abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:28:55 #1
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_37913997
Terwijl ik toennet aan het wachten was op mijn middagontbijt bij de McDonalds kwamen er onder luid kabaal ineens 5 moslimmerts (2 volwassenen en 3 kinderen) de zaak binnengelopen.
Wat me opviel was dat de meisjeskinderen (2 stuks) geen hoofddoek droegen en dus schijnbaar zelf een eigen keuze mochten maken wat betreft het geloof.

Omdat mijn burgermenu nog niet klaar was besloot ik hen eens te observeren. Wat me opviel was dat iedereen aan het wijzen was op die borden wat ze moesten hebben, behalve de moeder. Het leek er wel op of zij haar mond niet eens open mocht doen van die vent ofzo.
Terwijl ik mijn menu oppakte en me in het rookvrije gedeelte stationeerde bestelde de familie zich hun eten, maar de vrouw stond er gewoon bij als een zak erwten, ze had niets in te brengen !

Ik trok gelijk de conclusie dat ze vast en zeker thuis mishandeld werd en kreeg ineens weer een enorme woede opkropping tegen de onderdrukking van de vrouw in dat geloof Wat een raar gezeik is het toch eigenlijk allemaal dat geloof en het sloeg (:')) en slaat (:')) werkelijk nergens op.

Maar goed schijnbaar kan dat allemaal hier in Nederland. Mannen die hun vrouwen slaan
Verder vroeg ik me nog iets af.... Moslims zijn toch zo anti-Bush... Waarom gaan ze dan eten bij de McDonalds

Schijnheiligerds
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_37914086
Ik concludeer uit je stukje tekst dat jij een stumper bent.
pi_37914152
Dus elke zwijgende vrouw wordt mishandeld. Dan ken ik ook nog wel wat Hollandse vrouwen die in jou optiek thuis alle hoeken van de woning te zien krijgen.

En wat hebben Bush en McDonalds meer met elkaar te maken dan dat ze amerikaans zijn. Bush is niet de uitvinder van de Mac volgens mij.

Onzin argumenten dus
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:33:06 #4
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_37914155
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:31 schreef skiczukie het volgende:
Misschien wel, maar jij ook.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_37914160
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Terwijl ik toennet aan het wachten was op mijn middagontbijt bij de McDonalds kwamen er onder luid kabaal ineens 5 moslimmerts (2 volwassenen en 3 kinderen) de zaak binnengelopen.
Wat me opviel was dat de meisjeskinderen (2 stuks) geen hoofddoek droegen en dus schijnbaar zelf een eigen keuze mochten maken wat betreft het geloof.

Omdat mijn burgermenu nog niet klaar was besloot ik hen eens te observeren. Wat me opviel was dat iedereen aan het wijzen was op die borden wat ze moesten hebben, behalve de moeder. Het leek er wel op of zij haar mond niet eens open mocht doen van die vent ofzo.
Terwijl ik mijn menu oppakte en me in het rookvrije gedeelte stationeerde bestelde de familie zich hun eten, maar de vrouw stond er gewoon bij als een zak erwten, ze had niets in te brengen !

Ik trok gelijk de conclusie dat ze vast en zeker thuis mishandeld werd en kreeg ineens weer een enorme woede opkropping tegen de onderdrukking van de vrouw in dat geloof Wat een raar gezeik is het toch eigenlijk allemaal dat geloof en het sloeg (:')) en slaat (:')) werkelijk nergens op.

Maar goed schijnbaar kan dat allemaal hier in Nederland. Mannen die hun vrouwen slaan
Verder vroeg ik me nog iets af.... Moslims zijn toch zo anti-Bush... Waarom gaan ze dan eten bij de McDonalds

Schijnheiligerds
Vraagje: hadden ze een neon-aanhangsel waarop stond dat ze moslim waren?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37914181
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:33 schreef Baklap het volgende:

[..]

pi_37914197
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:33 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Vraagje: hadden ze een neon-aanhangsel waarop stond dat ze moslim waren?
Volgens mij stond het op hunnie voorhoofd geschreven..
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_37914224
Je stiefvader is zeker moslim
"An integrated cup of coffee isn't sufficient pay for four hundred years of slave labor."
pi_37914231
quote:
Het spant erom joh! De loser-wisselbokaal gaat nu naar hem, but you're very close indeed!
pi_37914270
Wat een zielig ventje ben jij zeg
pi_37914287
Is het vandaag "spui je klachten over allochtonen in Klaagbaak"-dag ofzo?
  † In Memoriam † woensdag 17 mei 2006 @ 13:37:19 #12
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_37914301
Misschien had die vrouw helemaal geen zin om te beslissen en liet ze daarom anderen een keus maken.
Wie zegt trouwens dat alle Moslims een hekel aan Bush hebben?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_37914327
quote:
Ik ondersteun deze quote nog eventjes.
pi_37914334
Goed voorbeeld van vooroordelen TS

verder ben je dus gewoon een stumper.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_37914368
Moslimjongeren die eten bij de McDonalds tot daar aan toe, maar van die hippe 2de generatie gezinnetjes zijn totally verloren. Die staan aan jouw kant
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:38:54 #16
111264 AnthonyZeus
Wonder Penis!
pi_37914370
Misschien had ze geen honger?
Trotse bezitter van 's werelds grootste desinteresse voor Boeken....
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:40:34 #17
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_37914445
kut moslims
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_37914469
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:40 schreef beertenderrr het volgende:
kut moslims
kut beertenderrr
  † In Memoriam † woensdag 17 mei 2006 @ 13:41:33 #19
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_37914482
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:40 schreef beertenderrr het volgende:
kut moslims
Kut bier.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_37914509
quote:

Schijnheiligerds
Terroristen misschien?
pi_37914533
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:41 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Kut bier.

Talpa

Kuttopic
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_37914559
quote:
precies!

en meisjes hoeven in de moslim wereld nog geen hoofddoek op als ze nog niet gemenstrueerd hebben... dus dat is ook een vage redenering van je TS
pi_37914590
quote:

Schijnheiligerds
Dorpsgek
  Admin woensdag 17 mei 2006 @ 13:44:27 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37914615
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')