abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:51:38 #101
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_37912701
Willen jullie ECHT lachen jongens? Check dit

Achtergrond: De posts die je ziet aan het begin zijn van een jongen die is overleden. Hij zat in een grote clan en disste een andere clan altijd. Na zijn overlijden besloten zijn maatjes een 'online begrafenis' te houden, met alle gevolgen van dien. Hou je vast want dit is echt puur goud.
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:09:16 #102
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_37913357
Niet helemaal.
De posts die je ziet zijn als reactie op de verstoring van de 'begrafenis', gevolgd door de bekendmaking van de 'begrafenis' die ze getrashed hebben.

Ow, en het was geen jongen maar een meisje.

http://forums.illidrama.com/showthread.php?t=1826
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_37914745
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:51 schreef cwk het volgende:

Achtergrond: De posts die je ziet aan het begin zijn van een jongen die is overleden. Hij zat in een grote clan en disste een andere clan altijd. Na zijn overlijden besloten zijn maatjes een 'online begrafenis' te houden, met alle gevolgen van dien. Hou je vast want dit is echt puur goud.
Ik begrijp niks van die video? Het ziet er triest uit trouwens en het duurt ook nog eens 10 minuten? Niet echt de moeite van het bekijken waard en volgens mij moet je een flinke nerd zijn om het uberhaupt te begrijpen, laat staan erom te lachen?
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:49:01 #104
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_37914771
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:48 schreef leusden het volgende:

[..]

Ik begrijp niks van die video? Het ziet er triest uit trouwens en het duurt ook nog eens 10 minuten? Niet echt de moeite van het bekijken waard en volgens mij moet je een flinke nerd zijn om het uberhaupt te begrijpen, laat staan erom te lachen?
Zo moeilijk is t niet om te berijpen hoor

Je begrijpt geen Engels?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_37914809
quote:

\o/.
Al die whinende quote's

Funny stuff.
pi_37914990
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zo moeilijk is t niet om te berijpen hoor

Je begrijpt geen Engels?
Ik spreek prima Engels, maar ik begrijp er niks van. Misschien als je het spel kent dat het dan grappig is? De camera vliegt maar heen en weer, je zit 8 van de 10 minuten te kijken naar een stel vage poppetjes dat door een bos aan het rennen is, nou leuk...
pi_37915079
Verkoop al zn gear
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:09:16 #108
88139 JoeyT
pi_37915392
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:55 schreef leusden het volgende:

[..]

Ik spreek prima Engels, maar ik begrijp er niks van. Misschien als je het spel kent dat het dan grappig is? De camera vliegt maar heen en weer, je zit 8 van de 10 minuten te kijken naar een stel vage poppetjes dat door een bos aan het rennen is, nou leuk...
Ik ken t spel ook niet, maar begrijp t wel.

Overigens vind ik t niet grappig. Gedachte dat iemand echt is overleden kan mij niet echt vrolijk maken
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:09:20 #109
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_37915394
Het filmpje gaat over een meisje wat WoW speelt en op een dag echt sterft. Nu wil de guild waarin ze zit een in-game begrafenis houden omdat ze natuurlijk niet bij de echte begrafenis kunnen zijn (afstand etc.).

En nu komt het trieste; een andere guild die komt tijdens de begrafenis iedereen slopen die meedoet aan de begrafenis. En het gekke is, ze vinden het zelf nog leuk ook.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:09:54 #110
88139 JoeyT
pi_37915407
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:59 schreef stFz het volgende:
Verkoop al zn gear
Heheheh,

Die gast gaat pissed zijn
pi_37915542
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:55 schreef leusden het volgende:

[..]

En bij minuut 8 wordt iedereen bij 'de begravenis' de pan ingehakt.
Tsja als je fictie met realiteit gaat vermengen dan krijg je vreemde zaken zoals dit!

Vorige keer was er bij Zembla volgens mij een docu over WoW dat kinderen er verslaafd aan raakten. Sommige ouders zeiden eerlijk, liever dat mijn zoon achter zijn computer zit en niet naar buiten gaat want daar is het gevaarlijk. Maar verwacht dan niet dat ze op hun 22e (met 130 kg zitvlees) opeens vrienden krijgen IRL en dan hun computer maar zomaar laten staan.

Gelukkig heb ik geblowed vanaf mijn 15e en was dus zelden thuis, altijd buiten met vrienden.
Ik heb wel effe 4 maanden gehad toen ik alleen thuis woonde dat ik Battlefield2 verslaafd was,
echt verslaafd incl. weekje ziek melden bij baas, maar gelukkig is het gezonde verstand weer terug.
Hell To The Liars
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:23:16 #112
111820 JeukAanMeNaad
Heb jij ook zo'n last?
pi_37915782
"World of warcraft is a feeling, who needs a social life" ^^

Ik ben ook WOW verslaafd . Samen met nog 2 andere maten! Het spel pwnt hard gek, vanaaf weer ff MC run doen en laatste items voor me Tier 1 set collecten

Ik heb trouwens nog wel een leven
pi_37915809
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:23 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Niet.
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:26:10 #114
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_37915869
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:14 schreef Droopie het volgende:

[..]

Vorige keer was er bij Zembla volgens mij een docu over WoW dat kinderen er verslaafd aan raakten.
Wil ik wel even zien. Zit nu op vara.nl te zoeken naar die uitzending. Weet je misschien hoelang geleden die uitzending was ?
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_37915929
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:24 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Niet.
Wie hier wel eigenlijk, het is prachtig weer buiten en wij zitten hier binnen te fok!ken
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:28:23 #116
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_37915947
quote:

Zeker goud dit!
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:30:50 #117
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_37916027
Heb nog nooit WoW gespeeld maar vond het wel verdomde grappig. Sorry, maar als je een online begravenis houd moet je niet huilen als dit gebeurd. Bovendien, als je dan zulke goeie vrienden bent, koop een vliegticket en vlieg naar de echte begravenis.
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
pi_37916151
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:27 schreef Agiath het volgende:

[..]

Wie hier wel eigenlijk, het is prachtig weer buiten en wij zitten hier binnen te fok!ken
Oh, dat wist ik niet, ik zit immers al de hele dag binnen.
pi_37916253
Game over & over
maandag 30 januari 2006 19:45 Ned 3
zaterdag 4 februari 2006 14:20 Ned 1 (Herhaling)
Computergaming verspreidt zich momenteel als een virus. Kinderen zijn niet meer achter de spelcomputer weg te slaan. Computergaming wordt in de toekomst volksverslaving nummer één, een Olympische sport, een therapeutisch instrument en een onmisbaar leermiddel. Is gaming een zegen of een plaag voor onze toekomst?
Van gamen word je rijk
Programmamaker Robert Wiering keek mee over de schouder van top-gamer Sander Kaasjager (20), die in New York tweede werd tijdens het officieuze wereldkampioenschap van het spel Painkiller. Vooraf gold Kaasjager (pseudoniem Vo0) als de grote favoriet voor de titel, maar tijdens het toernooi moest hij zijn meerdere erkennen in Johnathan Wendel, in de game-wereld bekend als Fatal1ty. Als verliezend finalist verdiende Kaasjager toch nog 100 000 dollar, die hij toevoegde aan de ruim anderhalve ton die hij al met het spelen van games vergaarde. Wiering dook onder in de wereld van het professionele gamen en zag hoe gaming als atletische sport in de toekomst niet meer weg te denken zal zijn.

Gamen is verslavend
Wereldwijd spelen zo'n 5 miljoen mensen de online role-playing game World of Warcraft. In deze online game, waarvan het abonnement 13 euro per maand kost, ben je een karakter in een Lord of the Rings-achtige spookjeswereld. Samen met andere spelers vorm je clans die gemeenschappelijk andere clans bevechten en opdrachten uitvoeren met mythologische trekjes. Het spel sleurt de spelers zodanig mee, dat ze er in veel gevallen nauwelijks meer mee kunnen stoppen. Eén gamer moest zijn verslaving aan het spel al met de dood bekopen: hij had meer dan 50 uur zonder te eten of te drinken onafgebroken gespeeld. In de uitzending een portret van de 13-jarige Michael die een oproep op internet plaatste om van zijn verslaving af te komen.

Van gamen word je slim
In de uitzending spreekt Wiering met Steven Johnson, auteur van het boek "Everything bad is good for you". Johnson stelt dat de geleidelijke stijging van het IQ rechtstreeks te maken heeft met de complexiteit van hedendaagse games en televisieseries en weet op heldere manier aannemelijk te maken dat de angst voor gaming voor het grootste deel ongegrond is. Johnson noemt gaming een waardevol leermiddel dat ingezet kan worden om het jonge brein complexe situaties te laten overzien en nieuwe werelden te laten verkennen. De samenwerking die veel online-games vragen leiden bovendien eerder tot 'sociaal rijk' dan tot 'sociaal arm' gedrag.

Camera: Niels van 't Hoff
Geluid: Bert van den Dungen
Research: Manon van der Sluys en Puck Kniesmeijer
Montage: Jan Willem Looze
Mixage: Jack Bol
Productie: Mariska Schneider
Regie: Robert Wiering

Uitzending: maandag 30 januari om 19.45 uur, NET3
Bekijk hiernaast de trailer van deze uitzending Van gamen word je slim
Steven Johnsons 'Everything bad is good for you'
Gamen is verslavend
De wereld van World of Warcraft

Video
Bekijk hier de trailer van de gaming-uitzending
bekijk hier de tv-promo van de gaming-uitzending
Bekijk hier de uitzending "Game over & over"

Dossiers
Mens en Machine
Links
Op TSNCentral.com is de match tussen Kaasjager en Wendel terug te zien.Fnatic, het team van Sander KaasjagerVirtueel Zoetermeer, een simulatiespel dat als lesmateriaal op scholen in Zoetermeer wordt ingezet.Het weblog van Steven Johnson

De toekomst op Ned3 heb nog geen uitzending gevonden. Maar ook niet goed gezocht
Hell To The Liars
pi_37916331
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:09 schreef MrFl0ppY het volgende:
En nu komt het trieste; een andere guild die komt tijdens de begrafenis iedereen slopen die meedoet aan de begrafenis. En het gekke is, ze vinden het zelf nog leuk ook.
Dat had ik nog wel door, maar mensen kunnen hier kennelijk teksten op dat scherm lezen en bij mij zijn het blokjes door een slechte compressie? Daarnaast moet er humor in zitten en die zag ik ook niet?

Ik ben trouwens ziek, mag dus gerust achter de pc zitten met dit mooie weer.. nouja, moet eigenlijk een hordeur gaan maken, maar door de medicijnen zie ik bijna dubbel en dat timmert niet zo lekker.
pi_37916361
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:34 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet, ik zit immers al de hele dag binnen.
Pwnt wie eine noob
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_37916416
http://www.vpro.nl/programma/detoekomst/afleveringen/26025012/

rechtsboven kan je de uitzending bekijken
Hell To The Liars
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:45:50 #123
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_37916544
laat maar :>
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:46:57 #124
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_37916582
Hehe leuk filmpje.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:58:30 #125
88139 JoeyT
pi_37916988
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:23 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
"World of warcraft is a feeling, who needs a social life" ^^

Ik ben ook WOW verslaafd . Samen met nog 2 andere maten! Het spel pwnt hard gek, vanaaf weer ff MC run doen en laatste items voor me Tier 1 set collecten

MC N00b

AQ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')