abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38019670
wow pwnt je aars zomg, giev epix!
Cooky
pi_38020762
heey nl___army the best guild
Doet me aan dat topic denken
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:37:13 #228
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_38021492
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:07 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Doe eens rustig? Man ik ben nog niet eens begonnen.

En ik begin maar niet over het feit dat je er gewoon maar even van uit gaat dat ik geen games speel. Denk je dat ik een of andere padvinder ben die het leuker vindt om hutten te bouwen in het buurtbos?
Pak die roeiboot van je en roei met je arrogante corpsballenclubje een eindje richting Ijsland aub. Dank u.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 19:02:22 #229
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_38023476
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:37 schreef Takje het volgende:

[..]

Pak die roeiboot van je en roei met je arrogante corpsballenclubje een eindje richting Ijsland aub. Dank u.
Ik had niet door dat klachten over WoW jullie rode lap was. Kennelijk zijn jullie nog gefrustreerder dan ik dacht.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  zondag 21 mei 2006 @ 18:37:09 #230
72818 -Muse-
Veritas
pi_38053087
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:02 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Ik had niet door dat klachten over WoW jullie rode lap was. Kennelijk zijn jullie nog gefrustreerder dan ik dacht.
Ga een eind roeien, kneus
pi_38054702
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 01:29 schreef maartena het volgende:
-blablabla-
Kom a.u.b langs en voer het uit ?
Als ik dit zou doen dan heb ik echt een enorm probleem , WoW verslaafd + drugs gebruik + agressie probleem , ik laat het wel uit mijn hoofd..
Wel heb ik al meerdere keren jeukende vingers gehad als mijn broer weg was en zijn WoW aan had om zijn characters te wissen , volgens mij kan hij sommige zelfs verkopen voor echt geld..

Maar echt ,, de gevolgen .. misschien als ik op kamers ben of net voor ik op vakantie ga..
[=[_]=]
[+[_]::]
  zondag 21 mei 2006 @ 19:27:59 #232
111820 JeukAanMeNaad
Heb jij ook zo'n last?
pi_38055039
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 01:29 schreef maartena het volgende:
Als je echt iemand die WoW speelt te grazen wil nemen..... log dan in op het spel, ga naar een centrale lokatie ofzo, zeg een stad (ik weet niet precies waar, ken alleen Everquest erg goed, enkele jaren geleden veel gespeeld), en geef dan alle wapens, equipment, geld, andere spullen weg aan voorbijgangers. Roep even FREE STUFF, en er komt direct een horde met spelers om je heen staan. En zo geef je dus alles weg wat dat character heeft.

Herhaal dat vervolgens met alle andere characters die deze persoon heeft. Alles wat je niet weg kunt geven (sommige items zijn alleen op het character zelf mogelijk en kunnen niet worden wegegeven) vernietig je. Vergeet niet dat je een bank hebt waar van alles in kan zitten. Vernietigen.

Daarna log je uit, en verwijder je alle characters. Schrijf even de naam op van de characters om te onthouden. Nadat alle characters weg zijn, maak je nieuwe characters aan, met exact dezelfde namen (sommige spellen laten dit niet toe trouwens) en vul alle character slots op met characters. Bij sommige MMORPG betekend dat dat de backup niet meer terug gezet kan worden.

Als je enigzins iets van het spel afweet, kun je wellicht ook acties uitvoeren waardoor je een ban krijgt, of mischien een ban uit het guild.....in Everquest has je twee dingen die je in de problemen konden brengen....iets wat "Ninjalooting" heet, wat dus snel een verslagen monster doorzoeken en alles van het lijk halen voordat degene die het monster dood heeft gemaakt er bij kan, maar ik weet niet of dat in WoW kan. Een andere no-no is "Training", wat inhoud dat je ergens een heel zootje monsters wakker maakt zodat ze achter je aankomen, en vervolgens recht afloopt op een andere groep..... aangekomen bij de groep zul je waarschijnlijk sterven, maar zodra jij dood bent zullen al die beesten zich afreageren op al die anderen die er stonden, en daar zullen ze niet blij mee zijn, klacht indienen etc.... maar ik heb geen idee of dat in WoW kan.

Zorg vervolgens dat er geen wapens in je huis liggen en dat je jezelf in een veilige kamer kunt opsluiten met minimaal 24 uur eten en wellicht een ontsnappingsroute, want een WoW verslaafde word namelijk helemaal gek van woede als je dat gaat doen........ U is gewaarschuwd
n00b, nagenoeg alle coole items zijn BoE en aangezien je alle coole items direct aantrekt als je ze loot gaat jouw verhaal niet echt op!
pi_38094966
Ten eerste zit dit hele topic weer vol met mensen met tunnelvisie. Gamers en WoW zijn slecht, punt uit.

Niet dus. Als je met mate kan WoW'en is het een prima spel.

Ten tweede is het gezeik over de contributie ook weer lekkere onzin. Als je z'n 30 uur per maand speeld (wat erg weinig is) betaal je er 13 euro voor. Als je een nieuwe game koopt voor 50 euro, die je na zo'n 40 uur uitgespeeld hebt, heb je veel minder geld voor je uren gameplay. Je betaald gewoon een beetje (paupers, ¤13 per maand is een schijntje) voor het onderhoud van de servers en voor de nieuwe content.
pi_38095007
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:27 schreef JeukAanMeNaad het volgende:

[..]

n00b, nagenoeg alle coole items zijn BoE en aangezien je alle coole items direct aantrekt als je ze loot gaat jouw verhaal niet echt op!
En jij bent de n00b hier, want de coole items zijn BoP. Slechts een klein gedeelte van de echt goeie shit is BoE.
pi_38098778
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:19 schreef Departak het volgende:
Ten eerste zit dit hele topic weer vol met mensen met tunnelvisie. Gamers en WoW zijn slecht, punt uit.

Niet dus. Als je met mate kan WoW'en is het een prima spel.

Ten tweede is het gezeik over de contributie ook weer lekkere onzin. Als je z'n 30 uur per maand speeld (wat erg weinig is) betaal je er 13 euro voor. Als je een nieuwe game koopt voor 50 euro, die je na zo'n 40 uur uitgespeeld hebt, heb je veel minder geld voor je uren gameplay. Je betaald gewoon een beetje (paupers, ¤13 per maand is een schijntje) voor het onderhoud van de servers en voor de nieuwe content.
Kopen, wat is dat?
pi_38105508
quote:
Op maandag 22 mei 2006 20:59 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Kopen, wat is dat?
http://www.google.nl
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:56:10 #237
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38145415
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:02 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Ligt idd gevoelig, trieste figuren.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_38145814
Pff, je zal er maar verslaafd aan raken joh gek, die verhalen hoor je steeds meer...

Spelletje spelen ok, maar dit gaat gewoon veel te ver. Liefst mep je zo'n gast es flink voor de kop zodat ie weer bij zinnen komt, maar dat heeft weinig zin volgens mij.
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:07:40 #239
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_38166415
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:56 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ligt idd gevoelig, trieste figuren.
Ik wil het ook nog wel eens spelen daar ligt het probleem ook niet alleen om er zoveel tijd aan te besteden zo leuk is het nou ook alweer niet
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_38222893
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 16:07 schreef Gewoonik het volgende:

[..]

Ik wil het ook nog wel eens spelen daar ligt het probleem ook niet alleen om er zoveel tijd aan te besteden zo leuk is het nou ook alweer niet
ZOMG
Cooky
  vrijdag 26 mei 2006 @ 08:20:08 #241
76267 gammapooka
Modelvlieger
pi_38224979
Ik ben al meer als een jaar gestopt! mini-wave voor mij!

Tijdens mijn WoW periode stond mijn sociale ontwikkeling werkelijk op een laag pitje, maarja wat wil je als je 83uur in de week speelde Ik heb echt goede herrineringen aan WoW en zou het niet willen hebben gemist maar het komt wel tegen een prijs.

Ik zou je broer aanraden te stoppen
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_38227419
"Friends come and go, epics are soulbound"
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_38228287
Lol Sven

Ik heb ook eens aantal nieuwe RL vrienden gekregen door multiplayer spellen (neverwinter nights). WoW speel ik ook af en toe, 10-20 uur in de week ofzo. Het is leuk, een hobby. Vriend speelt het ook.
Het alarmbelletje moet gaan rinkelen als mensen leuke sociale dingen opzij gaan schuiven voor een spel. Zoals 'naar de bios?' 'nee ik moet WoW spelen'. dat is dus fout. In game afspraken? Die kun je verzetten hoor. Heb ik ook al vaker gedaan, is geen probleem. Als je in een casual guild zit, en je zegt ff dat je niet komt omdat je iets anders te doen hebt: geen probleem.

WoW zelf is niet fout. Dezelfde dingen, van mensen die geen sociaal leven meer hebben en veel te veel spelen, hoor je ookvan andere spellen. Maar WoW is het grootst, dus daar hoor je het mest van.

Als iemand in je buurt verslaafd is, week hem los met leuke sociale activiteiten. Naar de bios ofzo. En als ie niet wil, trek ff een kaart uit zn computer en verstop die. Werkt prima. En e krijgen het pas terug als ze naar de bios zijn geweest
En als ie iets van je kapot maakt, dreig zn kaart kapot te maken.
pi_38228732
Ja maar ik ben competief en wil dus de beste gear van 't hele spel!
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_38231085
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:55 schreef Girlysprite het volgende:
Lol Sven

Ik heb ook eens aantal nieuwe RL vrienden gekregen door multiplayer spellen (neverwinter nights). WoW speel ik ook af en toe, 10-20 uur in de week ofzo. Het is leuk, een hobby. Vriend speelt het ook.
Het alarmbelletje moet gaan rinkelen als mensen leuke sociale dingen opzij gaan schuiven voor een spel. Zoals 'naar de bios?' 'nee ik moet WoW spelen'. dat is dus fout. In game afspraken? Die kun je verzetten hoor. Heb ik ook al vaker gedaan, is geen probleem. Als je in een casual guild zit, en je zegt ff dat je niet komt omdat je iets anders te doen hebt: geen probleem.

WoW zelf is niet fout. Dezelfde dingen, van mensen die geen sociaal leven meer hebben en veel te veel spelen, hoor je ookvan andere spellen. Maar WoW is het grootst, dus daar hoor je het mest van.

Als iemand in je buurt verslaafd is, week hem los met leuke sociale activiteiten. Naar de bios ofzo. En als ie niet wil, trek ff een kaart uit zn computer en verstop die. Werkt prima. En e krijgen het pas terug als ze naar de bios zijn geweest
lol jij klinkt relax voor een vrouw meeste vriendinnen die ik ken komen niet verder als de Sims als het op games aankomt.
pi_38231215
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:15 schreef Evertjan het volgende:

[..]

lol jij klinkt relax voor een vrouw meeste vriendinnen die ik ken komen niet verder als de Sims als het op games aankomt.
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_38232597
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 08:20 schreef gammapooka het volgende:
Is dit jou broer ?

http://www.break.com/index/wowjerkoff.html
pi_38233006
mijn vriend speelt het ook, gelukkig niet de hele dag door heb het gisteren ook even gespeeld (houd in, ik ging poppetjes killen die op zo'n strandje liepen en makkelijk te verslaan waren, zodat hij items kreeg, ik vond t nog leuk ook ) het enige nadeel is hij gebruikt mijn naam achterstevoren voor zo'n poppetje, als hij nou mooi was, maar nee
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_38233887
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:55 schreef Girlysprite het volgende:
Lol Sven

Af en toe is gemiddeld 2 uur per dag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')