Ik speel hem ook altijd op een stealth-manier, maar het blijft toch een ander soort stealth dan een Splinter Cell.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:48 schreef peristilius het volgende:
Ga MGS maar eens op een hogere moeilijkheidsgraad spelen, dan is het zeker wel stealth.
SC's verhalen snap ik nooit,....... boeit me ook niet. MGS's verhaal is fantastisch en geeft het spel een comic laagje.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik speel hem ook altijd op een stealth-manier, maar het blijft toch een ander soort stealth dan een Splinter Cell.
Waarom ga je 9 euro verspillen en dat troep spel? Er is zoveel beters voor dezelfde prijs.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:24 schreef Smots het volgende:
whuhuhuhuuuu, vanochtend op het station Black & Bruised gekocht voor ¤9.
Ik denk dat ik er goed aan doe als ik het bonnetje goed bewaar.
Volgens mijn broertje (regelmatig gitaarrammer) wel. Vooral het bewegen van je vingers zit er al in dan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:11 schreef Dickies het volgende:
Heb je met dat Guitar Hero voordeel als je al 'gewoon' gitaar kan spelen?
Ik vond de grafische stijl altijd wel leuk. Ik wil gewoon kijken of het misschien toch iets is. Zo niet: ruil ik 'm lekker voor Midnight Club 3 Remix.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom ga je 9 euro verspillen en dat troep spel? Er is zoveel beters voor dezelfde prijs.
Ik vond Single Player (zegmaar story mode) van deel 3 een beetje tegenvallen. Hoe zit het met die nieuwe, is die nog meer multi-player online gericht?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:38 schreef Smots het volgende:
Oh ja.. Ratchet Deadlocked is TOP om te spelen!
Het schijnt (maar dat weet ik dus niet zeker) dat Ratchet Gladiator NOG meer nadruk heeft op het multiplayer-aspect. Maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. Tot nu toe heb ik me gewoon vermaakt met de singleplayer campagne. En die is KEK!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:09 schreef NutKees het volgende:
[..]
Ik vond Single Player (zegmaar story mode) van deel 3 een beetje tegenvallen. Hoe zit het met die nieuwe, is die nog meer multi-player online gericht?
Ik vind de single player STUKKEN minder dan de voorgangers, tis niet meer echt platformen maar alleen maar aktie.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:57 schreef Smots het volgende:
[..]
Het schijnt (maar dat weet ik dus niet zeker) dat Ratchet Gladiator NOG meer nadruk heeft op het multiplayer-aspect. Maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. Tot nu toe heb ik me gewoon vermaakt met de singleplayer campagne. En die is KEK!
Dan laat ik hem fijn liggen tot hij nog maar een tientje kost of zo. Had ook al spijt van deel 3 waar ik de volle mep voor heb betaald.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind de single player STUKKEN minder dan de voorgangers, tis niet meer echt platformen maar alleen maar aktie.
En de co op is ook om te janken zo simpel.
Online ga ik geeneens proberen want iedereen zit toch alleen maar socom te spelen
3 vond ik wel goedquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:32 schreef NutKees het volgende:
[..]
Dan laat ik hem fijn liggen tot hij nog maar een tientje kost of zo. Had ook al spijt van deel 3 waar ik de volle mep voor heb betaald.
als je deel 3 al te veel schieten vond moet je 4 helemaal laten liggen, das namelijk ALLEEN maar schietenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:50 schreef NutKees het volgende:
Deel 3 was me ook al teveel schieten, het racen was er ook al uitgehaald als ik me niet vergis. De 2d stukjes met Captain Quark en de Death-Course waren wel weer leuk, maar veel te kort. Spel had veel potentie maar werd totaal niet benut. Jak 3 daartegenover vond ik wel geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |