Hmmm... Okéquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Even for the record
Ik ben dit topic begonnen dus ik wel ook de LaPo!
U is gewaarschuwd!
Moet je nog even een houdertje hebben ofzo voor je OVquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:30 schreef Gebs het volgende:
Ik lees tegenwoordig niet meer in de trein, ik lig altijd knock-out met me mond open
Neequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Inderdaad dat zegt genoeg.
Over koffie?
Of zo'n josti kleefsticker laten makenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moet je nog even een houdertje hebben ofzo voor je OVDan maak je hem aan je shirt ergens vast..
Dan hoeven conducteurs alleen het kwijl even weg te vegen ipv je wakker te maken
Hmm die moet ik even nog een keer lezen..quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee
Anders zouden m'n pads niet op zijn.
Open er een topic over!quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee
Anders zouden m'n pads niet op zijn.
Ja, dat zou de ideale wereld zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moet je nog even een houdertje hebben ofzo voor je OVDan maak je hem aan je shirt ergens vast..
Dan hoeven conducteurs alleen het kwijl even weg te vegen ipv je wakker te maken
Ik kan hier m'n ei al kwijtquote:
Ooh... noemen ze dat zó tegenwoordigquote:
Ze vluchten weg van jequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kom je ook bij ons project groepje?
Gaat lekker vanochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |