Kaput gespamtquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:51 schreef PsyCha het volgende:
ok was er met het eerste deel gebeurd?
Ik geloof dat jij topscore dan hebt tot nu toequote:Op woensdag 17 mei 2006 13:53 schreef ParanoidEv het volgende:
Woeh bijna 5 jaar! zondag 10 juni 2001. Wat erg van mezelf.
Jep, meer dan ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij topscore dan hebt tot nu toeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We have a winnerquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:00 schreef nexhil het volgende:
Geregistreerd op: dinsdag 12 december 2000 @ 12:50om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat gaat de tijd toch snelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
5 dagen terug!quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:00 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik zit volgens mij ook bijna op 2 jaar... ff checken...
Ik nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:01 schreef Fisher het volgende:
Een deel 2 johom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wie had dat gedachtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thanks... al post ik niet heel erg veel... hmmm...quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
5 dagen terug!
Gefeliciflapsteerd!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uhm.. Jij hebt pauze met af en toe een beetje werk tussendoor?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:01 schreef Jo0Lz het volgende:
Tering, het is alweer pauzeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet direct weer helemaal vol spammen dit deeltje hè?
De onbetwiste winnaarquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:02 schreef Thetallguy het volgende:
15 december 1999om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja kom nog uit de tijd dat Fok! snel wasquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
We have a winnerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of nee, een whinerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dat is iets anders...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook welquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat ga je nooit halenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik dacht dat ik geen ruk uitvoer op stage, maar jij doet helemaal geen ruk volgens mijquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ook welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik geen ruk uitvoer op stage, maar jij doet helemaal geen ruk volgens mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop