abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:57:41 #1
120443 Shira
*Free Spirit*
pi_37879573
Help, dilemma!!!
Ik heb een schat van een kat, 13 jaar oud en doof. Nu ga ik straks 3(misschien langer) maanden weg, en zoek ik een huisje waar hij kan verblijven voor die tijd.

Ik breng hem liever niet naar een opvang of een asiel, ik heb hem daar 3 jaar geleden vandaan gehaald en hij is zo opgeleefd, hij was zo bang voor mensen toen ik hem kreeg!

Nu is het niet makkelijk om (zelfs tijdelijk!) een huisje voor hem te vinden, mensen vinden het lastig omdat hij (in principe) niet naar buiten kan ivm zijn doofheid, omdat hij speciaal voer krijgt en een dierenarts bezoekje meer voorkomt dan bij een " normale" kat.
Mijn vader heeft wel eens aangegeven dat hij daar kan komen, alleen wil hij de kat wel gewoon naar buiten laten.
Hij woont vrij, niet dicht bij wegen en er is genoeg groen en weiland om zijn huis heen, een prachtige plek voor een kat dus...

Hebben hier meer mensen een dove kat en ervaring met het naar buiten laten gaan van de kat?
Thnx
pi_37880049
Die van ons hoort nog amper wat, en ziet ook niet veel meer maar die kan zelf naar buiten als ie wil, wat ie nu al zo'n 18 jaar doet Gaat perfect, maar het is ook een beetje geluk hebben. We hebben ook 2 katten gehad die goed zagen en hoorden welke beiden met 2 maand onder een auto lagen...

Kun je anders niet met een tuigje proberen gewoon in de tuin ergens aan vast ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')