Maar het is een personeelsfeest. Dat klinkt best kut. En truttig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:57 schreef Forcefuzz het volgende:
Bier. 8,5 uur. Probleem?
wow dat zou wel fuckin sweet zijn, en dat met het budget van een basisschoolquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:57 schreef JosvG het volgende:
Karten, bungeejumpen, helicoptervlucht, en naderhand zuipen.
Ja, ik ben je werkgever, dus hou hier maar rekening mee
Oja, ik was het vergeten op de uitnodiging te zetten, maar je moet in je zwemkleren op het feest aankomen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:59 schreef dvdk het volgende:
[..]
wow dat zou wel fuckin sweet zijn, en dat met het budget van een basisschool![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
ik had een persooneelsfeest van 12:00 tot 2:00 snachts.
dingen die we toen gedaan hebben:
- eerst een uurtje eten
- toen de kroeg in
- vervolgens met een huifkar naar 1 of andere manege gereden
- countrydance
- vervolgens weer met huifkar naar een partycentrum om te gaan sumo worstelen
- daarna weer eten
- vervolgens in de kroeg achterover lopen te drinken.
Uitbarsting 'tegengaan' met dans en voedselquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:56 schreef dvdk het volgende:Het is nog allemaal geheim gehouden door de organisator van't feestje maar het zou iets met dansen te maken en spelen in't bos....
helllluuup
en domquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:59 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Maar het is een personeelsfeest. Dat klinkt best kut. En truttig.
inderdaadquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:38 schreef Loontjah het volgende:
Haha bij ons langer hoor...
Krijg je met horeca personeel
van 12:00 tot 23:00 ! MET UITLOOP
Afberenquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Afberen + Zuipen.... en dat 8,5 uur lang prima toch
damn een feest dat om 04:45 uur begintquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:30 schreef leusden het volgende:
aansteller. Ik heb over een paar weken een personeelsfeest en het begint om 04:45![]()
![]()
![]()
Gelukkig is het wel om 17:00 afgelopen omdat er om 18:00 WK voetbal met Nederland is.
In die oude Eenden (auto's) rondkarren ofzoiets soort van speurtochtquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:23 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
damn een feest dat om 04:45 uur begintzijn jullie krantenbezorgers of zo
![]()
Countrydancenquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
ik had een persooneelsfeest van 12:00 tot 2:00 snachts.
dingen die we toen gedaan hebben:
- eerst een uurtje eten
- toen de kroeg in
- vervolgens met een huifkar naar 1 of andere manege gereden
- countrydance
- vervolgens weer met huifkar naar een partycentrum om te gaan sumo worstelen
- daarna weer eten
- vervolgens in de kroeg achterover lopen te drinken.
Mocht jij een keer een bekeuring voor me uitschrijven, en je haalt weer je d's en t's door mekaar, kan ik m lekker weigeren. je hebt m'n naam verkeerd geschreven, dus het gaat niet over mijquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:37 schreef leusden het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik werk bij de politie
De feestcommissie leek het leuk om met een bood de zee op te gaan en met de opgaande zon te ontbijten![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:43 schreef bolivian het volgende:
Bij de politie moet je zijn!
Mediathecaris?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:56 schreef leusden het volgende:
[..]
![]()
En dat terwijl ik nog wel een HBO diploma heb gehaald 2 jaar geleden![]()
Nouja, niet zeuren. Ik werk daar als mediathecaris en niet als agent. En boetes krijg ik evensnel als jullie (gisteren nog één).
Ik werk bij de politieacademie (zie www.politieacademie.nl). Studenten worden hier op mbo en hbo niveau opgeleid en net als op een hogeschool of universiteit is daar ook gewoon een bibliotheek/ mediatheek aanwezig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:03 schreef WanEnOonlie het volgende:
Mediathecaris?Hebben ze die ook nodig bij de politie?
Dagje airsoften, dan lekker schransen en vervolgens de kroeg in. Dan ben je zo je dag doorquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:56 schreef dvdk het volgende:
ok ik moet dus naar een personeelsfeest van 8,5 uur lang.
Nu kan ik niet teveel schrijven want stel dat iemand van m'n collega's dit leest
Maar 8,5 uur..... wat kan je in al die tijd doen? Het is nog allemaal geheim gehouden door de organisator van't feestje maar het zou iets met dansen te maken en spelen in't bos....
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:25 schreef Dennis-1993 het volgende:
8 uur op de plee zitten plassen, daarna hoef je nog maar anderhalf uur
En kun je stoer doen met de potkontafdruk
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:50 schreef NoSigar het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weten wat TS nou gedaan heeft.
Wat een kutkick.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |