13 doelpunten in 36 wedstrijden ...quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Naar Lazio dus voor schijnbaar een deal van rond de 15 miljoen euro, al heeft de Spaanse pers het over 25 miljoen
Dat worden minimaal 15 goals als hij fit blijft volgend seizoen
Toch redelijk uitgekomen? Volgens mij ook een stuk of 8 assist, maar dat kan ik niet nu niet meer opzoekenquote:
13 is niet minimaal 15 - En er zijn spitsen die meer scoren in minder wedstrijden ...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toch redelijk uitgekomen? Volgens mij ook een stuk of 8 assist, maar dat kan ik niet nu niet meer opzoeken
Als Torres er 14 in 24 scoort doet-ie het slecht; scoort Zarate er 13 n 36 is het een topspitsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zei toch ook niet dat het helemaal is uitgekomen, mierenneuker
Veel succes verder
Lazio is geen Liverpool en Engeland geen Italiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Als Torres er 14 in 24 scoort doet-ie het slecht; scoort Zarate er 13 n 36 is het een topspits
Ook veel succes verder
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:07 schreef sjimz het volgende:
Zarate mag de veters van Torres natuurlijk nog niet eens strikken.
Dus? In Engeland scoorde Zarate nog minder ... en dat hij niet bij een echte topclub speelt is natuurlijk ook deels aan Zarate zelf te wijten natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lazio is geen Liverpool en Engeland geen Italie
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar als Argentijn heb je gewoon de pech dat je achteraan moet aansluiten
Denk inderdaad dat het aan Mauro ligtquote:
Dan zijn we het eens.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat het aan Mauro ligt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |