Maar t volgende vliegtuig vertrekt pas om 18.00 uur, dan begint t concert alquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:02 schreef daeri het volgende:
[..]
moet je supersonic boekenduurt het denk ik n uur, of twee uur... mits je geen delay hebt
World Musicquote:The Red Nosed Poodle
Type: Club
City: Moscow
Quality: below average
Power Capacity: 32000W
Genre: World Music (Strong)
Service cost: 5 ¤
Concert tickets:15 ¤
Law & Order:truly abysmal
geloof het nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
We spelen Heavy Metal zelf, weet niet of dat wat uitmaakt bij de club zelf.
ja dat welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:28 schreef DeHovenier het volgende:
Je kan beter bij een Heavy Metal club spelen, krijg je meer publiek dus meer geld.
ik ben Anton Aarnoudse, het is wel handig dat de achternaam met 2 A's is, daardoor sta ik bijna altijd bovenaan in het Characters present rijtje..quote:
Ik had ook geen beschikking over internet. Alleen ik wist t van te vorenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:00 schreef maniack28 het volgende:
Stelletje prutsers zijn jullie ook.. Jij hebt het concert in Londen ook al gemist.. en nu Sautor in Parijs
Zucht.. ik ga een andere band zoeken
ja, dat heb ik gezienquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:11 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik had ook geen beschikking over internet. Alleen ik wist t van te voren
We plakken er of nog een concertje in Parijs achter, of die worldtour komt later wel...
Frankenstein: Ohja, das waar ook. Maar iedereen is zowat mijn lover, moet je maar kijken
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:00 schreef DeHovenier het volgende:
@Sautor: begin maar met History of Modern Rock.
En zal eens kijken voor dat live aid, klinkt wel goed namelijkquote:Bought history of modern rock for 1001 ¤.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:07 schreef maniack28 het volgende:
Onze show is btw van start.. dus niet meer verplaatsen aub
Ik heb nog geen cadeautjes gezien jongens...quote:Celebrated my birthday.
Ik heb het nu 4 keer gedaan en heb nog 0 sterrenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:12 schreef DeHovenier het volgende:
Het duurde overigens 4 updates (dus 4x Improved skills) voordat ik een ster had bij Basic String Instruments. Is dit een vaste waarde?
Had je er maar moeten zijn..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:17 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik heb nog geen cadeautjes gezien jongens...
(was wel gisteren, maar jullie zullen t wel door hebben gehad)
jawel ^^quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:36 schreef DeHovenier het volgende:
deari: dancing hoeft toch niet als je geen danser bent?
quote:Good things to keep in mind when putting on a show:
• Play the right amount of songs, not too many and not too few.
• Don't forget to actually travel to the city the show's in.
• Watch the show live at the club by being online if you want to.
• Don't leave the locale while playing!
• Good skills: Showmanship, Dancing, Sex Appeal, Fashion, Make Up.
tis een spel, denk je echt dat ze die onderscheidingen gaan maken in de verschillende genres?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Omdat het daar staat, moet het niet gelijk denk ik..
Wat moet een metal act met Dansen, Sex Apeal, Fashion? Make up soms maar denk dat hun ander soort bedoelen..
ik zou ff wachten als ik jou was..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:49 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan trouwens kiezen bij welke stad ik een citizen word..... maakt het verschil welke stad je kiest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |