Dat is hendig sjiekquote:
quote:
http://andyb.byethost14.com/codes.htmlquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:24 schreef SocialDisorder het volgende:
holy shit!!!!!!!!!!!! Wat de hell stond hij te spelen???????
Hideo Kojami ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:04 schreef SocialDisorder het volgende:
red octane mag wat mij betreft een eigen plekje in de hemel krijgen BTW
Ik heb echt enorm stramme klauwen, maar het lukt mij zelfs om dit spel te spelen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:57 schreef Sjotime het volgende:
Heel wat filmpjes al gezien maar ik snap echt geen reet van die controls man met dat Guitar Hero..... dat lukt me echt nooit
Ja maar ik zuig in gamen !quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:18 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb echt enorm stramme klauwen, maar het lukt mij zelfs om dit spel te spelen.
Dan speel je 'm op 'easy' en dan verklap je dat gewoon niet.quote:
Nee hij niet, ik krijg nog geld van hem.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee hij niet, ik krijg nog geld van hem.
Hideo Kojima daarentegen, die heeft al een plekje; de troon waar nu god zit
Ijs.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kingdom Hearts releasedatum voor Europa
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is hendig sjiek![]()
[..]
Ik ga nooooit alle songs op expert halen
Ja, viel te verwachten, nog maar even wachten dan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hem nog niet eensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:45 schreef Sjotime het volgende:
Oblivion eeeeindelijk uitgespeeld.... ga KH2 er maar eens in doen vanavond
Tja gamen is nu eenmaal een dure hobbyquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
Even een waarschijnlijk vrij domme vraag :p
maar is het ook mogelijk om voor de PS2 games te downloaden en deze dan zelf op een DVD te branden en zo af te spelen, of moet hiervoor je PS2 aangepast worden?
Sinds vandaag bezitter van een PS2 maar als je een beetje een nieuwe game wil hebben word je flink afgezet
Als andere games het wel gewoon doen dan klinkt dit als een defecte disc.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
Net Need For Speed: Underground (1) gekocht voor op de PS2,
schijfje erin, PS2 aan, en dan 3x niks...
je krijgt wel de standaard PS2 intro, en hij geeft NIET aan dat er geen disc in zit, er komt alleen minutenlang een zwart scherm, andere games doen het nog wel, en de disc heb ik ondertussen al 10x schoongemaakt...
iemand een idee wat het kan veroorzaken??
Hij heeft hem ook gewoon ongespeeld liggen!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:45 schreef Sjotime het volgende:
Oblivion eeeeindelijk uitgespeeld.... ga KH2 er maar eens in doen vanavond
Oblivion was te goedquote:Op zondag 21 mei 2006 23:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij heeft hem ook gewoon ongespeeld liggen!
Schaam je!
Dan zit je bij MGS3 goedquote:Op maandag 22 mei 2006 16:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zo ik ga deze week eindelijk eens beginnen aan metal gear solid 3 snake eater
zal me benieuwen......ben niet zo'n stealth man![]()
Heb je Subsistence of de 'oude'.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zo ik ga deze week eindelijk eens beginnen aan metal gear solid 3 snake eater
zal me benieuwen......ben niet zo'n stealth man![]()
Nee idd,... heb ook de oude gegamed maar de nieuwe met die nieuwe cam schijnt echt een ander spel te zijn omdat je het compleet anders gamed.... wil die ook nog wel eens gamen !quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
de oude...dat wel.....maar voor een nieuw gesealde versie voor ¤ 12,50 ga ik niet moeilijk doen![]()
was t ook, me vriendin is m wezen ruilen en het nieuwe exemplaar werkt welquote:Op zondag 21 mei 2006 23:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als andere games het wel gewoon doen dan klinkt dit als een defecte disc.
todat je bij The End of The Sorrow bentquote:Op maandag 22 mei 2006 17:32 schreef H.Flick het volgende:
MGS is ook niet echt stealth. Je kunt het wel zo spelen, maar op een gegeven moment kom je toch bij de boss-fights uit en kies je al gauw voor rocketlaunchers en ander groot geschut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |