abonnement Unibet Coolblue
pi_38441336
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Je was al voorbij voor ik er erg in had, ik keek je met zo'n boze frons op m'n gezicht aan omdat ik namelijk tegen de zon in aan het kijken was. Maar catsuits zijn ook erg jaren tachtig, dus als je volgende keer eerder opgemerkt wil worden weet je wat je moet doen.
Ik herkende je trouwens primair aan je schoenen. Omdat dat de vorige keer dat ik je zag de herkennende factor was waardoor wij inderdaad kort konden sluiten dat we elkaar gezien hadden.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_38442226
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:12 schreef zatoichi het volgende:
Volgens mij is 10 minuten van Lunetten naar Ledig Erf ook wat optimistisch. 10 minuten vanaf Pijlsweerd is het naar het Ledig Erf echter wel!

Netzoals dat 10 minuten lopen naar de markt gewoon echt lekker is; of vijf minuten naar de vrijmarkt. Forza Pijlsweerd
Ik vertrek vanaf dat winkelcentrum (want ik woon boven c1000), daarna fiets ik via dat lunetten natuurgebied naar de spoorlijn en dat viaduct waaronder jongeren altijd hangen. Vanaf daar gewoon door knallen en dan zit je al bijna op ledig erf. Dat haal ik echt wel binnen 10 minuten. Helaas is ledig erf inderdaad nog niet echt centrum. Oude gracht is ook nog wel even, station zelfs nog wel 10 minuten.

Maar goed, ik zeg niet dat lunetten dichtbij vind, ik stoor me nog regelmatig aan de afstanden
Jupiler is goed
pi_38443037
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef Aurelium het volgende:
Maar goed, ik zeg niet dat lunetten dichtbij vind, ik stoor me nog regelmatig aan de afstanden
En als het pijpestelen regent, en je moet naar een verjaardag in Lunetten, dan is Lunetten nog veel verder weg. .
It's my party and I'll cry if I want to.
  donderdag 1 juni 2006 @ 17:46:27 #229
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_38444103
Meldt

Zie het topik voor het eerst
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:43:46 #230
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_38451016
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:40 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Goed voor je conditie! .
Maar behoorlijk slecht voor mn humeur. Ik woonde twee en een half jaar langs de vaartse rijn (jutfaseweg), ongeveer 10 minuten fietsen naar 't janskerkhof en daar werd ik compleet gestoord van. Overal zeiknat en ijskoud aankomen in de winter (en ik heb een 'ik wil niet nat worden'-tik ) en dan weer een lekke band of wéér je fiets gejat. Ben afgelopen zomer verhuisd naar Wittevrouwen en heb er geen moment spijt van gehad. Héérlijk toeven hier en alles is met de benenwagen bereikbaar.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_38453006
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:43 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Maar behoorlijk slecht voor mn humeur. Ik woonde twee en een half jaar langs de vaartse rijn (jutfaseweg), ongeveer 10 minuten fietsen naar 't janskerkhof en daar werd ik compleet gestoord van. Overal zeiknat en ijskoud aankomen in de winter (en ik heb een 'ik wil niet nat worden'-tik ) en dan weer een lekke band of wéér je fiets gejat. Ben afgelopen zomer verhuisd naar Wittevrouwen en heb er geen moment spijt van gehad. Héérlijk toeven hier en alles is met de benenwagen bereikbaar.
Wittevrouwen is erg leuk! Woon zelf in Oog en Al. Wittevrouwen, daar ga ik zaterdag trouwens langs bij een enorm leuk meisje...in Utrecht wonen erg veel leuke dames.....ik ga hier nooit weg. (of ik moet verhuizen)(dus)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')