En ze moeten zich altijd verdedigen met leugens zoals bovenstaande reactie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 05:14 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Altijd die standaart kut reacties.
Ik zie een gespierd iemand in jou avatar, zal jij wel zijn, je lijkt op een body-builder, en zover ik weet zijn 9 van de 10 bodybuilders zo dom als wat, hieruit kan ik dus concluderen dat jij ook dom bent.
Klopt het een beetje?
komop zeg, ik speel wow en heb zelfs 3 lvl60! (oh nee een nerd!)
Hiernaast heb ik een hobby die veel tijd in neemt, en een sociaal leven. Ik zie er niet uit als een zwerver, onderhoud mezelf goed, en ben meer buiten dan dat ik binnen ben.
Flikker toch op met die standaard kut opmerkingen, dat voegt niets toe aan dit topic.
Ik kan me voorstellen dat het lastig is als nerd zijnde alleen in een spelletje een stoere brede man te kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En ze moeten zich altijd verdedigen met leugens zoals bovenstaande reactie.
En gelijk heeftie, alsof je 5 minuten langer gaat werken voor 0.00 lollereuroquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:02 schreef Stansfield het volgende:
collega van mij speelt dat ook. Wil hij altijd per se gelijk weg wanneer hij klaar is niet even 5 minuutjes blijven om iets af te maken ofzo nee want er moet gewow worden. Echt te ziek is dat.
Bij ons op school ook, gaan ze als de bel gaat ff hun spelletje afmaken, je bent uit dan ga je toch niet op school bijvenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En gelijk heeftie, alsof je 5 minuten langer gaat werken voor 0.00 lollereuro
Lastig he om te bevatten dat je gespierd kan worden zonder spuiten in je reet te zetten?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En Maradonna heeft nooit coke gebruikt
Dan zou ik toch maar es een ahrtig woordje met je neef gaan praten...
Het is met inkloksysteem dus daar krijgt hij echt wel voor betaald. Het gaat er alleen om dat WOW zo erg zijn leven beinvloed dat hij niks anders meer kan doen bijna.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En gelijk heeftie, alsof je 5 minuten langer gaat werken voor 0.00 lollereuro
Met inkloksystemen geef ik je idd gelijk dat het niks boeit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het is met inkloksysteem dus daar krijgt hij echt wel voor betaald. Het gaat er alleen om dat WOW zo erg zijn leven beinvloed dat hij niks anders meer kan doen bijna.
Ik speel zelf ook af en toe WoW (in de winter danquote:Op donderdag 18 mei 2006 08:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat soort verhalen hoor je steeds meer van mensen. WoW is een van de meest verslavende computerspelen ooit gefabriceerd.... tis jammer dat mensen op zo'n manier echt hun toekomst vergallen.
Bodybuilding voor het uiterlijk = doping gebruiken. Get over it, dat is vrij standaard aldaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:15 schreef McGilles het volgende:
Lastig he om te bevatten dat je gespierd kan worden zonder spuiten in je reet te zetten?
Jij bent vast lvl60 met WoW, dus je hebt gecheat...(zelfde debiele redenering)
Het heeft je wel pijn gedaan he dat die brede man er met je meisje vandoor ging. Misschien kun je later als je groot bent een pools vrouwtje laten overkomenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Bodybuilding voor het uiterlijk = doping gebruiken. Get over it, dat is vrij standaard aldaar
Maar blijf vooral happen hoor
Misschien was hij niet geinteresseert in een meisje dat alleen op uiterlijk viel en zocht hij wat meer intel(ligentie)quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:50 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Het heeft je wel pijn gedaan he dat die brede man er met je meisje vandoor ging. Misschien kun je later als je groot bent een pools vrouwtje laten overkomen![]()
Vrouwen die anabolen geweldig vinden.....nou, die mag hij dan houden. Maar blijf je verder maar lekker opgeilen aan je neef hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:50 schreef ivosnivo het volgende:
Het heeft je wel pijn gedaan he dat die brede man er met je meisje vandoor ging. Misschien kun je later als je groot bent een pools vrouwtje laten overkomen![]()
Dus jij bent zo'n doos die haar vriend dingen verbiedt "omdat het mogelijk tot problemen kan leiden". Lekker vertrouwen heb jij in je vriend zegquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:57 schreef FrigginHell het volgende:
Gatver, als mijn vriend ineens WOW gaat spelen ga ik ik zijn pc verbouwen... want ik ken mensen die het spelen, en die schuiven vrienden, familie en school en werk opzij voor dit 'spel'.
dude je bent 27 en je speelt nog spelletjes op je pc? whjehehehehquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus jij bent zo'n doos die haar vriend dingen verbiedt "omdat het mogelijk tot problemen kan leiden". Lekker vertrouwen heb jij in je vriend zeg
Ja, dus?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:24 schreef ivosnivo het volgende:
dude je bent 27 en je speelt nog spelletjes op je pc? whjeheheheh
Dokter worden helpt niet tegen een WoW-verslaving... mnquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:04 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kijk zo, was die gast 30min constant iedereen aan het healen. WTF je betaald zoveel euro per maand om iedereen te healen. Wordt dokter ofzo![]()
Jup, het wordt zo intens saai na een tijdjequote:Op donderdag 18 mei 2006 18:17 schreef McGilles het volgende:
Ik snap ook niet dat WoW zo'n groot succes is, het is echt een heel eentonig spel, ook al mag die wereld nog zo groot zijn. Je doet de hele tijd hetzelfde, raapt wat spulletjes op en gaat naar de volgende vijand, en daar begint het verhaal van voor af aan!
En een sportprestatie heeft toch duidelijk meer betekenis dan als je veel WoW speelt!
Sommige mensen spelen dit wel zo'n 6 uur per dag ivo als het niet meer is. Kijk als je een kluizenaar wilt worden is beginnen met WoW een goed begin!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:23 schreef ivosnivo het volgende:
Uren per dag? Wat een verspilling van kostbare leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |