en nam dus het heft in handen door niet te wachten op het einde van haar (ingetrokken) campagne, en vergiftigde de Presidente..

Cool he

Plot-twists genoeg in p-b

ik noem een michael die ineens in zijn bed ligt terwijl verwacht denkt dat ie in de tunnel zit
    Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
      maandag 22 mei 2006 @ 15:40:42 #192
    25186 ImPrEzA
    @taalpurist
    pi_38086461
    Ik zie het wel helemaal voor me.. nu de VP president is geworden, ligt de mogelijkheid open voor The Company om met Veronica te gaan samenwerken. Zij hebben bovendien veel macht, én zijn in principe op de hoogte van de valse beschuldiging van Linc. Maarja.. we zien wel
    Seriously!?
      maandag 22 mei 2006 @ 15:45:01 #193
    148608 Waltero
    O dubbel S
    pi_38086619
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 15:40 schreef ImPrEzA het volgende:
    Ik zie het wel helemaal voor me.. nu de VP president is geworden, ligt de mogelijkheid open voor The Company om met Veronica te gaan samenwerken. Zij hebben bovendien veel macht, én zijn in principe op de hoogte van de valse beschuldiging van Linc. Maarja.. we zien wel
    je vergeet alleen dat the company ook moorden heeft gepleegd, en dat de vp namens the company acteerde
    Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
      maandag 22 mei 2006 @ 15:48:19 #194
    144896 Gi1337
    "Victory is mine!"
    pi_38086730
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 15:14 schreef Waltero het volgende:

[..]

Plot-twists genoeg in p-b

ik noem een michael die ineens in zijn bed ligt terwijl verwacht denkt dat ie in de tunnel zit
    Scofield is eg wel snel hoor.

Ook als die nigga's die andere nigga's in elkaar komen slaan. Issie die neger opeens weg
    erg vaak van dat soort dingetjes. Spannend maar wel flauw...
    "Damn you, vile woman!"
      maandag 22 mei 2006 @ 15:49:35 #195
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_38086774
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 15:48 schreef Gi1337 het volgende:

[..]

Scofield is eg wel snel hoor.

Ook als die nigga's die andere nigga's in elkaar komen slaan. Issie die neger opeens weg
    erg vaak van dat soort dingetjes. Spannend maar wel flauw...
    ach.... in 2minuten kan je makkelijk die pot verplaatsen
    stay frosty
      maandag 22 mei 2006 @ 15:56:40 #196
    25186 ImPrEzA
    @taalpurist
    pi_38087055
    Het komt ook omdat wij de reclames niet zien he, dat soort dingen. Op FOX zit daar een reclamebreak tussen, en tsja, je merkt in Nederlandse series ook wel dat in een reclamebreak van alles kan gebeuren. De tijd staat dan niet stil ofzo.
    Seriously!?
      maandag 22 mei 2006 @ 15:59:06 #197
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_38087169
    quote:
    Op maandag 22 mei 2006 15:56 schreef ImPrEzA het volgende:
    Het komt ook omdat wij de reclames niet zien he, dat soort dingen. Op FOX zit daar een reclamebreak tussen, en tsja, je merkt in Nederlandse series ook wel dat in een reclamebreak van alles kan gebeuren. De tijd staat dan niet stil ofzo.
    stay frosty
    pi_38087536
    Het is geen 24....
      maandag 22 mei 2006 @ 16:07:40 #199
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_38087572
    quote:
  • Tweener heeft ervoor gezorgd dat die sleutel weer terugkwam bij Dr. Tancredi. Dat is de IOU. Daarnaast zit je nog met dat complex van Michael waardoor die iedereen wil/moet helpen, en hij weet dat als hij Tweener achterlaat, hij dan dood wordt geneukt door die dikke vatsige celmate van hem waar die z'n piemeltje van had bewerkt...
    pi_38089420
    Wat een serie

Wat een einde

Ze mogen wel opschieten met seizoen 2, heb pas net 10 min geleden het einde gezien maar ik kan niet wachten
    ......Signature-loos......
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')