Sterker nog, je kan werken bij bv. een club in Helsinki terwijl je in Amsterdam woont.quote:Op zondag 21 mei 2006 09:44 schreef wc-eend het volgende:
Moet je als je iemand uitvraagt ook op die plek al aanwezig zijn of gaat dat vanzelf?
Jamsessie om 20.00 uur vanavondquote:You've now booked this place to practise your music on 2006-05-21 20:00.
kamasutra boek kopen en lerenquote:Op zondag 21 mei 2006 17:29 schreef wc-eend het volgende:net ff een quickie gedaan.. ik ben nog slecht in sex
tnx!quote:Op maandag 22 mei 2006 10:30 schreef maniack28 het volgende:
Dezelfde stad is voldoendeje gaat er automatisch heen. Je moet alleen zorgen dat je tijdens de show/jam die plek niet verlaat. De show duurt +/- 1.5 uur en de jam duurt 4 uur.
Ook als je rondreist verdien je gewoon geld met je baan....maakt dus niets uit.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:03 schreef Tim_G het volgende:
[..]
tnx!
was de komende dagen toch niet van plan AMS te verlaten.
geeft wat rondreizen nog wat extra's?? of kan ik beter ff geld verdienen met mijn baan?
quote:Op maandag 22 mei 2006 11:04 schreef mortar999 het volgende:
[..]
Ook als je rondreist verdien je gewoon geld met je baan....maakt dus niets uit.
Enige is dat je geld moet hebben voor de vlucht / verblijf. En reize gaat ten koste van je health en mood!
quote:Op maandag 22 mei 2006 11:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
das nog eens forensen! 's avonds spelen in Parijs en de volgende dag gewoon optijd op je werk zijn!
quit job was ook een functie zag ikquote:Op maandag 22 mei 2006 11:28 schreef mortar999 het volgende:
[..]
![]()
Alleen je baas heeft er nadeel van...je telt namelijk maar voor 50% (uit mijn hoofd) mee in de rating-berekeningen van het lokaal als je in het buitenland bent. Het is dus wel zo netjes om even een message naar je baas te sturen als je op wereldtournee gaat
Levert het niks op dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:39 schreef maniack28 het volgende:
Jawel.. touren kost geld => hotels e.d. dus je baan doet er wel toe
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:22 schreef BlackRebel het volgende:
het levert iets veel belangrijkers op dan geld, namelijk fame!!!
quote:#9 Modern rock artist
Hoe beter de plek, hoe beter je jamsessie gaat, dus jou kennis van je liedjes wordt beter.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:11 schreef Tim_G het volgende:
Maakt het ook uit waar je gaat jammen eigenlijk?
dus altijd in een club jammen die minstens mediocre is...quote:Op maandag 22 mei 2006 14:19 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Hoe beter de plek, hoe beter je jamsessie gaat, dus jou kennis van je liedjes wordt beter.
ik jam normaal in een above average club.. (ik zweer dat hij eerst beter was, maar hij is nu voor sale) voor 20 euriquote:Op maandag 22 mei 2006 14:55 schreef Tim_G het volgende:
vandaar dat die jamsessie dus maar 100 euro kostte![]()
in Ams? waar? ( ook als het niet amsterdam is? )quote:Op maandag 22 mei 2006 14:58 schreef daeri het volgende:
[..]
ik jam normaal in een above average club.. (ik zweer dat hij eerst beter was, maar hij is nu voor sale) voor 20 euri
stockholm;quote:Op maandag 22 mei 2006 15:03 schreef Tim_G het volgende:
[..]
in Ams? waar? ( ook als het niet amsterdam is? )
Begin dan in een europese stad.....ik was begonnen in LA, ben ooit midden in de nacht opgestaan om te kijken of je iets zag van het spelen van een concert...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef DeHovenier het volgende:Bedankt
Ik voel me eigenlijk in geen enkele stad thuis
ik gok omdat het in LA dan dag is?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:44 schreef DeHovenier het volgende:
Als CEO moet je dus bands zien te regelen, personeel aannemen en ontslaan, en met de prijzen knoeien? Ben benieuwd of dat lukt
Ik word wel citizen van Amsterdam. Waarom midden in de nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |