Gepland/ongepland, een beetje van beiden.quote:
okquote:
jep..quote:
Ik heb het nog niet gezien in de supermarkt maar heb er ook nog niet op gelet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jep..maar wel en héééééééél lekker dropje...
![]()
(Dat was trouwens het enige dat ik was vergeten om mee te nemen naar de States....ik heb op elke vakantie wel een zak bij me.. ben dol op drop..
)
Is dat bij jou eigenlijk te krijgen?
Hee, meneer pinguinquote:
Zo goed als af. Gedoe met bedrijven, zelfs na al hun opleveringen, maar dat zal er wel bij horen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hee, meneer pinguin
Hoest met je huis?
Tja, ik ga niet dagelijks naar Aucklandquote:
neenquote:
Beter, t werd tijd zeg maarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo goed als af. Gedoe met bedrijven, zelfs na al hun opleveringen, maar dat zal er wel bij horen.
Niet meer?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:30 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, twee verhuisdozen erbij...
Hou je vooral inquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:30 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, twee verhuisdozen erbij...
neuh, zoveel zooi heb ik niet meer.. Binnenkort ook maar eens wat oude truien 'doneren' aan de kledingbak.quote:
Wehehhee oke danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, zoveel zooi heb ik niet meer.. Binnenkort ook maar eens wat oude truien 'doneren' aan de kledingbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |