Voor ik van de week ging klussen nog even wat eten (en bij gebrek aan gasfornuis maar een bakkie huzarensalade):
![]()
Ondertussen zijn we inderdaad een stuk verder. 
Donderdag zijn we begonnen met het schuren en gronden van de kozijnen en plinten, want die waren wel erg lelijk bruin. Verder hebben we nog heeeeel veel behang eraf gehaald.
Vrijdag zijn het kozijn en de deur geschilderd (met helaas niet zo'n heel dekkende verf, we hadden ook gewoon een fatsoenlijk merk moeten kopen..) en hebben we nog meer behang eraf gehaald. Ow, en de plinten zijn ook geverfd. Nu zitten er niet meer van die witte latexvlekken op een bruine plint, maar zijn ze gewoon helemaal wit(tig). 
Gisterenavond ook behang gekocht: 4 rollen lichtgroen bloemetjesbehang voor op de muur rechts naast het raam aan de deur kant, en 16 rollen wit. Die hadden ze natuurlijk bij de praxis niet meer op voorraad, maar bij de Gamma konden ze me nog wel helpen.
En 
vandaag hebben we de rest van het behang eraf gehaald (dat is nu eindelijk klaar) en hebben we de ene kamer soort van helemaal behangen (op de groene muur na) en is er een begin met de andere kant gemaakt. Ook de rest van de kozijnen is geschilderd en de hal is klaar om geschilderd te worden. 
En nu zijn we moe 
![]()
 (vooral Ikke_ook, want die heeft heeeeel hard gewerkt).
Na het gronden van de kozijnen (op de muur rechts op de foto komt het bloemetjes/lichtgroene behang): 
![]()
Nu:
![]()
Wat moet er nog gebeuren:
De rest behangen
Laatste stukje laminaat leggen
Plintjes erin leggen (zijn al gekocht)
Halletje schilderen
Keuken schilderen (misschien)
Volgens mij vergeet ik nog steeds dingen en als we hiermee klaar zijn moeten we natuurlijk nog vanalles ophangen en verhuizen. 
Maar het wordt echt steeeeeeds mooier ![]() 
  ![]() .
 .
[ Bericht 2% gewijzigd door Quinazoline op 27-05-2006 19:56:54 ]