Wat ik dus bedoelde, is dat de reclamebreaks een uitleg voor het plotseling in bed liggen van Michael kunnen zijn. Tijdens de reclame is hij blijkbaar teruggekomen in z'n cel, en na de reclame wordt het voor de kijker even heel spannend gemaakt of hij nou wordt betrapt of niet. Niet dus. Maar ok..quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:21 schreef Stienn het volgende:
Preview van S2E01
http://www.youtube.com/watch?v=8MPjBJvKJ_k&search=prison%20break
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:21 schreef Stienn het volgende:
Preview van S2E01
http://www.youtube.com/watch?v=8MPjBJvKJ_k&search=prison%20break
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:24 schreef Crazykill het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:30 schreef Jaytonism het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
precies... die 'flits' van Sucre is ook uit aflevering 16..toen werd hij opgepakt bij de supermarket.....quote:Op maandag 22 mei 2006 21:31 schreef Merkie het volgende:
Jongens, het zijn allemaal beelden uit seizoen 1. Zit niks nieuws tussen.
niet cool, hij liep half te jankenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:31 schreef Merkie het volgende:
Vonden jullie het trouwens ook cool hoe Bellick zei van: "They just signed their death warrant. Every single one of them."
Ik vind T-Bag ook super goed neergezet.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:07 schreef Gelderland het volgende:
Bellick vind ik écht goed gespeeldvooral op 't laatst ja, datie vernederd is door die gevangen en dan weer 'vrijkomt'...
Kloptquote:Op maandag 22 mei 2006 22:32 schreef Gelderland het volgende:
jep idd.... de meeste zijn goed gecastdat maakt de serie ook zo goed
Van The Pope tot Abruzzi de maffiabaas
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:31 schreef Merkie het volgende:
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:31 schreef Miguel het volgende:
Leuk gemonteerde preview Stienn, jammer alleen dat er geen nieuwe beelden in zitten.
Die spoilers gaan over ep 23. Niets bijzonders hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef Bergie88 het volgende:
Oeh, al die spoilers hier wil ik niet lezen, k ben weer weg
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:30 schreef Jaytonism het volgende:
[..]ja dat is al eens geweest, dat was in die terugblik aflevering.. Er zitten geen nieuwe beelden tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:10 schreef glannie het volgende:ooeehh spannig, blijft ze, gaat ze kopje onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
Er mist iets héquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:52 schreef crossover het volgende:
De goede oude dinsdagmorgenMaar nu zonder PB
Sopranos, The Shield al gezien?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:36 schreef Cure het volgende:
Damn nog tot september wachtenZeker geen goede midseason-series om te volgen
Waarom? Mijn The Shield wat doe je?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:03 schreef planethugo het volgende:
dan bewaar je het beste tot het laatste
Ipv The Shield zou ik trouwens The Wire kijken.
Jij bent gek..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:03 schreef planethugo het volgende:
dan bewaar je het beste tot het laatste
quote:
Helemaal mee eens, fantastische seriequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:03 schreef planethugo het volgende:
Hebbie die serie dan wel eens gezien dan? Ik denk hetquote:
Nee, moet er idd nog eens aan zien te komen. Staat al een tijdje op m'n listje maar die dvd boxen zijn redelijk aan de prijzige kant van die serie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hebbie die serie dan wel eens gezien dan? Ik denk het![]()
Doe maar eerst voordat jedingen roept.....
![]()
Right, als er iets geen neppe bagger is is het The Shield wel, op bepaalde momenten kan het weleens gebeuren dat je denkt dat je naar een documentaire zit te kijken. Werkelijk meesterlijke serie. Vic Mackey wordt erg sterk neergezet door Micheal Chicklis.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:39 schreef YoshiBignose het volgende:
ik heb het 1x gezien en dat is echt neppe bagger. vooral die hoofdrolspeler van the shield...![]()
Jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:52 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ennuh..
Een getalenteerde jonge man die z'n hele lichaam onder de tattoo's heeft zitten en uit een zwaar beveiligde gevangenis ontsnapt samen met zijn tot dood veroordeelde broer is geloofwaardig
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:52 schreef Un4 het volgende:
Ennuh..
Een getalenteerde jonge man die z'n hele lichaam onder de tattoo's heeft zitten en uit een zwaar beveiligde gevangenis ontsnapt samen met zijn tot dood veroordeelde broer is geloofwaardig en een corrupte politieagent in LA is neppe bagger?![]()
Dat is Dr. Zoidbergquote:
En waarom vind je dat geen goede acteur? Ben je zo'n semi-stoer-hardcore-kritische-acteuren analist?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:17 schreef YoshiBignose het volgende:
je wil(-t)
volgens mij ben ik in de war met een andere serie dan. ook zo'n politie serie met zo'n kneus als hoofdrolspeler en nog zo'n vrouwtje :p
maargoed ik vind michael scofield ook geen goeie acteur hoor, maar dat terzijde
Neej, jij bent goedquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:17 schreef YoshiBignose het volgende:
maargoed ik vind michael scofield ook geen goeie acteur hoor, maar dat terzijde
Drogreden. Probeer eens de mening van iemand anders te accepterenquote:
Ik kan me voorstellen dat mensen zich ergeren aan zijn montone stemgeluid en zijn blik die altijd hetzelfde isquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:01 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
En waarom vind je dat geen goede acteur? Ben je zo'n semi-stoer-hardcore-kritische-acteuren analist?
Ik kwam er ook toevallig achter toen ik op de Sopranos site het kijken was. De eerste paar afleveringen vond ik nog nieteens zo denderend maar naarmate het seizoen vordert en je de karakters kent is het genietenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:13 schreef Miguel het volgende:
[..]
Heb nu seizoen 1 en 2 van The Wire binnen, die misschien maar eens checken dan als die wordt aanbevolenNog nooit van gehoord eerlijk gezegd en kwam er net achter dat die in 2002 al begonnen is
Ben benieuwd
![]()
je moet naar het NL topic.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:15 schreef dj_ko het volgende:
ey welke aflevering is er nu eigenlijk net op tv geweest?
Das met elke serie wel of film als je al weet wat er gaat gebeuren he.. d'ohquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:14 schreef Bergie88 het volgende:
Ik zit net prison break aflevering 14, 15 16 voor de tweede keer te kijken, dan zijn ze echt waardeloos man als je al weet hoe de serie eindigt. Iedere keer als de spanning op wordt gebouwd zaten mijn vrienden echt te genieten en ik zat maar te gapen en te lachen want ik wist al wat er ging gebeuren
Band of Brothers kan ik blijven kijken en die serie blijft gewoon goed. Door dat er veel verhaal twisten in PB zitten weet je al wat er iedere keer gaat gebeuren en wordt het volgens mij minder leuk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:00 schreef truStie het volgende:
[..]
Das met elke serie wel of film als je al weet wat er gaat gebeuren he.. d'oh![]()
Dat komt gewoon door het type serie.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:14 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Band of Brothers kan ik blijven kijken en die serie blijft gewoon goed. Door dat er veel verhaal twisten in PB zitten weet je al wat er iedere keer gaat gebeuren en wordt het volgens mij minder leuk.
Is onzin natuurlijk, maar PB is gewoon vrij oppervlakkig. Niet dat dat erg is, maar na 1 x kijken valt er niets nieuws meer te ontdekken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:00 schreef truStie het volgende:
[..]
Das met elke serie wel of film als je al weet wat er gaat gebeuren he.. d'oh![]()
Gtstquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:21 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat duurt het nog lang
Moet ff een nieuwe serie vinden om me mee bezig te houden.. iemand ideeën?
Ludo heeft wel iets weg van Abruzziquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat iedereen dat al volgt/kijkt.
ja ik houd van die goede acteuren zoals steven seagalquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:01 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
En waarom vind je dat geen goede acteur? Ben je zo'n semi-stoer-hardcore-kritische-acteuren analist?
Het is allebei goed.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:18 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
ik wil, jij wil, hij wil. zo is het en zo blijft het. enige reden waarom er soms een t bijkomt is bij: u wilt.
Wil je dit soort foto's niet meer plaatsen? Ik word er een beetje bang van.quote:
Wat jij wiltquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wil je dit soort foto's niet meer plaatsen? Ik word er een beetje bang van.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:23 schreef Haunter het volgende:
Ik heb dinsdag binnen 24 uur alle 22 afleveringen gekeken, topserie![]()
![]()
Jammer dat je zo reageert als iemand een grapje maakt!quote:
Dat was ook een grapquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jammer dat je zo reageert als iemand een grapje maakt!Toch geen slechte dag of zo?
wtf, niet geslapen, niet gegetenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:23 schreef Haunter het volgende:
Ik heb dinsdag binnen 24 uur alle 22 afleveringen gekeken, topserie![]()
![]()
nu hopen dat seizoen 2 snel komt!
Ik geef hem geen ongelijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
wtf, niet geslapen, niet gegeten![]()
succes met je leven![]()
Mwoah, eten kan prima tussen het kijken door en slapen kan ook prima, zonder reclames is een aflevering stukken minder lang dan gewoon op tv... beide wil dus prima!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
wtf, niet geslapen, niet gegeten![]()
succes met je leven![]()
Massive Attack - Teardrop ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:49 schreef Woffel het volgende:
Hoe heet ook alweer het nummer aan 't eind van aflevering 20?! Ze gaan dan bij iedereen langs met een korte terugblik vlak voor de uitbraak.. Kan het zo snel niet terugvinden maar weet dat 't een keer gepost is..![]()
Giel Beelen draaide 't ook als achtergrond muziekje vandaag op de radio...
![]()
40min per aflevering, is 40*22=880/60=14,6 uur tvquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:25 schreef Haunter het volgende:
[..]
Mwoah, eten kan prima tussen het kijken door en slapen kan ook prima, zonder reclames is een aflevering stukken minder lang dan gewoon op tv... beide wil dus prima!![]()
en bedankt trouwens![]()
dat jij hier te laat postquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:51 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Massive Attack - Teardrops![]()
-edit- te, te, te laat
ik wil de pret niet derven, maar hot wingquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:40 schreef YoshiBignose het volgende:
14.6 uur.
elke 10 minuten 1 hot wing.
6 hot wings per uur.
88 hot wings per hele film.
is makkelijk te overleven
Jij leeft in een gat?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik wil de pret niet derven, maar hot wing![]()
Ow ennuh, bij 43 minuten per aflevering is het toch al snel 95 hot wingsquote:Hot wings
The best food on the whole damn planet. Its Deep fried chickeny goodness, and mouth melting spice that just makes it the greatest.
1: Dude, Im hungry. Lets go get some hotwings.
2: HELL YEAH!
rotterdam, vriend van de show... en er gaat nog steeds geen lichtje brandenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:28 schreef Miguel het volgende:
[..]
Jij leeft in een gat?HOT wings dude
![]()
[..]
Ow ennuh, bij 43 minuten per aflevering is het toch al snel 95 hot wings![]()
Idd niet, @Linc: surry......quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:09 schreef Miguel het volgende:
[..]
RC snapt de dijen-kletsende-smiley nog niet helemaal![]()
Ik weet niet hoe het daar zit, maar hier in Tilburg kun je op meer plaatsen hot wings halen dan dat je chinees kunt bestellenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
rotterdam, vriend van de show... en er gaat nog steeds geen lichtje branden![]()
Ja precies.. en dat kan niet omdat?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:44 schreef truStie het volgende:
Waarom vergelijkt altijd iedereen de serie met 24Totaal verschillende series.. lijkt niet eens op elkaar... Das net zoiets als Friends met Lost gaan vergelijken ofzo..
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Idd niet, @Linc: surry......(=dus smiley voor blozen........) KDacht dat het een bekijk-het-maar-smiley of zo was
Gelukkig kan ik nu eindelijk eens deze bloos-smiley gebruiken![]()
Oeps, ik heb hem dus ook op andere plekken verkeerd gebruik![]()
![]()
Idd, ik word echt zooo moe van al die users die zo nodig in USA-topics moeten komen melden dat ze een serie wel leuk vinden, maar dat 24 toch beter/leuker/spannender/blablabla/etc isquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:44 schreef truStie het volgende:
Waarom vergelijkt altijd iedereen de serie met 24Totaal verschillende series.. lijkt niet eens op elkaar... Das net zoiets als Friends met Lost gaan vergelijken ofzo..
Dat vind ik nou ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:11 schreef Miguel het volgende:
[..]
Idd, ik word echt zooo moe van al die users die zo nodig in USA-topics moeten komen melden dat ze een serie wel leuk vinden, maar dat 24 toch beter/leuker/spannender/blablabla/etc is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |