officieel is het 'verborgen, niet openbaar'... anders nog iets?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:30 schreef Jay-Z het volgende:
Jij weet niet wat latent betekent, of wel soms?
Ja, ik kan ook www.vandale.nl intikken, maar leg het gebruik van de term in de TT maar eens uit dan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:32 schreef Valid het volgende:
[..]
officieel is het 'verborgen, niet openbaar'... anders nog iets?
Oh, moet misschien een keer topics doorlezen, deze discussie is al voorbij gekomenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:33 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook www.vandale.nl intikken, maar leg het gebruik van de term in de TT maar eens uit dan.
goed planquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:34 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
Oh, moet misschien een keer topics doorlezen, deze discussie is al voorbij gekomen.
Omdat het z'n eerste keer zou worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:58 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom zou iemand jou een kratje bier geven om met haar te zoenen als het best een lekker wijf is![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:07 schreef qlix het volgende:
Tja, mensen met eigenwaarde kan ik nog steeds niet begrijpen...
Kratje bier is normaal gesproken typisch iets voor jongens/mannen onder elkaar, maar nee hoor TS kreeg het van een meisje... alsof die zoiets ook echt zou gaan halen... alsof die zo'n krat uberhaupt kan dragenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:58 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom zou iemand jou een kratje bier geven om met haar te zoenen als het best een lekker wijf is![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |