Zeg jij nou maar niksquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:58 schreef mij85 het volgende:
Interessant hoor dit topic lees het net.
a) je gaat voor het meisje omdat je haar stiekem toch wilt en wat anderen ervan vinden moet jou niet boeien.
b) je wilt haar niet en laat haar dan ook met rust...
c) anders, nl............

Zeg jij ook maar niksquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:59 schreef Camplo het volgende:
Ja ik wordt 16 in juli. Oh ik wordt 18 in november.

Zwak.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:23 schreef Camplo het volgende:
[..]
Voor hun moet het er ook begrijpbaar staan![]()

Mij aanvallen op een spelfout terwijl ik in de hij vorm dachtquote:

Jongen je schrijft tot 2x toe 'ik wordt'. 1x zou je nog kunnen zien als typo. Nu gedraag je je gewoon als een VMBO sukkeltje.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:26 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mij aanvallen op een spelfout terwijl ik in de hij vorm dacht(ik word, hij wordt dus) is pas zwak

Misschien word ik dat ook welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:28 schreef Dickies het volgende:
[..]
Jongen je schrijft tot 2x toe 'ik wordt'. 1x zou je nog kunnen zien als typo. Nu gedraag je je gewoon als een VMBO sukkeltje.

quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:59 schreef Camplo het volgende:
Toen ik heeeel wat jonger was waren zo'n figuren de grappigste die je tegen het lijf kon lopen. Wat je ook deed het gezeur duurde hooguit 15 minuten toen zei je 2 termen met blocken + hacken en je hoorde er nooit meer wat van![]()

Na 10000x begint het een beetje saai te worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat vond ik wel een sterk stuk in z'n betoog, eigenlijk.

Of geef haar e-mail adres aan mij...ik zal goed voor haar zorgen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:15 schreef thomzor het volgende:
Als je jezelf echt zoveel slimmer vindt en denkt dat je zoveel meer bent dan zij in verband met je studierichting, gedraag je er dan ook naar en verbreek het contact zodat je haar niet kwetst in de toekomst.

Lees nou eens even mijn reactiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:37 schreef Salsagirl het volgende:
Je loopt dat meisje af te zeiken,maar je neemt wel de moeite om weer naar haar toe te gaan.
Als je al zo stoer bent en zo het mannetje..zeg dan gewoon nee
Maar je wilt gewoon stiekum wel..of hebben je vrienden commentaar en durf je er niet voor uit te komen?

Brr dat word wel eng..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lees nou eens even mijn reactieDan zul je zien dat wij het (alweer) eens zijn
![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |