eindelijk iemand die dat inzietquote:
Wij hebben ze ook allemaal al gezienquote:Op zondag 21 mei 2006 14:42 schreef miss_schaapje het volgende:
ik heb de afleveringen op dvd thuis liggen![]()
Ik denk iedereen hier de dvds of de xvidjes wel he, anders kon je het niet gezien hebben,quote:Op zondag 21 mei 2006 14:42 schreef miss_schaapje het volgende:
ik heb de afleveringen op dvd thuis liggen![]()
Ik vlieg iedere maandag naar Toronto om de aflevering te kijken hoor en ik betaal ook netjes m'n abbonnementsgeld aan Rogersquote:Op zondag 21 mei 2006 14:54 schreef 020-NRD het volgende:
Ik denk iedereen hier de dvds of de xvidjes wel he, anders kon je het niet gezien hebben,![]()
Serieus? Wat voor werk/opleiding doe je dan? Of woon je daar gwn en is NL vakantie voor jouquote:Op zondag 21 mei 2006 15:00 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik vlieg iedere maandag naar Toronto om de aflevering te kijken hoor en ik betaal ook netjes m'n abbonnementsgeld aan Rogers![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Serieus? Wat voor werk/opleiding doe je dan? Of woon je daar gwn en is NL vakantie voor jou?
Maakt niet uit waar ik zit, overal is het vakantie voor mijquote:Op zondag 21 mei 2006 15:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Serieus? Wat voor werk/opleiding doe je dan? Of woon je daar gwn en is NL vakantie voor jou?
Euhh, jahhquote:Op zondag 21 mei 2006 15:13 schreef Miguel het volgende:
[..]
FOX HD voor Eastern time zit op nr 531 op de TiVo![]()
Aha, op zo'n manierrquote:Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef Miguel het volgende:
Ach, zat gisteren te lezen dat ze verwachten dat er medio zomer volgend jaar ook al 7 of 8 HD zenders zullen zijn in NederlandLaten we hopen dat het door het WK een beetje in die stroomversnelling komt hier, want het is echt wel een investering waard
Dat was maandag jongsledenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:42 schreef kluivie het volgende:
Wanneer is laatste aflevering eigenlijk dit seizoen weet iemand dat (vast wel)
Dan zit je verkeerd. Je moet dan hier zijn Prison Break NL # 5 [Vluchten kan niet meer ...]quote:Op zondag 21 mei 2006 15:49 schreef kluivie het volgende:
Ow ik kijk op donderdag (ahum, vast iets gemist denk ik???)
Allemaal leuk en aardig, maar reken maar niet dat daar dan recente afleveringen van series op komen. SBS en RTL betalen enorm veel geld voor de uitzendrechten, en die liggen dan voor Nederland volgens mij exclusief bij hun.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef Miguel het volgende:
Ach, zat gisteren te lezen dat ze verwachten dat er medio zomer volgend jaar ook al 7 of 8 HD zenders zullen zijn in NederlandLaten we hopen dat het door het WK een beetje in die stroomversnelling komt hier, want het is echt wel een investering waard
Ja, natuurlijk zenden ze de afleveringen dan nog niet in dezelfde week uit als in de states, maar het gaat om het idee he. Niet achter iedere zender in NL zit een apart bedrijf, dus het lijkt me best mogelijk voor een SBS om een HD kanaal op te starten en o.a. alle series die ze nu normaal uitzenden (ook) te gaan aanbieden in HDquote:Op zondag 21 mei 2006 22:14 schreef ImPrEzA het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar reken maar niet dat daar dan recente afleveringen van series op komen. SBS en RTL betalen enorm veel geld voor de uitzendrechten, en die liggen dan voor Nederland volgens mij exclusief bij hun.
Nou zullen de Nederlandse HD-kanalen ook wel door bedrijven als SBS, RTL en Talpa worden geëxploiteerd met probably dus ook wel veel series, maar dan gewoon het Nederlandse schema..
Check de OPquote:Op maandag 22 mei 2006 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wanneer begint seisoen 2 eigenlijk?
Nee, je moet met een net afgehakte hand eens een stuk gaan trimmen: doordat je hartslag omhoog vliegt pomp je zo je bloed uit je lichaam.....quote:Op maandag 22 mei 2006 09:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat met die afgehakte hand en dat er daarna iemand in de buurt van de schuur komt...
Hij moest stil zijn, want anders zou ie iedereen verraden.
Ik weet het niet, maar als mijn hand er net afligt dan zou extreem veel schreeuwen van de pijn, beetje ongeloofwaardig allemaal...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |