Ohh je had hem dan vanavond even moeten zien op bbc2 .. goed optreden van hemquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:35 schreef broer het volgende:
O, trouwens, ik postte een tijdje terug de tip om Gnarls Barkley te luisteren. Inmiddels hangt hij in de Luisterpaal. Zie hier.
Met speciale aandacht voor nummer acht, 'Just a Thought'.
Ben het helemaal met je eens..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:06 schreef broer het volgende:
Ik vind het een beetje een slome nacht, MissHobje.
Of eigenlijk bedoel ik: godver, het is een slome nacht, zeg!
Wat vind jij?
Noem er eens één.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:16 schreef MissHobje het volgende:
Terwijl ik onderhand in 7 sloten tegelijk loop.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:22 schreef broer het volgende:
God, de Friezen enteren. Dit deel wás al verloren, het is nu nog meer verloren.
Ik ga ervan slapen...
Die smilie is zoooooo leuk juistquote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:23 schreef broer het volgende:
[..]
Gewoon logs posten. Maakt niets uit.
En die smiley nooit meer gebruiken!
Hij is bijna vol broer.;quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:22 schreef broer het volgende:
God, de Friezen enteren. Dit deel wás al verloren, het is nu nog meer verloren.
Ik ga ervan slapen...
Ik doe mijn best doka!quote:
Hoi Notenkraker!quote:
Dat is gewoon omdat ik weer eens een keertje laat benquote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:06 schreef broer het volgende:
Ik vind het een beetje een slome nacht, MissHobje.
Of eigenlijk bedoel ik: godver, het is een slome nacht, zeg!
Wat vind jij?
Met echte krullen!!!quote:
Barkley is OK!!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:07 schreef svann het volgende:
Gnarls Barkley klinkt lekker.
Soul/hiphop zegt de luisterpaal.
Dank broer, voor het weer in the picture brengen van de luisterpaal.
Daar zou ik veel vaker rond moeten struinen.
Trusten IR!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga trouwens nog een aflevering van the office kijken (voor een case study tijdens het tentamen morgen) en dan ga ik (kort) slapen, en de wekker om een uur of 7 zetten, want ik moet nog best veel doorlezen.
Welterusten.
Zoiets dus, klooien doe je maar in de vele andere ONZ topics.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is gewoon een nachttopic, voor wat leuke mijmeringen en gedachtes.
Er zijn geen grote verplichtingen ofzo, maar een dom SC topic is het zeker niet.
Als mensen een beetje in chatvorm nietszeggend gaan doen, zijn er genoeg andere plaatsen.
Dit topic had 50 delen terwijl andere sc topics in dezelfde tijd op deel 203045 ofzo stonden.
Het is de bedoeling dat het topic achteraf ook nog een beetje leuk is om na te lezen.
En wie dat niet leuk of onzin vindt kan denk ik beter iets anders opzoeken.
(al spreek ik nu wel voor I.R., maar ik denk dat ie het er mee eens is..)
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Zoiets dus, klooien doe je maar in de vele andere ONZ topics.
Ik heb geen idee om eerlijk te zijn, maar ik denk het niet aangezien ze ook de support doen voor andere bedrijven.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:10 schreef svann het volgende:
Is dat de Symantec-poot die een tijdje terug uit Leiden vertrokken is, troma?
Zo ziet het er wel uit, ik hoor alleen maar dingen van mensen over NL dat het voor mij veel zinniger is om te blijven.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dat is zeker waar in Ierland. Je hebt wel het plan om er te blijven?
Blijkbaar niet. Doe je best.quote:Op zondag 21 mei 2006 03:16 schreef ElizabethR het volgende:
Is deze blamage nou nog niet vol!
Troost je, het is bijna zomer.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:03 schreef Ole het volgende:
Kan niet slapen![]()
de lentekriebels gieren door mijn lijf, gewoon niet normaal meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |