Dat soort dingen ja. Echt, die online spellen dicteren gewoon wanneer je iets moet gaan doen zodra je verslaafd bent. "Sorry, ik eet niet mee, ik zit net in een quest."quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
En toen was het kwart voor acht, oei ik moet snel naar huis we moeten de baas verslaan
Ja maar anders krijgen ze geen epix loot en dan hebben kunnen ze niet meedoen in de BG's omdat er daar veel epix rondlopen waar zij niks tegen kunnen beginnen, in AV bijvoorbeeld zijn ze dan praktisch nutteloos net als wanneer een warrior van level 51 daar komt om zijn ice barbed spear te halen, die bakt er niks vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:51 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dat soort dingen ja. Echt, die online spellen dicteren gewoon wanneer je iets moet gaan doen zodra je verslaafd bent. "Sorry, ik eet niet mee, ik zit net in een quest."
wtf heb jij het over?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:54 schreef Zuen het volgende:
[..]
Ja maar anders krijgen ze geen epix loot en dan hebben kunnen ze niet meedoen in de BG's omdat er daar veel epix rondlopen waar zij niks tegen kunnen beginnen, in AV bijvoorbeeld zijn ze dan praktisch nutteloos net als wanneer een warrior van level 51 daar komt om zijn ice barbed spear te halen, die bakt er niks van![]()
Schaar het onder WoW talk... Alleen voor mensen die WoW spelen of genoeg van die soort crap aan hebben moeten horen om te weten wat het is.quote:
Daarom doe ik het ook, het heb spel zelf nog een paar maandjes gespeeld maar ik ben het nu zat. Het gaat echt hinderlijk worden na een tijd en wordt meer verplichting dan leukquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef Panzer het volgende:
[..]
Schaar het onder WoW talk... Alleen voor mensen die WoW spelen of genoeg van die soort crap aan hebben moeten horen om te weten wat het is.
Het zal mij ook verder een aars oxideren wat het betekent, maar het is erg irritant.
Daar ben je zeker zo'n rat-man-unit-geval. Ik ken dat soort volkquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:57 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb net nog ff WoW gespeeld , kinderlijke instap MMORPG![]()
Echte mannen spelen Everquest 2![]()
Dus jij bent zo'n ouwe die mensen veroordeelt op 2 zinnetjes, en verder geen moer de situatie afweet? Staat intelligentquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus jij bent zo'n doos die haar vriend dingen verbiedt "omdat het mogelijk tot problemen kan leiden". Lekker vertrouwen heb jij in je vriend zeg
Leugens?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En ze moeten zich altijd verdedigen met leugens zoals bovenstaande reactie.
Jij loopt hier te patsen met je neef?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:24 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
dude je bent 27 en je speelt nog spelletjes op je pc? whjeheheheh
Jaaaaaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:29 schreef maartena het volgende:
Zorg vervolgens dat er geen wapens in je huis liggen en dat je jezelf in een veilige kamer kunt opsluiten met minimaal 24 uur eten en wellicht een ontsnappingsroute, want een WoW verslaafde word namelijk helemaal gek van woede als je dat gaat doen........ U is gewaarschuwd
Laatst had mijn broer ook zoiets helemaal schelden en tieren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Jaaaaamijn neefje werd helemaal woedend, had meen ik de tafel eens doormidden geslagen
omdat iemand zijn attributen had gepikt van een eindbaas die voor hem bestemd waren
die was woedend
werd opeens best bang
Huilie. En trainen is ernstig? Liever beste in de echte wereld dan in een neppe met elfjes, orcs en een kutverhaal waarbij de partijen om zoveel tijd van kant wisselen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:15 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Leugens?
Wie noem jij een leugenaar? Je kent me niet eens kneus!
Misschien zijn er ook mensne die games zien als "Entertainment"...de een hangt de hele avond voor de tv, de ander gaat trainen. (wat voor nut heeft dat nou, je word er niets gezonder op)
Er meteen vanuit gaan dat iemand die zich verdedigd een leugenaar is, en in de ontkenningsfase zit, is nog triester dan de mensen die werkelijk hun leven weggooien voor een spelletje.
Het is niet a of b, je bent niet OF verslaafd, OF geen gamer.... het kan ook een soort van hobby zijn.
Toch moet ik toegeven dat er teveel mensen zijn die hun grenzen niet kennen. Ik speel zelf alleen wow als ik ff niets anders te doen heb. Vrienden, werk of familie zet ik absoluut niet opzij voor een spelletje....
Zodat je later kan emigreren naar Groenland om zeehondenonderzoek te doenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:56 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb een lvl 60 dwarf hunter maar ben nu bezig mijn human mage omhoog te lvlen ben al bij 40. En ik vind het een leuk spel beetje met je vrienden instances doen is gewoon leuk. We hebben ook al een paar keer een LAN party gehouden met alleen maar WoW players. Lekker een lang weekend relaxen en tot rust komen. En dankzij WoW ben ik Deens gaan leren
nee omdat er een paar Deense players in mijn guild zitten en ik Deens altijd al een leuke taal heb gevonden. Doe is rustig man, wat heb jij tegen mensen die een computerspel spelen??quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:57 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Zodat je later kan emigreren naar Groenland om zeehondenonderzoek te doenHeel goed! Je bent een wereldverbetereraar!
![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee omdat er een paar Deense players in mijn guild zitten en ik Deens altijd al een leuke taal heb gevonden. Doe is rustig man, wat heb jij tegen mensen die een computerspel spelen??
/ignore WanEnOonliequote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:07 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Doe eens rustig? Man ik ben nog niet eens begonnen.
![]()
En ik begin maar niet over het feit dat je er gewoon maar even van uit gaat dat ik geen games speel. Denk je dat ik een of andere padvinder ben die het leuker vindt om hutten te bouwen in het buurtbos?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |