Nee want ik ben niet onwijs lang geregedquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:39 schreef Pinball het volgende:
Is dit niet gewoon een nauwlijks verkapt 'kijk mij onwijs lang geregd zijn'-topic?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja!quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:44 schreef Gebs het volgende:
En waar blijft de restom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:47 schreef TiMmS het volgende:
Als ze slim zijn, zijn die reeds afgehaakt. Iets wat ik al veel eerder had moeten doen
Ik ben teruggevonden!quote:
Hé TimMs reactie is wegquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ben teruggevonden!
Lag bij -> Lost and Foundom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:40 schreef c0nd0r het volgende:
Nee want ik ben niet onwijs lang geregedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarom kwam je je even meldenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar ik wel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het topic bloedt dood c0nd0r...quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daarom kwam je je even meldenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geef dan ook antwoord op mijn vraagstuk!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het topic bloedt dood c0nd0r...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Femmie!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:18 schreef XQZ-me het volgende:
ben ik weer!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
weet ik nog niet, zat er over te denken om thee te gaan drinken in het sportcentrumquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Femmie!
Ben je vanavond online?
Ik ga me vervelen! Dan drink ik liever thee met jou!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou..quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:20 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
weet ik nog niet, zat er over te denken om thee te gaan drinken in het sportcentrumom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar niet de hele avond hoor!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:21 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
maar niet de hele avond hoor!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oja!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar.. Ik dacht dat je alleen met mij thee dronk..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou graagquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:24 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
oja!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.koekje erbij?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is er nog iets anders dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:27 schreef XQZ-me het volgende:
gaan we vandaag ook nog iets anders doen als thee drinken met koekjes?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben vanavond helemaal los in Factionsquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Femmie!
Ben je vanavond online?
Ik ga me vervelen! Dan drink ik liever thee met jou!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop