Je komt er nu eindelijk achter dat "kiddy" games ook leuk kunnen zijn?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
dacht eerst dat het mega kiddy zou zijn , maar juist niet, zit echt humor in
zkr een aanrader![]()
Je bent er alleen nog laaaaang niet.quote:
Het is gewoon not-done, laten we het daarbij houden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:45 schreef Opie het volgende:
Ik weet dat het vrijwel not-done is om over ombouwen te beginnen.
Ja. kwestie van goede kabels.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:45 schreef Opie het volgende:
Kan je met een omgebouwde PS2 je DVD's in RGB kwaliteit bekijken zonder dat irritante groene scherm?
Oftewel, gewoon een RGB kabel in huis hebben? Want normaal zie je een groen scherm bij een RGB kabel. Op dit moment heb ik er 1 met een "composite/RGB" switch.quote:
Ik heb er 1 met AV/RGB switch. Als ik game staat hij op RGB, bij een DVD moet hij meestal op AV. Maar geen enkel spel is groenig of zwart-wit.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:56 schreef Opie het volgende:
[..]
Oftewel, gewoon een RGB kabel in huis hebben? Want normaal zie je een groen scherm bij een RGB kabel. Op dit moment heb ik er 1 met een "composite/RGB" switch.
Dat heb ik dus ook. Maar, als je naar AV switcht heb je dus geen RGB kwaliteit meer tijdens het kijken van DVD's. Daarom vraag ik me af of dat verholpen is als je een omgebouwde PS2 hebt?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:59 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik heb er 1 met AV/RGB switch. Als ik game staat hij op RGB, bij een DVD moet hij meestal op AV.
Guess not. Niet met de chip die ik had geloof ik.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:01 schreef Opie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Maar, als je naar AV switcht heb je dus geen RGB kwaliteit meer tijdens het kijken van DVD's. Daarom vraag ik me af of dat verholpen is als je een omgebouwde PS2 hebt?
Bij import games.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:10 schreef mini-lellan het volgende:
hoezo groen beeld?
ik heb nooit groen beeld..![]()
Bij import games heb je ook nooit groen beeld, hooguit zwart/wit als je geen RGB kabel gebruikt.quote:
Wel als je uitgangs instellingen verkeerd staan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Bij import games heb je ook nooit groen beeld, hooguit zwart/wit als je geen RGB kabel gebruikt.
Als je die verkeerd hebt staan heb je altijd groen beeld met rgb, zelfs al in het Ps2 menu.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:32 schreef Dickies het volgende:
[..]
Wel als je uitgangs instellingen verkeerd staan.
Dat zou best kunnenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:52 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als je die verkeerd hebt staan heb je altijd groen beeld met rgb, zelfs al in het Ps2 menu.
Erg cool spel.... alleen die vlieg levelsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
whaaaaa
ik heb gister samen met een vriend de gehele avond Star Wars Lego , Co - Op gespeeld![]()
Echt humor dat spel![]()
[afbeelding]
Ohwquote:
Jij hebt ook geen RGB kabel pauper.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:10 schreef mini-lellan het volgende:
hoezo groen scherm?
ik heb nooit een groen scherm..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |