Was nog wel goed. Was later op de dag bij m`n moeder en vroeg haar of zij die koffie weleens had gehad. En ja hoor, zij vond het ook niet lekker. Het is gewoon troep.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:06 schreef thefunny het volgende:
Houdbaarheidsdatum gecheckt?
die bij de LIDL is heul niet slechtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:08 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Was nog wel goed. Was later op de dag bij m`n moeder en vroeg haar of zij die koffie weleens had gehad. En ja hoor, zij vond het ook niet lekker. Het is gewoon troep.
Voortaan haal ik weer lekker koffie bij de Lidl.
Als er niks mis mee is nemen ze het niet terug. Het is gewoon een apart soort koffie. Doet me denken aan de wit/geel/bruine pakken koffie die ze jaren geleden bij de C1000 verkochten, dat smaakte net zo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:08 schreef Conflict het volgende:
Zoiets moet je gewoon terug naar de supermarkt brengen.
Die vind ik zelfs lekkerder dan bijvoorbeeld Kanis en Gunnink en Douwe Egberts. Heb ook vaak die kleine potjes oploskoffie van de Lidl, ook erg lekker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:09 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
die bij de LIDL is heul niet slecht![]()
Oploskoffie? dat zuip ik dus per definitie niet, gatverdammequote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:11 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Die vind ik zelfs lekkerder dan bijvoorbeeld Kanis en Gunnink en Douwe Egberts. Heb ook vaak die kleine potjes oploskoffie van de Lidl, ook erg lekker.
Ik drink als ik alleen ben altijd oploskoffie, alleen als er visite komt zet ik een volle kan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oploskoffie? dat zuip ik dus per definitie niet, gatverdamme
Doe mij maar koffie van DE ofzo![]()
Wat wil je voor 75 ct. Nee geef mij maar K&G of DEquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:05 schreef MissWhizzy het volgende:
...
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:35 schreef Kiwi-Doos het volgende:
hahahah ja wat denk je zelf.... 75ct kan alleen maar gemalen boomschors zijn.....
Inferieure productenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:11 schreef 7th_wave het volgende:
waarom doen mensen eigenlijk uberhaupt de moeite om al die inferieure producten uit te proberen in de hoop dat er 1 goede tussen zit? die 100 euro die je dat in je hele leven gaat schelen is de moeite toch helemaal niet waard?
Bijna !quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
koffie? was da? een soort bier ofzo?
Amen to thatquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:11 schreef 7th_wave het volgende:
waarom doen mensen eigenlijk uberhaupt de moeite om al die inferieure producten uit te proberen in de hoop dat er 1 goede tussen zit? die 100 euro die je dat in je hele leven gaat schelen is de moeite toch helemaal niet waard?
Laat dit Pony-Lover maar niet horen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:05 schreef MissWhizzy het volgende:
Meteen de rest van het pak maar in de vuilnisbak gegooid.
FIlter vergeten?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:05 schreef MissWhizzy het volgende:Toch maar koffie gezet. 1 slok geproefd en ging bijna over m`n nek. Verder voelde het alsof het schuurde in m`n keel, moest er ook heel erg van hoesten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |