hehehehe ^^quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:12 schreef maniack28 het volgende:
hij... het is een zij hoor![]()
Nog 4 dagen, dan ga ik er keihard over heen voor een kindje![]()
mmmmmm gaat dus lang duren voordat er wat serieus uit je handen komt??quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:32 schreef DeHovenier het volgende:
In he begin zullen je liedjes bagger zijn, maar als je je xp punten die je elke dag krijgt investeert in Musical Talents, dan zal de kwaliteit snel omhoog gaan. Overigens krijg je alleen de eerste 2 weken 6 xp punten per dag, daarna krijg je 0 tot 3 punten elke zondag.
quote:Congratulations - you are now a Popomundo VIP!
Your payment of USD 9.00 has been completed. Your VIP subscription should be activated any second now.
Als Sautor ff opschiet dan kan hij ons concert nog halenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:38 schreef Sautor het volgende:
Ik ben trouwens woensdag t/m vrijdag afwezig. Wie kan ik volgen, dat die mij ff na t concert naar het vliegveld brengt? Dan koop ik nu een ticket, dan volg ik die persoon overal, gaat die persoon voordat hij gaat liften naar het vliegveld, en dan ben ik daar ook, en dan kan ik weg. Want liften gaat niet lukken denk ik als ik afwezig ben
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als Sautor ff opschiet dan kan hij ons concert nog halen
Hij zit nog wel in Amsterdam
Wie ben jij dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:10 schreef Frankeinstein het volgende:
wie is ook alweer Elsbeth Boom? Dat is namelijk mijn lover
Hij is terug!quote:
Oeps, hoe lang duurt t om in Parijs te komen, heb precies 3 uur nuquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:59 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
![]()
hij had gewoon jullie moeten volgen dan had ie zelfs drie weken offline kunnen zijn en was het nog goed gekomen,
moet je supersonic boekenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:01 schreef Sautor het volgende:
[..]
Oeps, hoe lang duurt t om in Parijs te komen, heb precies 3 uur nu
Overigens hoe kan ik iemand volgen dan? Ik was als eerste in Barcelona, en vlak voordat ik wegging was er nog niemand anders in Barca...Dus kan ik ook niemand volgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |