Goh, wordt het toch nog leuk, dat tennis.quote:
moeilijk lijstje hoor...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:37 schreef Great_Expectations het volgende:Een nieuw lijstje van G_E
Wat was van de dingen die je hebt meegemaakt:
1) Het leukste?
2) Het gayste?
3) Het meest ondeugend?
4) Het meest vermoeiend?
5) Het meest opvallend?
Auw.quote:Boze tandarts slaat man met hamer op gebit
TEL AVIV (ANP) - Een inwoner van Tel Aviv heeft een bezoekje aan een tandarts moeten bekopen met forse schade aan zijn gebit. Tijdens een ruzie sloeg de tandarts hem met een hamer op de tanden.
De man was naar de tandartspraktijk gegaan om de uitslag van een onderzoek van het gebit van de zoon van zijn vriendin op te halen, maar de tandarts wilde hem die niet geven. Daarop raakten de twee slaags. De politie arresteerde de 49-jarige tandarts.
Prachtigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moeilijk lijstje hoor...
1) waarschijnlijk toch, maar misschien ook dat dit nog helder in het geheugen ligt, het winnen van de verkiezingen 7 maart j.l.
2) de repetitieperiode en de optredens rondom Torch song Trilogy
3) dat is waarschijnlijk mijn IT periode vervuld van excesief drugsgebruik, darkrooms en orgie's![]()
4) Het maken van mijn eigen symfonische rockmusical, die ik schreef produceerde en regisseerde, na de laatste uitvoering viel ik doodop op bed waarop mijn toemalige partner me vertelde dat hij de relatie beeindigde voor een van de acteurs, ik was te moe om daar op dat moment op te reageren
5) waarschijnlijk mijn deelname aan 2 uitzendingen van Catharine, maar ik denk dat ik als Nederlandborddrager bij de opening van de Gay Games ook hoog scoort (dit was zelfs in India op TV te zien?
Ik zou als prof tenisser expres ballen in het net gaan slaan, gewoon om die ballenjongens in beweging te zien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goh, wordt het toch nog leuk, dat tennis.
50-LOVE
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:28 schreef TehRockstar het volgende:
1) Het leukste?
Op de rug van een jongen over de Weteringschans gedragen worden.
Vertel het verhaal.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:40 schreef Great_Expectations het volgende:
1) Het leukste? Een verhaal van mijn G_L..
2) Het gayste? In de trein veel te uitgebreid bekeken worden door de helft van een homo stel in het bankje naast me..
3) Het meest ondeugend? Dat moet nog komen, denk ik..
4) Het meest vermoeiend? Om vijf uur opstaan..
5) Het meest opvallend? Een sollicitatiegesprek..
Daar horen natuurlijk foto's bij.quote:
Die Alex Colombia kan er mee door.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar horen natuurlijk foto's bij..
[afbeelding]
Hij heeft wel wat weg van de Desperate tuinmanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die Alex Colombia kan er mee door..
. Maar de rest.
.
Ook daar kijkt ie kei leukquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh, wacht. Die Alexnogwat is dezelfde als de helemaal rechtse op de tweede foto. En daar kijkt-ie stom.
.
Ze zijn over het algemeen een beetje mwah.quote:
Maar ze zien er allemaal ongeveer hetzelfde uit, en ze zijn vettig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze zijn over het algemeen een beetje mwah.
Maar ik heb lelijkere ballenjongens gezien..
Vettig?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar ze zien er allemaal ongeveer hetzelfde uit, en ze zijn vettig.
Ik weet dat ik een aantal topic gemist heb, maar sinds wanneer ben jij zo van de blonde jochies?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Er zit niet eens een blond jochie tussen die ballenjongens..
Sinds altijd al.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een aantal topic gemist heb, maar sinds wanneer ben jij zo van de blonde jochies?.
Ik zie geen ballen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar horen natuurlijk foto's bij..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |