JAquote:Op maandag 15 mei 2006 22:51 schreef imported_sphinx het volgende:
wat vind ie van mn beeld? moet ik een EGG ROLL make? tell me!! (hoezo obsessie?)
Het is een beetje kansloos geworden he?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef Jump het volgende:
Hebben jullie nog niet genoeg pret gemaakt met hem?
En geen klein beetje.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het is een beetje kansloos geworden he?
Ik heb me vet hard kapot gelachen, ik post even 1x zo'n link en zo'n gast krijgt daar bijna een hartaanval van het gestress. En dan denkt men dat ik het ben ik lig te rollen!quote:
Ik begin te twijfelenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:51 schreef KhaZ het volgende:
Chat InformationYou are now chatting with 'Dave'
you: dave sup
you: im from the dutch police, and we want to investigate the recent herassment
Dave: GEORGE IS DEAD WE HAVE TO GO TO FUNERAL
you: do you want to charge the users of the fok.nl forum?
Dave: I KILL GEORGE YOU COME TO ARREST ME?
you: im being serious dave :/
you: we could, yes
you: we would have you hung on the highest tree for failing to make loepmiaas and nazi-rameng for your dutch customers
you: how does that sound to you?
you: you would have free pizza
Dave: YES NAZI I KILL GEORGE THE NAZI
you: you like pizza?
you: what are you wearing?
Dave: I'M WEARING EGG ROLL
you: hihi, funny ^^
you: does there happen to be an eggroll in ur ass?
you: dave, i hope you didnt choke in your eggroll
you: after you have taken it out of george's ass: can you ship it to amsterdam?
Dave: NO GEORGE CHOKE ON EGG ROLL
you: yes i hear
you: d
you: you like egg roll? does it come with sambal?
you: sambalbij?
you: dave im worried, are you ok?
you: please dont stick 5 eggrols in your pipe as george did((
Dave: YES
you: what yes?
you: will you get fired?
Dave: NO
Dave: i CALLED MY BOSS TO SEE IF IT WAS OK TO FUCK ABOUT WITH YOU GUYS
you: LOL
Ik ook .quote:Op maandag 15 mei 2006 22:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik ben het voor deze keer met je eens, Jump!
voor alles is een eerste keer hequote:Op maandag 15 mei 2006 22:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik ben het voor deze keer met je eens, Jump!
ja iig wel.. we moeten nieuwe figuren zoeken.. waarvan we wéten dat het geen fokkers zijn maja dat is zo lastigquote:
Puike reeks? Met een hoop mensen paar mensen gaan lastig vallen zodat ze hun werk niet meer kunnen doen?quote:
Ja ik zoek al op google maar vind geloof ik 300 keer www.liveperson.com waar je dus geen reet aan hebt.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja iig wel.. we moeten nieuwe figuren zoeken.. waarvan we wéten dat het geen fokkers zijn maja dat is zo lastig![]()
Mik op slot dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:55 schreef Jump het volgende:
[..]
Puike reeks? Met een hoop mensen paar mensen gaan lastig vallen zodat ze hun werk niet meer kunnen doen?
ben er in 15 minuten met de autoquote:Op maandag 15 mei 2006 22:55 schreef wietse.cc het volgende:
-knip-
Je bedoelt dat je bij jezelf langsgaat?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:55 schreef wietse.cc het volgende:
-knip-
JAA LEVEN IN DE BROUWERIJquote:Op maandag 15 mei 2006 22:56 schreef Bhai het volgende:
Vergeet Hans & Dave, the LEGEND is back
Live chat is always open. A sales professional will be with you shortly. Sales support is also available 24 hours a day by calling our toll free number. We look forward to providing you outstanding customer service.
You are now chatting with 'Bob'
Bob: Welcome to Live Help! How can I assist you today?
Pete: Hii Bob
Pete: I really missed you
Pete: Hello?
Bob is er weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |