Weinig problemen mee. helaas.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wachten is zo moeilijk zo aan het einde van het seizoen
Ik hoop het ook nietquote:Op zondag 21 mei 2006 20:24 schreef Bellator het volgende:
[..]
Ik ga bidden dat ze s6 niet gaan verpesten op het eind.
De afgelopen aflevering is het al verpest wat mij betreft.quote:Op maandag 22 mei 2006 08:28 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ik hoop het ook nietGelukkig moeten we eerst nog het einde van S5 zien...
![]()
Eigenlijk wel. Kan me gewoon niet voorstellen dat het nog écht leuk word. Oh en Logan mag terug, zonder vrouw, in S6quote:Op maandag 22 mei 2006 11:40 schreef Bellator het volgende:
[..]
De afgelopen aflevering is het al verpest wat mij betreft.
Je gaat ervanuit dat dit ook in de finale word gedaan ? Lijkt me een uitstekend idee om S6 gewoon lekker "dag 2" te maken. Gaan we helemaal wat beleven.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:06 schreef Richardfun het volgende:
De dreiging die er nu nog is vind ik ook niet echt boeiend met die raketten, maar ik heb wel heel veel zin om te zien hoe Jack Logan aan gaat pakken. Dat alleen al zal de finale de moeite waard maken voor mij.
In het weekend ben ik zga doodquote:Op maandag 22 mei 2006 12:47 schreef Richardfun het volgende:
C0nd0r, wacht al een paar dagen op een reactie van je op m'n mail, leef je nog?
Lijkt me helemaal geen uitstekend idee, dat is dan de derde serie die ik volg met een compleet open einde (ER en Prison Break ook alquote:Op maandag 22 mei 2006 13:58 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Je gaat ervanuit dat dit ook in de finale word gedaan ? Lijkt me een uitstekend idee om S6 gewoon lekker "dag 2" te maken. Gaan we helemaal wat beleven.
Evelyn is gewoon de Behrooz van dit seizoen. Hoewel Behrooz een nog veel grotere rol had.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:59 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens bedacht ik me ineens.. We weten nog steeds niet wat er met Evelyn is hè?
Jack is haar ook een beetje vergeten geloof ik
Henderson kwam toch binnenvallen in die kamer? Dus het zal wel een headshot zijn voor haar en haar dochter.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Evelyn is gewoon de Behrooz van dit seizoen. Hoewel Behrooz een nog veel grotere rol had.
We hebben die vriendin van Jack en haar zoon ook niet meer terug gezien trouwens. Wel jammer allemaal.
Hebben we overigens niet gezien.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Henderson kwam toch binnenvallen in die kamer? Dus het zal wel een headshot zijn voor haar en haar dochter.
Ik maakte het er ook zelf van dat ze eventueel dood zouden zijn. Maar misschien komt het in de laatste episodes nog voorbij en anderes de deleted scenes van de dvdbox maar kijken.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hebben we overigens niet gezien.
Hij schoot 2 ambulancepoppetjes neer en vroeg waar Jack was.
Later belde hij Logan om te zeggen dat zij had opgegeven waar Jack was.. Meer niet!
We namen destijds ook aan dat Behrooz zou zijn vermoord. Pas op de deleted scenes bleek dat Curtis hem had bevrijd.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Henderson kwam toch binnenvallen in die kamer? Dus het zal wel een headshot zijn voor haar en haar dochter.
Misschien niet maar dat zijn toch de dingetjes die je je af gaat vragenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:48 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het ook niet echt boeiend wat er met Evelyn gebeurd zou kunnen zijn eerlijk gezegd.
Inderdaad. Ik ben al helemaal afgeknapt op PB omdat er geen closure was. Ieder seizoen moet wat mij betreft een enigzins afgesloten verhaal zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:18 schreef 0_finch_0 het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal geen uitstekend idee, dat is dan de derde serie die ik volg met een compleet open einde (ER en Prison Break ook al)
Een dag 2 zou wel de ultieme mogelijkheid zijn om de een groot deel van de cast te vervangen: de rest ligt op 1 oor na 24 uur wakker te zijn geweest
Wij praten nu dankzij die aflevering alleen nog wat in een 'mocking way' over 24...quote:Op maandag 22 mei 2006 11:40 schreef Bellator het volgende:
De afgelopen aflevering is het al verpest wat mij betreft.
Ik heb een goed idee. We doen gewoon alsof de submarine-verhaallijn kaaigoed is, en dan gaan we gewoon genieten van de season finale alsof het de beste ooit isquote:Op maandag 22 mei 2006 17:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wij praten nu dankzij die aflevering alleen nog wat in een 'mockin way' over 24...
En ik kijk ook niet uit naar de season finale itt voorgaande jaren.
Je houd er rekening mee dat de finale langer duurt, en daardoor ook later op internet zal verschijnen?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:35 schreef Richardfun het volgende:
Nog 1 nachtje slapen
Ik moet morgen om 10uur in de UB zijn, maar de wekker is gezet om daarvoor de finale te kijken
ep 23 zal net zo snel verschijnen denk ik hoor, en anders een uurtje wachtenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:55 schreef Euc- het volgende:
[..]
Je houd er rekening mee dat de finale langer duurt, en daardoor ook later op internet zal verschijnen?
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:54 schreef sylvesterrr het volgende:
desperate.housewives.s02e23-e24.hdtv.xvid-fqm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |