quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Valt tegen inderdaad. Ik blijf graag binnen de Nederlandse grenzen.
Nee toch??quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor 20 miljoen dollar naar Quatar
Boussabon-Zarate-Diba. Lekkere aanval...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja
Dat is ook niet voor iedere voetballer belangrijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:52 schreef Kadoc het volgende:
Hoor je nooit meer wat van.
Carlos Tenorio speelt bij Al-Sadd (waar Zaráte naartoe gaat) en hij staat op het punt om een leuke transfer naar het Premiership te maken. Als Tenorio al naar het Premiership kan, waarom zou Zaráte dan niet over 2 jaar "gewoon" naar een grote Europese competitie kunnen vertrekken?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:45 schreef sjimz het volgende:
Wat een toptransfer
Het is dus gewoon een notoire zakkenvuller, die het dus nooit gered zou hebben in Europa.
Hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:50 schreef Sloggi het volgende:
Omdat je normaal gesproken niet echt beter wordt in zo'n kutcompetitie?
Ik voorspel dat ie binnen 3 jaar voor een Europese absolute topclub uitkomt.quote:
toen je het topic opende was het al na deze zomer..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik voorspel dat ie binnen 3 jaar voor een Europese absolute topclub uitkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |