Dark Chronicle maar die is heel zeldzaamquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:15 schreef Laniboekje het volgende:
Kan iemand mij een RPG noemen voor de PS2 die zeker de moeite waard is en welke geen Final Fantasy, Kingdom Hearts of DQVIII is?
Ben een beetje op zoek naar een andere RPG (mag ook al wat ouder zijn) die qua verhaal e.d. ook echt de moeite waard is.
Star Ocean heb ik al. Dark Chronicle al uitgespeeld bij iemand anders.. Phantom Kingdom trekt me toch niet zo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw
Star Ocean had je al toch? Dan zou ik zeggen Dark Chronicle (zelfde makers als DQ8), Shin Megami Tensei: Nocturne (beetje duistere RPG met monster collection erin verwerkt) en Phantom Kingdom (lijkt op Disgaea)
Die zoek ik inderdaad ook al een tijd, kan ik nergens vinden dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:35 schreef Slappy het volgende:
Grandia 2 als je die ergens nog kan vinden.
Ik zag hem laatst een keer bij de FRS volgens mij, en ook nog bij de plaatselijke gameboer (die helaas erg duur is).quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die zoek ik inderdaad ook al een tijd, kan ik nergens vinden dus.
Best duur voor zo'n oud spel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:43 schreef Laniboekje het volgende:Ik zie hem wel bij nedgame staan: 30 euries excl. verzendkosten
Daarom!quote:
Geweldig spel, kan ik helemaal dromen zo vaak gespeeldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:44 schreef Slappy het volgende:
Nedgame heeft Final fantasy 9 ook toch wel een van de beste rpg's ooit.
Kwa verhaal/muziek/sfeer dan.
Persoonlijke favoriet ja, maar IX zou ik, itt FFVII, niet meer spelen in een remake. Gek is datquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:44 schreef Slappy het volgende:
Nedgame heeft Final fantasy 9 ook toch wel een van de beste rpg's ooit.
Kwa verhaal/muziek/sfeer dan.
Waarom is dat dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Persoonlijke favoriet ja, maar IX zou ik, itt FFVII, niet meer spelen in een remake. Gek is dat
Hmm, de sfeer van IX was gewoon al perfect, ik heb inderdaad ook niet echt een remake nodig.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Persoonlijke favoriet ja, maar IX zou ik, itt FFVII, niet meer spelen in een remake. Gek is dat
Ik zoek de soundtrack nog.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daarom!![]()
[..]
Geweldig spel, kan ik helemaal dromen zo vaak gespeeld![]()
Hmm, volgens mij alleen op Ebay e.d.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:48 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ik zoek de soundtrack nog.
Is er ook een gameshop die soundtrack verkoopt?
Ik denk omdat ik IX nog vrij recentelijk heb gespeeld (2003 ofzo?) terwijl ik VII in 97 heb gespeeld. Daarnaast speelde ik VII op de PC en dat was best kut aangezien die het allemaal nét niet trokquote:
Volgens mij hebben Replay en Dimension Plus en Future Zone ze wel. Weet niet of de webshops ze hebben, maar iig de fysieke winkels van FZ en R wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:48 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ik zoek de soundtrack nog.
Is er ook een gameshop die soundtrack verkoopt?
Heb je VII alleen op de PC gespeeld?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik IX nog vrij recentelijk heb gespeeld (2003 ofzo?) terwijl ik VII in 97 heb gespeeld. Daarnaast speelde ik VII op de PC en dat was best kut aangezien die het allemaal nét niet trok
Jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb je VII alleen op de PC gespeeld?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja
Voordeel was wel dat ik de FMV zo rechtstreeks kon kijken en dat was beter aangezien ze dan niet zo schokten als tijdens de game
FFVII is zeker te doen op de pc hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |