abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58830179
lees 255 maar
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_58867890
Dus Regan is nu ook al weg? Jammer, ik vond haar de laatste tijd best wel ok. Grace vind ik tot nu toe wel sympathiek, maar het is goed dat de serie binnenkort stopt. Ik mis toch wel een aantal personages. Erg jammer dat Jodi uit de serie is!
I open my eyes and it's a lovely day...
pi_58869091
Leuk, een McLeod's daughters topic.
Ik vind Grace eigenlijk helemaal niet leuk. Bryce die de nieuwe 'eikel van een vader' speelt, opzich wel grappig. Ik vind de serie nu wel wat minder, veel nieuwe personages waar je eigenlijk nog niet echt veel vanaf weet, dan wordt het allemaal wat oppervlakkiger.
  maandag 26 mei 2008 @ 15:43:32 #279
215676 Sophiiex
Hell Yeah!
pi_58920892
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 22:30 schreef Insomniac05 het volgende:
Dus Regan is nu ook al weg? Jammer, ik vond haar de laatste tijd best wel ok. Grace vind ik tot nu toe wel sympathiek, maar het is goed dat de serie binnenkort stopt. Ik mis toch wel een aantal personages. Erg jammer dat Jodi uit de serie is!
jaa Regan is alweer weg.. best snel al!! de serie word steeds minder. hopelijk komen in het laaste seizoen jodi enzo weer terug.. (heb ik gehoord!)
How do you expect me to grow, if you won't let me blow …
pi_58922369
quote:
Op maandag 26 mei 2008 15:43 schreef Sophiiex het volgende:

[..]

jaa Regan is alweer weg.. best snel al!! de serie word steeds minder. hopelijk komen in het laaste seizoen jodi enzo weer terug.. (heb ik gehoord!)
Zo iets heb ik ook gelezen, Jodi en Matt zouden terugkomen en ook Nick en Tess. Maar of het echt zo is, dat weet ik niet.
  maandag 26 mei 2008 @ 18:02:22 #281
125253 Hoedjes
Who are you, looking at me?
pi_58923372
De Australische zender The Nine heeft onlangs officieel bevestigd dat seizoen 8 het laatste seizoen zal worden. Na het vertrek van de zussen Tess McLeod Ryan (seizoen 6) en Jodi Fountain McLeod (seizoen 7) zijn de kijkcijfers enorm gedaald. Toen vervolgens Zoë Naylor (Regan McLeod) ook de show verliet en bekend werd dat Aaron Jeffrey (Alex Ryan), Michala Banas (Kate) en Dustin Clare (Riley) ook de serie zouden verlaten, heeft The Nine in samenwerking met de producers het laatste seizoen aangekondigd. Dit seizoen zal in het voorjaar (vanaf 4 juni) van 2008 op de Australische buis verschijnen. Bekend is dat voor de laatste afleveringen Aaron en Zoë als Alex en Regan terug zullen keren. Momenteel gaan geruchten dat ook Rachael Carpani en Jonny Pasvoslki toe hebben gezegd om hun rollen van Jodi en Matt nog eenmaal te vertolken in de laatste aflevering.
Sophia is liev | Sophia deeltje 2, 3 | 248x Veronica Mars HQ's
pi_58928405
Nou, die spoilers zien er niet al te best uit. Seizoen 8 lijkt tot nu toe niet echt veelbelovend, het is maar goed dat het daarna stopt.

Ik vind het trouwens erg jammer dat Kate en Dave uit elkaar zijn, zij waren juist zo'n leuk stel en het is vervelend dat het op deze manier nu al moet eindigen!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:36:35 #283
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_59012762
quote:
Op maandag 26 mei 2008 22:02 schreef Insomniac05 het volgende:

Ik vind het trouwens erg jammer dat Kate en Dave uit elkaar zijn, zij waren juist zo'n leuk stel en het is vervelend dat het op deze manier nu al moet eindigen!
jupz, vind trouwens het soapgehalte wel erg stijgen...
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
pi_59013142
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef LalalaHippie het volgende:

[..]

Yep, dat is ook zo. Daarom is het ook beter dat ze gaan stoppen.

Ik baal wel, ik ben sinds kort bezig met verhuizen en heb deze week helemaal niet kunnen kijken. Heb dus de bruiloft gemist van Stevie en Alex
pi_59072921
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef LalalaHippie het volgende:

[..]

Inderdaad. In het afgelopen seizoen (seizoen 6) was dat ook al een beetje het geval, maar toen vond ik het nog niet storend. Nu begint het wel op een of andere manier een beetje te irriteren.
pi_59076548
klopt t dat Alex uit de serie is? hij zit niet meer in de leader
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  maandag 2 juni 2008 @ 22:19:34 #287
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_59078324
Ik vind t ook wel mooi geweest met deze serie, te veel soap inderdaad. Iedereen heeft al 5 auto-ongelukken gehad, er is van iedereen al meerdere keren vee gestolen, etc. We zijn er nou wel.
Ik kijk toch wel uit naar seizoen 8, ik blijf benieuwd hoe het afloopt!

Iemand al enig idee wanneer het nieuwe seizoen begint?
Spoilers!
pi_59083748
Ik kijk niet eens meer elke avond. ..het verhaal boeit niet meer... erg jammer.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:23:49 #289
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_59084296
Idd, de show had zoveel potentie, maar door het hoge dramagehalte nu is het niet veel meer aan. Vee al duizend keer gestolen zoals Lucky ook al zei. De Hoofdrolspelers verwisselden gewoon te veel waardoor je geen fatsoenlijk verhaal kon maken. Enigste goede castverandering was dat Claire dood ging, Stevie erin kwam en dat Kate erin kwam.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
pi_59084353
^^ jep.
Toen Tess en Nick weggingen kon je al merken dat het minder begon te worden.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_59101806
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:23 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Idd, de show had zoveel potentie, maar door het hoge dramagehalte nu is het niet veel meer aan. Vee al duizend keer gestolen zoals Lucky ook al zei. De Hoofdrolspelers verwisselden gewoon te veel waardoor je geen fatsoenlijk verhaal kon maken. Enigste goede castverandering was dat Claire dood ging, Stevie erin kwam en dat Kate erin kwam.
Idd, Stevie en Kate zijn tof! Ik ga Jodi trouwens wel steeds meer missen nu, ik heb niks tegen Grace maar ze haalt het niet bij Jodi. Ook mis ik haar vriendschap met Kate.

Die verhaallijn met Rose vind ik trouwens ook irritant. Te veel rampen, ongelukken, diefstal en nu zelfs schietpartijen en gijzelnemers de laatste tijd inderdaad, dit gaat gewoon te ver en is niet realistisch meer. Ook ben ik niet erg te spreken over dat paranormale gedoe.

Ik blijf de serie wel trouw volgen, maar dat het achteruit is gegaan mag duidelijk zijn!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:08:13 #292
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_59104221
Wat mij zo aansprak in deze serie was dat die meiden er geen enkel probleem me hebben om vies te worden, hard te werken en stoer te zijn. Dat zie je in de latere afleveringen ook steeds minder. Ze hebben ook de mannen steeds meer nodig.

Maar ja, we zijn het er over eens dat er genoeg minpunten zijn, maar blijkbaar is McD nog steeds goed genoeg om te blijven volgen voor ons allemaal!
Spoilers!
  woensdag 4 juni 2008 @ 09:38:26 #293
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_59108818
Ik volg helaas niet meer elke aflevering. Ik heb nog duizenden series om in te halen op dvd en ook om te volgen op TV en ik moet ook nog mijn sociale contacten aanhouden, dus keuzes moeten gemaakt worden. Vaak mis ik het nu dus de laatste tijd. Als ik niks anders te doen heb kijk ik nog wel eens maar nadat Jodie weg is gegaan vind ik het weinig meer aan. Alleen Kate en Regan waren nog leuk maar ook die zijn nu al weg, behalve Kate dan.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
  woensdag 4 juni 2008 @ 10:55:23 #294
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_59110467
Ik heb alle afleverignen gekeken tijdens de schrijversstaking. Ik was echt blij dat ik nog iets vond dat ik nog niet gekeken had
Spoilers!
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:26:49 #295
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_59121750
"Vroegah" keken we elke dag naar de McLeod's meisjes. Op een gegeven moment stopte NET5 met uizenden omdat ze de rechten van de nieuwere seizoenen niet meer hadden.

Nu zag ik toevallig dat ze weer aan het uitzenden waren. En inmiddels heb ik 3 afleveringen gezien. Iedereen is uit de serie vertrokken. Het is een totaal andere serie. OK, het idee is het zelfde en een aantal bijrollen zijn gebleven, maar de hoofdrolspelers (Claire was natuurlijk al een tijdje dood, maar Tess, Nick, enz. zijn nu blijkbaar ook weg) zijn vertrokken. Wanneer en hoe is dat gebeurd?
pi_59121787
Tess en Nick zijn in Argentinië en Jodie is in een witness protection programma met haar vriend. Meg en Terry zitten ergens in een grote stad geloof ik.
pi_59127396
Vanavond vondt ik het een best spannende aflevering.
pi_59137425
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Tess en Nick zijn in Argentinië en Jodie is in een witness protection programma met haar vriend. Meg en Terry zitten ergens in een grote stad geloof ik.
en alex is blijkbaar op vakantie in Argentinie bij Nick en Tess, dus die is al een paar afleveringen weg
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:25:51 #299
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_59139597
Maar waar komt dan "opeens" Grace vandaan? Schijnbaar heb ik veel gemist in een goed half seizoen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:33:37 #300
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_59139806
Zus van Regan ofzo, die langskwam, heb die aflevering ook niet gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')