quote:
Bedoel je de opmerking over de wijziging in het GBA?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:09 schreef teamlead het volgende:
hey.. Femke stelt een nuttige vraag
ignorance is bliss...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:10 schreef oheng het volgende:
[..]
Bos had zijn mond moeten houden over Kalou... Dat is een totaal andere zaak. Net zoals iedere keer Taida erbij wordt gesleept. Er zijn vrijwel geen overeenkomsten.
ik heb het mailadres ff gemistquote:
Rita: OOOOOOOH voorzitter ik heb nog nooit gemailt met ayaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:12 schreef the_disheaver het volgende:
magan@tweedekamer.nl
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:12 schreef the_disheaver het volgende:
magan@tweedekamer.nl
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:10 schreef SCH het volgende:
Go Femke Go
same here!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:12 schreef teamlead het volgende:
Overigens ben ik het voor de afwisseling met Femke eens.. het is al jaren bekend.. iedereen behalve Rita wist dit...
Geweldig gewoon haha!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wahaha, dit is nog eens goede tv. "Ik heb nog nooit ge-emailed met Ayaan Hirsi Ali!"![]()
Hear, hear!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wel eens naar de BBC gekeken bij debaten?
ja, het gelach sprak boekdelen na die opmerkingquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:13 schreef gronk het volgende:
Het wachten is nu op iemand die een mailtje opdiept van verdonk aan hirschi ali@tweedekamerpuntenel.
Beleefdheid hé.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. 'Mag ik alsjeblieft een vervolgvraag stellen, voorzitter?'
Het gaat er nu hard aan toe trouwens. Halsema vs. Verdonk.
JAquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wel eens naar de BBC gekeken bij debaten?
Maar zou ze wel met Ayaan Hirsi Magan hebben gemaildquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wahaha, dit is nog eens goede tv. "Ik heb nog nooit ge-emailed met Ayaan Hirsi Ali!"![]()
en er komt geen Hart van Nederland tussen, dus ik kan het de hele avond vrolijk kijkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:13 schreef yvonne het volgende:
Leuke tv!
je geeft zelf het antwoord alquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:14 schreef Cheesecake het volgende:
Jammer dat ik te laat inschakelde. Bos jammergenoeg gemist. Of heb ik niks gemist en was het bullshit as usual van zijn kant?
Goed om bij te komen van t lachenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:14 schreef the_disheaver het volgende:
ach, rouvoet lekker in een kalm tempo![]()
Hou nou toch op. Ik ben zelf `mailadministraotr`. De meeste mensen doen reply op berichten en kijken nooit naar de email naam. Niet liegen.Of moet Verdonk alle email headers gaan doorspitten om te kijken of er een illegale in zitten (zoals Bos en Halsema schijnbaar willen)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:12 schreef teamlead het volgende:
Overigens ben ik het voor de afwisseling met Femke eens.. het is al jaren bekend.. iedereen behalve Rita wist dit...
die teef speelt op de man en houdt zich totaal niet bezig met de feiten. Afknallen dat teringwijf (als ik het even zo mag omschrijvenquote:
same here....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:14 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik tel af tot Verdonks inzinking!!
267
Bij mijn werk staat toch gewoon de naam van de verzender boven de mail hoor..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:15 schreef oheng het volgende:
[..]
Hou nou toch op. Ik ben zelf `mailadministraotr`. De meeste mensen doen reply op berichten en kijken nooit naar de email naam. Niet liegen.Of moet Verdonk alle email headers gaan doorspitten om te kijken of er een illegale in zitten (zoals Bos en Halsema schijnbaar willen)
Optimistquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:14 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik tel af tot Verdonks inzinking!!
267
in 2003 bij Barend en Van Dorp heeft ze het al verteldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:15 schreef oheng het volgende:
[..]
Hou nou toch op. Ik ben zelf `mailadministraotr`. De meeste mensen doen reply op berichten en kijken nooit naar de email naam. Niet liegen.Of moet Verdonk alle email headers gaan doorspitten om te kijken of er een illegale in zitten (zoals Bos en Halsema schijnbaar willen)
Idd. Iedereen weet dat Ayaan een e-mail slet is. De hele Tweede Kamer heeft haar keihard gegroeps-e-maild.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb nog nooit gemaild met haar!!!
PFFFFFFFFFFFfff wie gelooft dat nou?!?!?!?
Rita succes!quote:Zenuwinzinking is een algemene benaming voor een aantal acute psychische aandoeningen die optreden bij mensen die eerder geen klachten hadden. De symptomen lopen uiteen van zenuwachtig of obsessief gedrag tot angststoornissen en depressies. Soms kunnen zelfs symptomen van een kortdurende psychose optreden.
De oorzaak is een niet direct verwerkbare hoeveelheid stress. Deze kan bijvoorbeeld veroorzaakt zijn door rouw, problemen op het werk of echtscheiding.
In de meeste gevallen is voldoende rust het belangrijkste om de stress te overwinnen.
jupquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
in 2003 bij Barend en Van Dorp heeft ze het al verteld![]()
en toen hadden ze wel nog kijkers
Het verandert het beleid wel degelijk... Het gaat immers om een andere artikel...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:10 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Lol, nee dat het een andere wetsartikel verandert niet je vakgebied hoor. Of de zaak waarover het gaat: naturalisatie/nederlanderschap en beleid
Nou, mag wel genuanceerder hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
die teef speelt op de man en houdt zich totaal niet bezig met de feiten. Afknallen dat teringwijf (als ik het even zo mag omschrijven)
Bij deze draag ik jou ook voor voor uitzetting.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
die teef speelt op de man en houdt zich totaal niet bezig met de feiten. Afknallen dat teringwijf (als ik het even zo mag omschrijven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |