abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37850594
Teddy Riley werkt aan Michael Jackon's volgende album

Producer Teddy Riley is recentelijk geïnterviewde door Underground-Soul.com en dit is wat hij te zeggen had over zijn nieuwe samenwerking met Michael Jackson:

"If we could do a 4th quarter, which I doubt, it'll happen. If not we'll definitely do a 2nd quarter next year."

"There will be other people working on there but he's looking at me doing some quarterbacking on the project. I'm probably the one who is gonna foresee this project going forward on the music technology production side getting everybody to finish their projects, and hopefully he designates me to be that quarterback"

He also mentioned that there is one Michael's song called "Heaven Can Wait" that he wants to re-use for Blackstreet.

http://www.underground-soul.com/index.php?option=com_content&task=view&id=275&Itemid=35

Teddy Riley heeft ook bijna alle songs op het Dangerous album voor zijn rekening genomen, dus dat hij het kan heeft ie wel bewezen.
pi_37851099
Beter stapt Jones weer in de arena!
pi_37851120
dat zou ook leuk zijn inderdaad

werkt jones nog wel, die is toch al in de 70
pi_37851222
Michael Jackon?

Nee, vet! Michael is tof, jammer dat-ie de samenwerking met Pharrell heeft geweigerd. Pharrell én Teddy Riley hadden samen echt wel goeie hiphop-achtige platen kunnen maken met Michael.

Stiekem had Quincy Jones idd nog samen moeten werken
pi_37852654
Leuk nieuws, maar ik zie wel wat de toekomst brengt. Ik wacht immers nog altijd op de Katrina single
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 15 mei 2006 @ 19:17:52 #6
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37853027
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Leuk nieuws, maar ik zie wel wat de toekomst brengt. Ik wacht immers nog altijd op de Katrina single
Dan kan je nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten, maar ik w8 met je mee
pi_37855232
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:13 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
dat zou ook leuk zijn inderdaad

werkt jones nog wel, die is toch al in de 70
Geen idee.. maar hij is uit '33.. maar lijkt me niet.. z'n gehoor zal het niet meer goed doen denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')