Anyway....i can't shut off reality.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb een goed idee. We doen gewoon alsof de submarine-verhaallijn kaaigoed is, en dan gaan we gewoon genieten van de season finale alsof het de beste ooit is. Tof toch
.
meestal staan de eerste divx encodes rond 5en wel online, dus neem aan dat ze er samen wel zijn om half 8quote:Op maandag 22 mei 2006 21:55 schreef Euc- het volgende:
[..]
Je houd er rekening mee dat de finale langer duurt, en daardoor ook later op internet zal verschijnen?
Als ik het binnen heb MOET ik het kijken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:59 schreef Shogo het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen uberhaupt om 7 uur s'ochtends zoals ik hier weleens gelezen heb gaan kijken. Ik vind het veel prettiger om het s'avonds op mijn gemak te bekijken ook al heb ik bijna de hele dinsdag vrij.
Ik zit aan mijn 3e bak koffie. Ik ben wakker genoegquote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben net wakker, heb de downloads maar klaargezet. Ik kijk zometeen als ik 100% wakker ben naar de afleveringen.
quote:
Nou ja, toen die de pen oppakte had ik al door dat daar wel een microfoontje inzat, lag er allemaal net iets te dik op.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:22 schreef Richardfun het volgende:
Briljant hoe Logan uiteindelijk ontmaskerd werd, zag dat echt niet aankomen met die 'bug' op z'n pen.
eigenlijk zou ik die promo moeten bewaren tot volgende week, maar dat gaat me niet lukken denk ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:49 schreef koudair het volgende:
heerlijk einde hoor...niet teveel actie maar een lekkere opbouw naar het slot toe
we zaten een beetje op de chinezen te wachten.
oh ja een kleine promo dat seizoen 6 eraan komt http://rapidshare.de/file(...)romo_ea186_.avi.html
hebben ze geloof ik na ieder seizoen wel...met op het laatst een kleine mededeling dat het volgend seizoen in januari begintquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:01 schreef qu63 het volgende:
dat was eigenlijk een hele korte samenvatting van S5
WTF!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:21 schreef burpicane het volgende:
iemand dit ook opgevallen![]()
[afbeelding]
jack is dead staat er van rechts naar links
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |