abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:51:12 #201
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_37959455
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
En toen was het kwart voor acht, oei ik moet snel naar huis we moeten de baas verslaan
Dat soort dingen ja. Echt, die online spellen dicteren gewoon wanneer je iets moet gaan doen zodra je verslaafd bent. "Sorry, ik eet niet mee, ik zit net in een quest."
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_37959541
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:51 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Dat soort dingen ja. Echt, die online spellen dicteren gewoon wanneer je iets moet gaan doen zodra je verslaafd bent. "Sorry, ik eet niet mee, ik zit net in een quest."
Ja maar anders krijgen ze geen epix loot en dan hebben kunnen ze niet meedoen in de BG's omdat er daar veel epix rondlopen waar zij niks tegen kunnen beginnen, in AV bijvoorbeeld zijn ze dan praktisch nutteloos net als wanneer een warrior van level 51 daar komt om zijn ice barbed spear te halen, die bakt er niks van
zakelijk
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:18:22 #203
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37962623
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:54 schreef Zuen het volgende:

[..]

Ja maar anders krijgen ze geen epix loot en dan hebben kunnen ze niet meedoen in de BG's omdat er daar veel epix rondlopen waar zij niks tegen kunnen beginnen, in AV bijvoorbeeld zijn ze dan praktisch nutteloos net als wanneer een warrior van level 51 daar komt om zijn ice barbed spear te halen, die bakt er niks van
wtf heb jij het over?
pi_37967701
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:18 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

wtf heb jij het over?
Schaar het onder WoW talk... Alleen voor mensen die WoW spelen of genoeg van die soort crap aan hebben moeten horen om te weten wat het is.
Het zal mij ook verder een aars oxideren wat het betekent, maar het is erg irritant.
pi_37968712
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef Panzer het volgende:

[..]

Schaar het onder WoW talk... Alleen voor mensen die WoW spelen of genoeg van die soort crap aan hebben moeten horen om te weten wat het is.
Het zal mij ook verder een aars oxideren wat het betekent, maar het is erg irritant.
Daarom doe ik het ook, het heb spel zelf nog een paar maandjes gespeeld maar ik ben het nu zat. Het gaat echt hinderlijk worden na een tijd en wordt meer verplichting dan leuk
zakelijk
pi_37969192
Je kan het niet eens uitspelen dan is het in mijn ogen al geen spel meer, maar een levenswijze..
  donderdag 18 mei 2006 @ 22:57:55 #207
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_37970684
Ik heb net nog ff WoW gespeeld , kinderlijke instap MMORPG

Echte mannen spelen Everquest 2
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:00:32 #208
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_37970835
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:57 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb net nog ff WoW gespeeld , kinderlijke instap MMORPG

Echte mannen spelen Everquest 2
Daar ben je zeker zo'n rat-man-unit-geval. Ik ken dat soort volk
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:02:15 #209
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_37970945
ik heb een tyfushekel aan wow en alles wat daarmee samenhangt, dus ook jouw broer... ik ken jou niet, ik ken je broer niet, tóch vind ik jouw broer een klootviool ... broer van TS: Sterf

en wow:
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:40:28 #210
104251 FrigginHell
Cookiemonster
pi_37972957
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dus jij bent zo'n doos die haar vriend dingen verbiedt "omdat het mogelijk tot problemen kan leiden". Lekker vertrouwen heb jij in je vriend zeg
Dus jij bent zo'n ouwe die mensen veroordeelt op 2 zinnetjes, en verder geen moer de situatie afweet? Staat intelligent

Maar ik zal het uitleggen: Ik en mijn kerel zijn 3 jaar bij elkaar. Wij kennen elkaar goed, ook de zwakheden.
Hij kent ook iemand die zwaar verslaafd is aan het spel, dus hij ziet wat er kan gebeuren.
Hij heeft ook de neiging een obsessie te vormen voor bepaalde dingen (zoals geld, heheh). Dit spel kan zoals je weet, als je het nu eenmaal leuk vindt, er verslavend zijn.
Daar probeer ik hem dan voor te behoeden zeg maar.
Hetzelfde zou hij voor mij doen. Als ik aan dat spel zou beginnen, zou hij me ook tegenhouden. Want jaaaa ook ik ga dat spel eindeloos spelen als ik het koop. Weet ik zeker. Daarom heb ik het expres niet genomen.

Zo gek is dat helemaal niet. Beetje zelfkennis en een maatje die je pc het raam uitgooit als je te ver gaat

Kijk als wij nou zeker weten dat we niet de godganse dag achter dat spel gaan zitten, dan is er niks aan de hand, maar wij weten het eigenlijk al van tevoren.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 00:47:44 #211
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_37974995
Ik heb runescape gespeeld, ook al zo'n verslavend spelletje. Ik had daar de zeldzaamste armor ( helemaal van goud ) en al die lollern00bs achter me aanrennen van wow!! jij bent de man !!

En toen op een dag ben ik het verloren...

Dat pak kostte 6 miljoen gold.

En toen was ik gefrustreerd en ben ik gekapt .

En btw, trainen is ook op een gegeven moment geld verspillen. Ik ga zelf ook naar de sportschool, en ja ik ben breed en gespierd geworden, droog getraind en zonder anabolen. Alleen op een gegeven moment groei je er nauwelijks meer van en dan is het idd tijd en geld verspilling om elke week 6x te trainen 2x op een dag , wat ivosnivo waarschijnlijk doet ( of zijn neef)
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  vrijdag 19 mei 2006 @ 01:29:50 #212
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37976122
Als je echt iemand die WoW speelt te grazen wil nemen..... log dan in op het spel, ga naar een centrale lokatie ofzo, zeg een stad (ik weet niet precies waar, ken alleen Everquest erg goed, enkele jaren geleden veel gespeeld), en geef dan alle wapens, equipment, geld, andere spullen weg aan voorbijgangers. Roep even FREE STUFF, en er komt direct een horde met spelers om je heen staan. En zo geef je dus alles weg wat dat character heeft.

Herhaal dat vervolgens met alle andere characters die deze persoon heeft. Alles wat je niet weg kunt geven (sommige items zijn alleen op het character zelf mogelijk en kunnen niet worden wegegeven) vernietig je. Vergeet niet dat je een bank hebt waar van alles in kan zitten. Vernietigen.

Daarna log je uit, en verwijder je alle characters. Schrijf even de naam op van de characters om te onthouden. Nadat alle characters weg zijn, maak je nieuwe characters aan, met exact dezelfde namen (sommige spellen laten dit niet toe trouwens) en vul alle character slots op met characters. Bij sommige MMORPG betekend dat dat de backup niet meer terug gezet kan worden.

Als je enigzins iets van het spel afweet, kun je wellicht ook acties uitvoeren waardoor je een ban krijgt, of mischien een ban uit het guild.....in Everquest has je twee dingen die je in de problemen konden brengen....iets wat "Ninjalooting" heet, wat dus snel een verslagen monster doorzoeken en alles van het lijk halen voordat degene die het monster dood heeft gemaakt er bij kan, maar ik weet niet of dat in WoW kan. Een andere no-no is "Training", wat inhoud dat je ergens een heel zootje monsters wakker maakt zodat ze achter je aankomen, en vervolgens recht afloopt op een andere groep..... aangekomen bij de groep zul je waarschijnlijk sterven, maar zodra jij dood bent zullen al die beesten zich afreageren op al die anderen die er stonden, en daar zullen ze niet blij mee zijn, klacht indienen etc.... maar ik heb geen idee of dat in WoW kan.

Zorg vervolgens dat er geen wapens in je huis liggen en dat je jezelf in een veilige kamer kunt opsluiten met minimaal 24 uur eten en wellicht een ontsnappingsroute, want een WoW verslaafde word namelijk helemaal gek van woede als je dat gaat doen........ U is gewaarschuwd
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_37976525
Ik speel nu een jaartje EVE-Online (dé MMORPG voor mensen die meer van sci-fi houden i.p.v. fantasy), en die games werken inderdaad erg verslavend. Zolang het je dagelijks leven niet gaat beïnvloeden is het niet zo erg, maar het kan uit de hand lopen inderdaad. Ik hou niet zo van die harde tijdsafspraken en ga meestal gewoon spelen wanneer ik tijd en zin heb, en dan zie ik wel of er wat te doen is (er zijn altijd wel mensen van onze corporation (guild, clan, whatever in andere games) online).

Soms moet je wel afspraken maken omdat je bv. met tientallen of zelfs honderden mensen tegelijk een gebied moet beschermen/aanvallen o.i.d, maar als ik dan niet kan is het pech... zo belangrijk ben ik ook niet
  vrijdag 19 mei 2006 @ 07:22:08 #214
140141 ivosnivo
pi_37977891
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 00:47 schreef DR878 het volgende:

-big ass verhaal-
en dat heb je een keer gedaan bij iemand?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 16:15:12 #215
72818 -Muse-
Veritas
pi_37992293
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:17 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

En ze moeten zich altijd verdedigen met leugens zoals bovenstaande reactie.
Leugens?
Wie noem jij een leugenaar? Je kent me niet eens kneus!
Misschien zijn er ook mensne die games zien als "Entertainment"...de een hangt de hele avond voor de tv, de ander gaat trainen. (wat voor nut heeft dat nou, je word er niets gezonder op)

Er meteen vanuit gaan dat iemand die zich verdedigd een leugenaar is, en in de ontkenningsfase zit, is nog triester dan de mensen die werkelijk hun leven weggooien voor een spelletje.

Het is niet a of b, je bent niet OF verslaafd, OF geen gamer.... het kan ook een soort van hobby zijn.

Toch moet ik toegeven dat er teveel mensen zijn die hun grenzen niet kennen. Ik speel zelf alleen wow als ik ff niets anders te doen heb. Vrienden, werk of familie zet ik absoluut niet opzij voor een spelletje....
  vrijdag 19 mei 2006 @ 16:17:50 #216
72818 -Muse-
Veritas
pi_37992374
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:24 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

dude je bent 27 en je speelt nog spelletjes op je pc? whjeheheheh
Jij loopt hier te patsen met je neef?

Over triest gesproken Ga zelf eens iets doen waar je trots op kan zijn
pi_37992773
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 01:29 schreef maartena het volgende:
Zorg vervolgens dat er geen wapens in je huis liggen en dat je jezelf in een veilige kamer kunt opsluiten met minimaal 24 uur eten en wellicht een ontsnappingsroute, want een WoW verslaafde word namelijk helemaal gek van woede als je dat gaat doen........ U is gewaarschuwd
Jaaaaa mijn neefje werd helemaal woedend, had meen ik de tafel eens doormidden geslagen omdat iemand zijn attributen had gepikt van een eindbaas die voor hem bestemd waren die was woedend werd opeens best bang
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:44:03 #218
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_38017088
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 16:30 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Jaaaaa mijn neefje werd helemaal woedend, had meen ik de tafel eens doormidden geslagen omdat iemand zijn attributen had gepikt van een eindbaas die voor hem bestemd waren die was woedend werd opeens best bang
Laatst had mijn broer ook zoiets helemaal schelden en tieren.
Heb toen ff een tik op de muil gegeven met de vlakke hand dat ie zijn bek moet houden en dat het maar een spel is.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:50:24 #219
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_38017267
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 16:15 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Leugens?
Wie noem jij een leugenaar? Je kent me niet eens kneus!
Misschien zijn er ook mensne die games zien als "Entertainment"...de een hangt de hele avond voor de tv, de ander gaat trainen. (wat voor nut heeft dat nou, je word er niets gezonder op)

Er meteen vanuit gaan dat iemand die zich verdedigd een leugenaar is, en in de ontkenningsfase zit, is nog triester dan de mensen die werkelijk hun leven weggooien voor een spelletje.

Het is niet a of b, je bent niet OF verslaafd, OF geen gamer.... het kan ook een soort van hobby zijn.

Toch moet ik toegeven dat er teveel mensen zijn die hun grenzen niet kennen. Ik speel zelf alleen wow als ik ff niets anders te doen heb. Vrienden, werk of familie zet ik absoluut niet opzij voor een spelletje....
Huilie. En trainen is ernstig? Liever beste in de echte wereld dan in een neppe met elfjes, orcs en een kutverhaal waarbij de partijen om zoveel tijd van kant wisselen.
pi_38018889
Ik heb een lvl 60 dwarf hunter maar ben nu bezig mijn human mage omhoog te lvlen ben al bij 40. En ik vind het een leuk spel beetje met je vrienden instances doen is gewoon leuk. We hebben ook al een paar keer een LAN party gehouden met alleen maar WoW players. Lekker een lang weekend relaxen en tot rust komen. En dankzij WoW ben ik Deens gaan leren
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:57:39 #221
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_38018919
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:56 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb een lvl 60 dwarf hunter maar ben nu bezig mijn human mage omhoog te lvlen ben al bij 40. En ik vind het een leuk spel beetje met je vrienden instances doen is gewoon leuk. We hebben ook al een paar keer een LAN party gehouden met alleen maar WoW players. Lekker een lang weekend relaxen en tot rust komen. En dankzij WoW ben ik Deens gaan leren
Zodat je later kan emigreren naar Groenland om zeehondenonderzoek te doen Heel goed! Je bent een wereldverbetereraar!
pi_38019033
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:57 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Zodat je later kan emigreren naar Groenland om zeehondenonderzoek te doen Heel goed! Je bent een wereldverbetereraar!
nee omdat er een paar Deense players in mijn guild zitten en ik Deens altijd al een leuke taal heb gevonden. Doe is rustig man, wat heb jij tegen mensen die een computerspel spelen??
  zaterdag 20 mei 2006 @ 16:04:19 #223
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_38019077
Saaaaaai en je betaald er nog een hele berg geld voor.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 16:07:09 #224
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_38019147
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:02 schreef Evertjan het volgende:

[..]

nee omdat er een paar Deense players in mijn guild zitten en ik Deens altijd al een leuke taal heb gevonden. Doe is rustig man, wat heb jij tegen mensen die een computerspel spelen??
Doe eens rustig? Man ik ben nog niet eens begonnen.

En ik begin maar niet over het feit dat je er gewoon maar even van uit gaat dat ik geen games speel. Denk je dat ik een of andere padvinder ben die het leuker vindt om hutten te bouwen in het buurtbos?
pi_38019330
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:07 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Doe eens rustig? Man ik ben nog niet eens begonnen.

En ik begin maar niet over het feit dat je er gewoon maar even van uit gaat dat ik geen games speel. Denk je dat ik een of andere padvinder ben die het leuker vindt om hutten te bouwen in het buurtbos?
/ignore WanEnOonlie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')