zo daar heb je Keizerpinguin weerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:12 schreef keizerpinguin het volgende:
Hallo,![]()
allemaal ff een kleine groet!!![]()
en natuurlijk ff melden dat alles goed met me gaat en met mijn vriendje ook!!![]()
En ff polsen wie er allemaal naar de danssalon reunion party gaan natuurlijk!
xxx moi
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 16 mei was... geen 5 december.
Nee arbeiders. Veeeeel arbeiders. Met hamers en borenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Een achtergebleven zwarte Piet bij de schoorsteen ?
En die arbeiders hebben dus bruut je ochtendrust verstoord ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:22 schreef davidov het volgende:
[..]
[..]
Nee arbeiders. Veeeeel arbeiders. Met hamers en boren
Ik dacht ik schrijf het even in fonetisch Rotterdamsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:37 schreef Sunjammer het volgende:
Ik hoop dat het alimentatie is... anders zal hij weinig krijgen.
Wist ik wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik dacht ik schrijf het even in fonetisch Rotterdams.
voor de rest was het gewoon een gruwelijke spelfout
Geilquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:45 schreef davidov het volgende:
Stick a fork in me… I’m done
Check laatste reactiesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:48 schreef wonderer het volgende:
Is Fok weer sloom of ben ik het deze keer?
Wanneer is die?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:12 schreef keizerpinguin het volgende:
En ff polsen wie er allemaal naar de danssalon reunion party gaan natuurlijk!
volgende week woensdag 24 mei 2006quote:
O, maar da's niet de zondag-reunion toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende week woensdag 24 mei 2006
de dag voor hemelvaart
Woensdag 24 mei a.s. zal de Eindhovens club DansSalon voor een keer terug keren naar de glorie dagen van midden jaren ’90. Tijdens de spectaculaire DansSalon reunion party zullen oude tijden herleven. Met niets minder als al het goede van toen, zoals de beste DansSalon acts, de dj’s Marco V & Benjamin, het decor en vooral niet te vergeten jullie de bezoekers, zal er nog een keer samen worden gekomen om die unieke sfeer te proeven die alleen in het kleinste pretpark van Nederland te vinden was. De DansSalon reunion, de DansSalon op zijn best!
bron: www.danssalon.nl
Ga je het laten DMilimeteren?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:42 schreef Ang3l het volgende:
Laatste dag met lang(er) haar
[afbeelding]Bye hair, bye!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ga je het laten DMilimeteren?
quote:MADRID (ANP) - Maria Sjarapova heeft donderdag zeven mannelijke modellen geselecteerd, die in november bij het tennistoernooi van Madrid mogen dienen als ballenjongens. De Russische tennisster vormde de jury met voormalig topper Arantxa Sanchez-Vicario en actrice Natalia Verbeke.
De kandidaten, gekleed in shorts en strakke witte shirts, werden beoordeeld op uiterlijk maar ook op tenniskennis. Zo werd hun gevraagd wat een tiebreak was en wie Wimbledon won in 2004. Dat was Sjarapova. Ze stuurde de jongen die het antwoord schuldig bleef meteen weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |