jaa Regan is alweer weg.. best snel al!! de serie word steeds minder. hopelijk komen in het laaste seizoen jodi enzo weer terug.. (heb ik gehoord!)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:30 schreef Insomniac05 het volgende:
Dus Regan is nu ook al weg? Jammer, ik vond haar de laatste tijd best wel ok. Grace vind ik tot nu toe wel sympathiek, maar het is goed dat de serie binnenkort stopt. Ik mis toch wel een aantal personages. Erg jammer dat Jodi uit de serie is!
Zo iets heb ik ook gelezen, Jodi en Matt zouden terugkomen en ook Nick en Tess. Maar of het echt zo is, dat weet ik niet.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:43 schreef Sophiiex het volgende:
[..]
jaa Regan is alweer weg.. best snel al!! de serie word steeds minder. hopelijk komen in het laaste seizoen jodi enzo weer terug.. (heb ik gehoord!)
jupz, vind trouwens het soapgehalte wel erg stijgen...quote:Op maandag 26 mei 2008 22:02 schreef Insomniac05 het volgende:
Ik vind het trouwens erg jammer dat Kate en Dave uit elkaar zijn, zij waren juist zo'n leuk stel en het is vervelend dat het op deze manier nu al moet eindigen!
Yep, dat is ook zo. Daarom is het ook beter dat ze gaan stoppen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef LalalaHippie het volgende:
[..]
jupz, vind trouwens het soapgehalte wel erg stijgen...
Inderdaad. In het afgelopen seizoen (seizoen 6) was dat ook al een beetje het geval, maar toen vond ik het nog niet storend. Nu begint het wel op een of andere manier een beetje te irriteren.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef LalalaHippie het volgende:
[..]
jupz, vind trouwens het soapgehalte wel erg stijgen...
Idd, Stevie en Kate zijn tof! Ik ga Jodi trouwens wel steeds meer missen nu, ik heb niks tegen Grace maar ze haalt het niet bij Jodi. Ook mis ik haar vriendschap met Kate.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:23 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Idd, de show had zoveel potentie, maar door het hoge dramagehalte nu is het niet veel meer aan. Vee al duizend keer gestolen zoals Lucky ook al zei. De Hoofdrolspelers verwisselden gewoon te veel waardoor je geen fatsoenlijk verhaal kon maken. Enigste goede castverandering was dat Claire dood ging, Stevie erin kwam en dat Kate erin kwam.
en alex is blijkbaar op vakantie in Argentinie bij Nick en Tess, dus die is al een paar afleveringen wegquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Tess en Nick zijn in Argentinië en Jodie is in een witness protection programma met haar vriend. Meg en Terry zitten ergens in een grote stad geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |