Pistol Pete
Flyers verdiend gewonnen ondanks dat ze de scheidsrechter wel heel erg tegen zich hadden...
Grote man bij de Flyers was voor mij persoonlijk Rudy v/d Holst, die gozer is nu echt niet minder meer dan Marcel Nijland, wat een Keeperswerk !!!
Als speler viel Arik Engbrecht op, die stak boven iedereen uit.
Al met al zie ik 't niet zo somber in voor dit seizoen ondanks dat er minder sponsorgeld is binnengekomen...
Was gisteren dus daar, de 1e periode viel zwaar tegen 0-0 en er zat echt niks in, de 2e periode ging het wat beter en werd beeindigd met 3-2 voor Geleen, laatste kwart uiteindelijk 5-2..quote:Op maandag 30 januari 2006 15:26 schreef Rory78 het volgende:
Ben al een tijdje niet meer in Glanerbrook geweest. Het gaat nu echter wel erg goed met de Eaters; negen overwinningen op rij...
Dus misschien toch nog maar eens langsgaan, want een feestje bouwen, dat kunnen ze wel daar in Geleen!
moet zeggen heb me best vermaaktquote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Rory78 het volgende:
En... Hoe was het, WEST?
Jah Kloptquote:Op donderdag 6 september 2001 18:32 schreef WasQ het volgende:
Owkee, maar zijn jullie ook fans van het Nederlandse ijshockey? Tilburg Trappers, zegt je dat wat? Kun je uberhaupt een Nederlandse ijshockeyer opnoemen (nee, Yzerman is helaas geen Nederlander, alhoewel zijn oma geloof ik uit Nederland komt)??
Mijn favoriete team uit de NHL is Detroit...
Ik woon tegenwoordig in Rotterdam. Geen rijbewijs, dus kan niet zoveel meer kijken bij de Eaters, maar sinds Pellegrims terug was ging het weer beter, maar die gaat nu dus weer weg. Jammer.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:11 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Afgelopen zondag nog in Glanerbrook geweest, en verloren met 2-3, vond het niet echt een goede wedstrijd eigenlijk, ze waren niet agressief genoeg.. 2x teruggekomen van een achterstand, maar de 3e keer niet meer helaas..
Hopelijk vallen ze nu niet in een vrije val naar beneden, na 9 overwinningen op rij...
nou, Nijmegen mag weer tegen Heerenveen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:33 schreef WEST het volgende:
[..]
moet zeggen heb me best vermaakt![]()
alleen jammer dan de nijmegenaren verloren met 7-2 maar het was leuk. Voor herhaling vatbaar![]()
zoals het er nu uit ziet moet Nijmegen weer naar hoerenveen voor de beslissing in de playoffs m'n zwager is dit weekend hier dus het kan best zomaar zo zijn dat ik morgen weer naar hoerenveenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:46 schreef Piepje het volgende:
[..]
nou, Nijmegen mag weer tegen Heerenveen...
In de finale !!!!!!!
Ik wil ook heen om te kijken, maar even zien of ik iemand mee kan krijgen![]()
Aangezien je toch into Russen bent, Krutov, Larionov, Makarov.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:10 schreef makarovich het volgende:
ijshockey is de beste sport ik vin Ovechikin, Kavolchu, Karya, Fedorov Morozov enz.dt zijn beste spellers !!! respect voor ijshockey
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |