Ik blijf stug updaten, ondanks dat het niet zo'n populair reageer-topic is hier.
Dit weekend ben ik overgehuist. De plintjes heeft mijn vriend erin gelegd, en de kozijnen zijn nog een keer geschilderd. Lelijke randjes tussen het witte behang en het witte plafond zijn ook gekit, zodat alles er strak uitzag. Het klusen is dus zo'n beetje voorbij. Nu het wonen/inrichten nog.
Dat begint overigens ook al aardig wat te worden. In de woonkamer, waar het groene behang opzit staan mijn tafel, bank, een dubbele stellingkast, een salontafel van twee bananendozen en een plank en mijn trots, de witte IKEA lamp waar ik in de kap van het groene bloemetjesbehang heb geplakt, zodat ie groen-bloemetjeslicht geeft. 't Ziet er echt heel hip uit
![]()
. De woonkamer heb ik verder troep vrij gemaakt, zodat alles wat nog opgeruimd moet worden in de slaapkamer en dus overdag niet in het zicht staat.
Ik wilde gisteren een kledingkast gaan kopen, maar de kast van mijn keuze was uitverkocht, dus die komt zaterdag. Wel heb ik nog een stellingkast gekocht als een soort afscheiding tussen mijn keuken en slaapkamer, waar ik dus aan twee kanten dingen in kan zetten. Die ga ik vanavond volruimen en dan zal ik meteen even foto's maken van alles.
Volgende plannen zijn het lichtgroen schilderen van mijn stoelen, het zoeken en kopen van allerlei groene accent-dingen voor in de woonkamer, het vinden van een badmatje en prullenbakje met bloemen, het kopen en inpakken van mijn kledingkast en het verdienen van geld om al die dingen te betalen.
Ik ga even een foto van mijn lamp zoeken voor jullie.