Volgens TVgids.nl nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:17 schreef PM-girl het volgende:
Komt de herhling niet meer om half een 's middags???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:25 schreef PM-girl het volgende:
Balen dat er geen herhaling meer is,daardoor een slechte video opname gezien, maar beter dan niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:49 schreef Chav het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Op zaterdag wordt er sowieso niet herhaald, maar volgens mij helemaal niet meer om half een...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:07 schreef Bengeltje het volgende:
sjips gemist, dan maar morgen even om 12.40 kijken.![]()
12.40quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Op zaterdag wordt er sowieso niet herhaald, maar volgens mij helemaal niet meer om half een...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey little pussy you sure look sweet
Knocking me off of my 4 feet
Sure do wish dogs could climb (I wish, I wish)
Then we could have a funky good time
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:12 schreef MsInfidelity het volgende:
Ik heb het gisteren niet gezien, dus ff een paar vraagjes van mijn kant:
Meg is dus weg..maar Jodi zou toch ook meegaan? En is Terry er nog wel?
En wie is Kate? Waar komt ze vandaan en hoe is ze op Drover's terecht gekomen..- Meg is naar Melbourne en Jody besloot op het laatste ogenblik dat ze toch niet mee wouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Kate solliciteerde op de functie van Jody omdat zij immers wog zou gaan. Toen ze al aangenomen was kwam Jody ineens weer terug.
- Terry woont nu bij het bezinestation maar.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:12 schreef MsInfidelity het volgende:
Ik heb het gisteren niet gezien, dus ff een paar vraagjes van mijn kant:
Meg is dus weg..maar Jodi zou toch ook meegaan? En is Terry er nog wel?
En wie is Kate? Waar komt ze vandaan en hoe is ze op Drover's terecht gekomen..Jodi zou, maar bedacht zich,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kate is een oud klasgenootje van Jodi, en kwam solliciteren voor de baan van Jodi.![]()
Misschien niet. GIsteren wilde ik de herhaling kijken maar die was er dus niet....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
12.40
McLeod's daughters
Serie/soap
27 MEI
NET5
Is dit dan fout?
Zo je die willen inscannen misschien? Of is dat niet toegestaan ivm Fok! policy?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:17 schreef JB100-plus het volgende:
In de Veronica-gids (nr 21) staat een artikel van 2 bladzijden over MCleod's Daughters. Voor de echte fans staat er misschien niet veel nieuws in, maar toch...
Ik volg de serie ook min of meer sinds een paar maanden (als ik 's avonds niet moet werken). En ja, ik ben een man.![]()
ok, ik begreep eerder in dit topic dat de schrijvers haar eruit wilden? Nouja, het is en blijft jammer dat ze eruit is, Meg ook vind ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:17 schreef elsie het volgende:
het was de keus van Lisa Chappell (Claire) zelf om de serie uit te gaan ..ze had een grote wens om een cd te maken vandaar dat ze serie is uitgeschreven.
maar je hebt wel gelijk er gaan de laatste tijd veel weg uit de serie ,vind het ook erg jammer![]()
Bedankt voor de gerustelling!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:59 schreef flowerbox het volgende:
Mijn mannetje kijkt ook dus JB100-plus je bent niet de enige. Ik vind het zelf ook super trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |