Nee dat kan niet, of je moet echt een hondenbaan nemen.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:40 schreef Bucko het volgende:
Kunnen ze niet gewoon iemand eens een kans geven![]()
Nee dat kan niet, of je moet echt een hondenbaan nemen.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:40 schreef Bucko het volgende:
Kunnen ze niet gewoon iemand eens een kans geven![]()
Ben je dan geestelijk gehandicapt??quote:
Heel veel.... Wie wil er nou een (zwangere) vrouw hebbenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:55 schreef Bucko het volgende:
wat heeft een afwijzing op geen werkervaring te maken met vrouw, zwanger, allochtoon of gehandicapt zijn?![]()
ik was een GOEDE kandidaat alleen heb ik te weinig werkervaring.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heel veel.... Wie wil er nou een (zwangere) vrouw hebben![]()
Dan ben je geen GOEDE kandidaat.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:59 schreef Bucko het volgende:
[..]
ik was een GOEDE kandidaat alleen heb ik te weinig werkervaring.![]()
quote:
ik heb 10 maandan stage gelopen en dat tel ik zeker als werkervaring. Alleen dat schijnt te weinig te zijn. Zo kom ik natuurlijk nooit aan werk als afgestudeerde.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:59 schreef postmortum het volgende:
nou geen werkervaring is het makkelijkste om te zeggen op de rest kun je in beroep gaan bij anti-discriminatiebureau.
Tel jij je stages wel mee als werkervaring? je moet zeggen ik heb al 2x half jaar stage gelopen en heb daar het volgende geleerd![]()
Succes![]()
Wat heb je gestudeerd dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:00 schreef Bucko het volgende:
[..]
ik heb 10 maandan stage gelopen en dat tel ik zeker als werkervaring. Alleen dat schijnt te weinig te zijn. Zo kom ik natuurlijk nooit aan werk als afgestudeerde.
Tsjaa, dan liggen de baantjes denk ik niet voor het oprapen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |