abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 maart 2002 @ 00:41:57 #26
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_3495367
Ik hoop echt dat ze in NL eens een keer meer NHL gaan uitzenden.
Vooral veel Dallas Stars met Mark Modano>>>wat een held

Pistol Pete

[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_6033229
Vandaag een leuke pot ijshockey gezien in Heerenveen tegen de Trappers.

Flyers verdiend gewonnen ondanks dat ze de scheidsrechter wel heel erg tegen zich hadden...

Grote man bij de Flyers was voor mij persoonlijk Rudy v/d Holst, die gozer is nu echt niet minder meer dan Marcel Nijland, wat een Keeperswerk !!!

Als speler viel Arik Engbrecht op, die stak boven iedereen uit.

Al met al zie ik 't niet zo somber in voor dit seizoen ondanks dat er minder sponsorgeld is binnengekomen...

B Red Ten
pi_34583294
Zo, dit topic is wel al vrij oud , ik ga vanavond eens kijken bij de Eaters (volgens mij tegen Nijmegen), iemand enig idee hoe het daar is
pi_34614620
Ben al een tijdje niet meer in Glanerbrook geweest. Het gaat nu echter wel erg goed met de Eaters; negen overwinningen op rij...
Dus misschien toch nog maar eens langsgaan, want een feestje bouwen, dat kunnen ze wel daar in Geleen!
pi_34617892
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:26 schreef Rory78 het volgende:
Ben al een tijdje niet meer in Glanerbrook geweest. Het gaat nu echter wel erg goed met de Eaters; negen overwinningen op rij...
Dus misschien toch nog maar eens langsgaan, want een feestje bouwen, dat kunnen ze wel daar in Geleen!
Was gisteren dus daar, de 1e periode viel zwaar tegen 0-0 en er zat echt niks in, de 2e periode ging het wat beter en werd beeindigd met 3-2 voor Geleen, laatste kwart uiteindelijk 5-2..
Op het einde toen Nijmegen alles of niets speelde en de keeper werd gewisseld, iedereen: SJOELEN!! was wel lachen eigenlijk was wel een amusante avond
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:11:14 #31
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34728851
ik hou niet echt van ijshockey maar m'n zwager is nogal fan van die ijshockey club in nijmegen.

Vanavond is de wedstrijd Heerenveen Flyers - Nijmegen Emperors en ik ga voor het eerst een ijshockey wedstrijd bekijken
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_34788359
En... Hoe was het, WEST?
pi_34829576
Afgelopen zondag nog in Glanerbrook geweest, en verloren met 2-3, vond het niet echt een goede wedstrijd eigenlijk, ze waren niet agressief genoeg.. 2x teruggekomen van een achterstand, maar de 3e keer niet meer helaas..
Hopelijk vallen ze nu niet in een vrije val naar beneden, na 9 overwinningen op rij...
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:33:00 #34
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34830275
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Rory78 het volgende:
En... Hoe was het, WEST?
moet zeggen heb me best vermaakt

alleen jammer dan de nijmegenaren verloren met 7-2 maar het was leuk. Voor herhaling vatbaar
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:52:12 #35
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_34830962
quote:
Op donderdag 6 september 2001 18:32 schreef WasQ het volgende:

Owkee, maar zijn jullie ook fans van het Nederlandse ijshockey? Tilburg Trappers, zegt je dat wat? Kun je uberhaupt een Nederlandse ijshockeyer opnoemen (nee, Yzerman is helaas geen Nederlander, alhoewel zijn oma geloof ik uit Nederland komt)??
Mijn favoriete team uit de NHL is Detroit...
Jah Klopt
Ik heb toevallig vorig jaar gevraagt aan me ouders hoe het zat. Die zijn naar Canada geweest op familie bezoek en zijn ze nog bij zijn ouders thuis geweest. Ik heet ook yzerman vandaar. het is een achter achter neef van me geloof ik! heb ooit wel eens met m gemaild. Waarschijnlijk ga ik na de zomer naar Canada en dan ga ik naar hem toe, dat hebben we afgesproken.. wel vet opzich!!
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_35351006
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:11 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Afgelopen zondag nog in Glanerbrook geweest, en verloren met 2-3, vond het niet echt een goede wedstrijd eigenlijk, ze waren niet agressief genoeg.. 2x teruggekomen van een achterstand, maar de 3e keer niet meer helaas..
Hopelijk vallen ze nu niet in een vrije val naar beneden, na 9 overwinningen op rij...
Ik woon tegenwoordig in Rotterdam. Geen rijbewijs, dus kan niet zoveel meer kijken bij de Eaters, maar sinds Pellegrims terug was ging het weer beter, maar die gaat nu dus weer weg. Jammer.
Wel lekker veel ijshockey op eurosport enzo nu met de olympische spelen. Heerlijk!!
Lucky 13
pi_35534948
hahaha Mark Modano ??
Jesus saves ! But Gretzky scores it on the rebound
Let's Go Rangers
pi_35966907
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:33 schreef WEST het volgende:

[..]

moet zeggen heb me best vermaakt

alleen jammer dan de nijmegenaren verloren met 7-2 maar het was leuk. Voor herhaling vatbaar
nou, Nijmegen mag weer tegen Heerenveen...

In de finale !!!!!!!

Ik wil ook heen om te kijken, maar even zien of ik iemand mee kan krijgen
People live to learn things, and I learn to live...
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:41:12 #39
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36339201
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:46 schreef Piepje het volgende:

[..]

nou, Nijmegen mag weer tegen Heerenveen...

In de finale !!!!!!!

Ik wil ook heen om te kijken, maar even zien of ik iemand mee kan krijgen
zoals het er nu uit ziet moet Nijmegen weer naar hoerenveen voor de beslissing in de playoffs m'n zwager is dit weekend hier dus het kan best zomaar zo zijn dat ik morgen weer naar hoerenveen
pi_46204558
heb gisteren voor het eerst een ijshockeywedstrijd gezien

ben een fan van White Caps Turnhout

vandaag kan ik niet gaan kijken naar de vriendschappelijke wedstrijd White Caps-Heerenveen Flyers omdat ik naar een feestje moet

ben een Belgje
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_46446671
in maart naar de leafs kijken vs devils en 3 dagen later naar buffalo voor de game tegen de leafs ook! damn! sweet god ik kan niet wachten!
toronto bluejays - toronto mapleleafs - amsterdam ajax
  maandag 19 februari 2007 @ 00:57:42 #42
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_46446812
Sinds het heengaan van de Panda's (drievoudig kampioen) niet meer.

Zonde eigenlijk wel.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_46689393
Eaters op weg naar de landstitel!
pi_71598674
ijshockey is de beste sport ik vin Ovechikin, Kavolchu, Karya, Fedorov Morozov enz. dt zijn beste spellers !!! respect voor ijshockey
pi_71625575
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:10 schreef makarovich het volgende:
ijshockey is de beste sport ik vin Ovechikin, Kavolchu, Karya, Fedorov Morozov enz. dt zijn beste spellers !!! respect voor ijshockey
Aangezien je toch into Russen bent, Krutov, Larionov, Makarov.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')