icm uwe postcount stel je natuurlijk niets voorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:15 schreef Netsplitter het volgende:
groentje...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2001
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:17 schreef appelsientje het volgende:
pfff 2 jaar nog maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb werk...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
icm uwe postcount stel je natuurlijk niets voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik stagequote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb werk...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank, dankquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:24 schreef hemmes het volgende:
gefelicidingest...
Ok, ok jij staat nu aan kopquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:25 schreef Oosthoek het volgende:
Tss...
Maar hij/zij is wel een veteraan tegenover jou.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
icm uwe postcount stel je natuurlijk niets voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:37 schreef Molluck het volgende:
Ik dacht dat je twee jaar een relatie had, maar dit is natuurlijk nog beter!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:30 schreef valek het volgende:
[..]
Maar hij/zij is wel een veteraan tegenover jou.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:42 schreef XQZ-me het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.go c0nd0r.....go c0nd0r!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu al spijt van dit topic.. Ik wil ook zo'n ruige postcount!
Ik geloof dat ik de DB maar is in moet duikenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe ik toch iets verkeerdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mijn statsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Statistieken
Laatste bezoek: 0 seconden geleden
Aantal posts: 10324 (gemiddeld 43 per dag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop